• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
DumDum sanoi:
Anteeksi vaan, mutta mitä ******?? :paikallatuulee:
J%C3%96RN+DONNER+OTAVA+PIENI.jpg

Olitko se sinä joka tuli vastaan kuninkojan liikenneympyrän kohdalla klo 14.05 aikaan? sulla ei ollu hanskoja kädessä mutta sormi komiasti pystyssä :thumbup:

Olitko se sinä, mustalla nakulla vähän ennen neljää tuli länsiväylällä sormi ojossa vastaan juuri ennen suomenojan ramppia.

Olitko se sinä, joka orggimorotti tiellä 12 eilen 8.6. noin klo 15:30 suunnilleen 30 km Lahdesta Tampereen suuntaan? Tultiin vastaan Ducati 1199 Panigale edellä ja minä Honda CB 500 S perässä. :)

(Saanko aktiviisena foorumin lukijana orggimorottaa vaikken ole org.in jäsen?)

Sanr sanoi:
(Saanko aktiviisena foorumin lukijana orggimorottaa vaikken ole org.in jäsen?)

Tietenkin. Org moro koskee juurikin kaikkia foorumin käyttäjiä, ei liity yhdistykseen tai sen jäsenyyteen. :thumbup:

No perhana. Turhaan oon ajellut morottajat kiinni ja kysellyt jäsenkorttia.. :p

..ja asiaan: tänään tuli todella monia org-morotuksia muroleen lenkillä! :thumbup:

Tänään tuli tutun näköinen letka vastaan Uudella Porvoontiellä :WAZAAP:

Sormia oli pystyssä aika monta.

V1lle sanoi:
Jep. Minähän se olin "uudella" Duksulla. Honda män Tornioon.

aa liekkö sit uus omistaja bongattu...:jpstyle: keventeli honta keulaa Isohaaran sillalla..tarkkaa päivää en muista mut ennen kun Duksun sun alla bongasin, ite kotilolla "yritin" pysyä rampilla perässä :)-

rikkov sanoi:
aa liekkö sit uus omistaja bongattu...:jpstyle: keventeli honta keulaa Isohaaran sillalla..tarkkaa päivää en muista mut ennen kun Duksun sun alla bongasin, ite kotilolla "yritin" pysyä rampilla perässä :)-

Tais olla uus omistaja koeajolla tai viemässä pyörää kotiansa, kolme viikkoa sitten lauantaina. Kehui ainakin testilenkin jälkeen tuota kulkupuolta ja cittarilla oli käyny kääntymässä.

LaMasquerade sanoi:
..ja asiaan: tänään tuli todella monia org-morotuksia muroleen lenkillä! :thumbup:

No niin tuli, laskujen mukaan mulle tuli 4 kipaletta. Ajelin Yvi-Murole-Teisko-Tre-Yvi eli siis pirkan pyöräily reittiä. Muroleessa piipahdin hampparilla :) klo 15-17 aikaan olin liikkeellä.

Maikku sanoi:
No niin tuli, laskujen mukaan mulle tuli 4 kipaletta. Ajelin Yvi-Murole-Teisko-Tre-Yvi eli siis pirkan pyöräily reittiä. Muroleessa piipahdin hampparilla :) klo 15-17 aikaan olin liikkeellä.
Tulitkohan vastaan Kapeen tiellä? Olin liikenteessä "punaisella" nakulla ja päässä kananpojan värinen potta :bye:

Parit sormetukset havaittu Ysitiellä illalla Varkaudesta päin kotiin ajellessa. Yksi oli ilmeisesti uudehkolla punaisella pannarilla, paikkaa en enää piruvie muista, toinen oli gessubemari, oliskohan Oriveden hujakoilla ollut. Vaajakoskella tuli tuplasormimoro vastaan, liekö kuusysiläisiä?

Tänään aamulla tuli vanhaa ykköstietä vastaan hyvät morotukset tasan seiskalta hiidenpirtin sillalla mustalta puörältä ja kuski myös kokomustissa. Ja viitisen yli lohjanharjun nesteen kohdilla punainen honda. Emännän kanssa ajeltiin espoota kohden.

Back