• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joku sininen kyykkykö se nyt oli, joka tuli Lopentiellä vastaan sormi pystyssä, Klaukkalan ja Nurmijärven välissä vähän kasin jälkeen illalla. Meitä tuli 4 pyörää kohti Klaukkalaa. Kärjessä musta superduke ja kuskilla valkonen nahkatakki.

Olitko se sinä vaalealla busalla joka splittaili Ylöjärvi - Hämeenkyrö välillä ja morjensti kaikkia tilaa antavia? Ainakin osa autoista antoi hyvin tilaa.

Mahtoiko Hämeenkyrön ST1 pihassa tulla puhuttelu :grin:

Zemez sanoi:
Olitko se sinä, joka kurvaili Hämeenlinnan Turun ja Turenkiin menevän tien liikenneympyrässä. Tulit vastaan hieman ennen liikenneympyrää komean Org-moron kera:orgmp:

Jos oli musta K1200RS, musta ruukku ja musta rotsi niin saatoin olla minä, ajelin Hauholta Stadiin kai joskus 5 aikoihin +/-1h (talvilomalla, ei kelloa ja pyörän kello näyttää aikaa akun vaihdosta).

Mariini sanoi:
En tie kunnen oo vielä yhtään moroa täällä Satakunnassa bongannut...

En määkään, mutta olen itte opetellut tuota sormimoroa. Toisaalta ihan kaikkia morjenstuksia ei kerkiä niin tarkkaan syynäämään.

Zemez sanoi:
Olitko se sinä, joka kurvaili Hämeenlinnan Turun ja Turenkiin menevän tien liikenneympyrässä. Tulit vastaan hieman ennen liikenneympyrää komean Org-moron kera:orgmp:

Ainakin minä tuolla tänään kurvailin :jpstyle:

Olitko se sinä joka keula ylös kytkettynä aamulla ennen kuutta tulit vastaan jollain tummalla enskalla riihimäen herajoen risteyksen kohdalla? Näytin peukkua upeasta suorituksesta :thumbup:

Se oli joskus 17.00-18.00 välillä.
Kumpiko teistä *Kaisan*/Staga tunnustaa nähneensä keltainen Aprillin?:cruising: Ite kun en ikinä osaa katsoa millainen pyörä se morottajalla on alla :tyhmäminä:

Jantunen sanoi:
oli aika selkeä orggimoro tänään hieman viiden jälkeen porkkalantiellä. sinulla taisi olla musta sporttourer? itse ajoin sinisellä 954:llä :cruising:
Oli varmaan meikä Varaderolla ja perässä puna valkoinen kyykky. Selvät merkit:) oli kiva huomata sinultakin

Viimeksi muokattu:
Karkov sanoi:
Joku sininen kyykkykö se nyt oli, joka tuli Lopentiellä vastaan sormi pystyssä, Klaukkalan ja Nurmijärven välissä vähän kasin jälkeen illalla. Meitä tuli 4 pyörää kohti Klaukkalaa. Kärjessä musta superduke ja kuskilla valkonen nahkatakki.

Minähän se olin! Perttulassa, Nurmijärven risteyksen kohilla. Aattelin kohdalla, että taitaa olla Hitaista eronneita :)

Musta, olisko ollut Gixxeri, eilen Vaaralan aakkosaseman liepeillä. Kuskilla jokseenkin mustat kamat. Moro vaan sullekin.

Eilen tuli kyllä niin esimerkillinen org-morotus (oikeen komeesti sormi suoraan kohti zeniittiä) että pitää oikein mainita täällä. Tultiin T-letkalla ysitietä Tamperetta kohti about varttii vaille seiska.. joku matkapyörän kaltainen sulla oli..

Komea orggimoro Träskendan kartanon liikennevaloissa tuossa ennen puolta viittä :WAZAAP:..

Karkov sanoi:
Oliko olharius intin vihreellä gessulla korsontiellä 16:30 musta ajopuku päällä? Tulin pikkuristeyksestä ja kädet kahvoilla en kerenny ajoissa moikata.

En usko. Olin tuohon aikaan punakeltaisella mersulla liikenteessä huomio-oranssi "ajopuku" päällä :grin:

Eilen unohtu kysästä, mutta olitko se sinä joka saapui lännestä valko-mustalla kyykyllä (CBR?) Ojakkalaan siinä kuuden maissa. Vauhtina PK ja morona komeasti sormi ojossa. Nosti heti hymyn suupielille. :)

LaMasquerade sanoi:
Eilen tuli kyllä niin esimerkillinen org-morotus (oikeen komeesti sormi suoraan kohti zeniittiä) että pitää oikein mainita täällä. Tultiin T-letkalla ysitietä Tamperetta kohti about varttii vaille seiska.. joku matkapyörän kaltainen sulla oli..

jos kyseessä täysmusta zzr ilman "tunnuksia", musta kapan laukku takaritsillä, niin se olin mä. ajelin jämsän suuntaan....

Olitteko te sinä, eilen tulitte 24 tietä vastaan ennen nesteen körriä, olitte Lahteen päin ajamassa, ekana punainen muoviluoti(Honda ?) sormi ojossa ja perästä sininen muoviluoti käpälä ojossa, klo 16 aikaan.

Toinen sormetus tuli Hollolan soramäessä, olit kääntymässä nuolivaloista keskustaan jollain nakupyörällä, komiasti sormi ojossa. Klo 6 aikaan.

Jonze tais tulla vastaan tampereentiellä, oliko sopenkorvessa ? Ennen kuutta

Itse liikuin vihreällä Z:lla

Tulipa tyylikäs org-moro aamulla Pohjois-Tapiolassa Kalevalantiellä puol kymmenen aikoihin. Oli vaalea potta ja kovat, kulmikkaat laukut tumman pyörän takana. Itse olin tolla nakulla pöröttelemässä Otaniemen suuntaan. Että terve vaan! :bye:

Eilen illalla Kuopion Ikealle menevällä tiellä tuli bongattua todella komea orggimoro, olitko se sinä? :thumbup: Kuskilla tais olla punamustaa päällä ja ehkä musta pyörä?

Back