Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hesekiel sanoi:Yksi niistä/meistä![]()

Jan76 sanoi:Olikohan lauantaina Bettiina Hammarsten kupittaalla oranssilla Kawalla osallistumas motoristikirkkohässäkkään...![]()
SuKaHo sanoi:Tarkotatko sitä kawaa missä menee "piikkilangat".
Nimee en tiä, mut sama mimmi on melkeen aina keskiviikkosin jokirannas myös (säävaraus).![]()
Bettinahan oli the Voice of Finlandis viime vuonna mukanaHokkis sanoi:Tänään vasta ekat sormimorot bongattu
Eka siinä puoli viiden kieppeillä Kärkistensalmen sillan jälkeen tulit sormi pystyssä (gsxR:llä?) vastaan kohti ysitietä.
Ite päästelin vihreellä kawan 6r:llä mustassa kypärässa ja valkosilla housuilla![]()

Hokkis sanoi:Toinen siinä klo.viiden maissa ysitiellä,sen Muuramen shellin lähettyvillä tosi selkeellä sormellaalla oli joku "matkaenska", vai oisko ollu peräti Multistrada?? en muista enää.
Ite päästelin vihreellä kawan 6r:llä mustassa kypärässa ja valkosilla housuilla![]()
Taajuuskorjain sanoi:Paljon tuli porukkaa mopolla vastaan Teiskossa, mutta yhtään sormea en bongannut. Useampi mopopoliisikin morjesti aika laiskasti![]()
Ja sinä joka tulit vastaan juuri ennen sitä poliisien tutkapaikkaa, niin toivottavasti tajusit käsimerkistäni himmailla ihan varmuuden vuoksi, vaikka et kauhean kovaa kuitenkaan ajanut vastaan![]()
Timii- sanoi:Olitko se sinä, joka hetki sitten ajoit perässäni Lempäälästä Tampereelle moottoritietä pitkin nahkavarusteissa? Itse ajelin valkoisella Z1000:lla ajofarkkujen lahkeet lepattaen![]()

Kotarikuski sanoi:Jees, olin Multilla liikenteessä, huomasin morotuksen ja vihreän pyörän!
RedLeathetJacket sanoi:Se olit siis ilmeisesti sinä Kotarikuski, joka tulit vastaan Muuramen kohdalla vähän ennen viittä eilen sunnuntaina. Eka bongaamani orggimoro evö, ja yllätyin niin että huidoin ihan taviksesti vaan.Mies ajeli edellä lullan ja jälkikasvun kanssa, minä perässä pikkuviragolla.