Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mariini sanoi:...äsken Xerox katetulla Ducatilla Parkanon autogrillillä?
Karkov sanoi:Janakkalassa, lähellä Suvirantaa tuli joku musta (Zeta?) mustilla kuteilla vastaan reippaasti orggimorotellen minua (SuperDuke) ja kaveria (Aprilia Tuono). Kellonaikaa en muista, mutta joskus viiden aikaan kai? Kuka tunnustaa?![]()

Rik sanoi:Jep, minähän se. Komeat oli morot teiltä![]()
Hatunnosto, itse en ikinä olisi uskaltanut pitää puoliani pyörän päällä tuossa tilanteessa!Karkov sanoi:Janakkalassa, lähellä Suvirantaa tuli joku musta (Zeta?) mustilla kuteilla vastaan reippaasti orggimorotellen minua (SuperDuke) ja kaveria (Aprilia Tuono). Kellonaikaa en muista, mutta joskus viiden aikaan kai? Kuka tunnustaa?![]()
Jantunen sanoi:kuka tunnustaa ajaneensa porvoossa punaisella ducati monsterilla (tai vastaavan tapaisella) noin puoli kahdelta? tulin itse sinisellä 954:llä ja kaveri ajoi edellä bandiitilla![]()
mustassa takissa turkooseilla yksityiskohdilla...pyörien mallia en muistanu kattoa, eka oli ehkä Z750 ja tässä toisessa morotettiin pleksin takaa. Tuli siellä pari muutakin, mutta nämä jäi mieleen.Minähän se, ja pitäähän lajitovereita auttaa. Olet varmaan ensimmäinen, joka kutsuu tuota FZ6:sta hienoksi pyöräksi, se punastuu entisestään tuolla pihallaSunis sanoi:Olitko se sinä eilen, lauantaina siinä kuuden ja seitsemän välissä autoit meikäläistä pakkaamaan kauko-ohjattavan helikopterini Jätkäsaaren Verkkokaupan ulkopuolella? Hyvin ystävällistä, kiitos =)
Jokin hieno pyörä se oli en nyt kuollakseni muista/tunnistanut mikä. Oliskohan joku 4sylinterinen vähän pystympi yamaha/honda/suzuki voinu olla...?

Roark sanoi:Minähän se, ja pitäähän lajitovereita auttaa. Olet varmaan ensimmäinen, joka kutsuu tuota FZ6:sta hienoksi pyöräksi, se punastuu entisestään tuolla pihalla
Pääsitkö hekon kanssa ehjänä kotiin?
-Timi- sanoi:Olitko se sinä/te somerolla siinä joenrantaravintolassa vai mikä se oli, tossa kolmen jälkeen ajelin ohi..
Kauhea läjä moottoripyöriä oli parkissa huoltsikan pihalla.