• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuuchen sanoi:
Hep!

Oranssi Zeta näytti kuvista tutulta niin pitihän se morottaa. :right: Tulit ekan kerran vastaan Kehä ykkösellä, siinäkin vaihdettiin morot.
Kastuitteko muuten? Illalla just kun tulit vastaan niin vettä alko tulemaan ihan kaatamalla. :rant:

Päivän aikana tuli useampia orggimoroja vastaan. :thumbup:

mä en kastunut mutta tyttöystävä kastui :thumbsup: joo sitä vettä tuli ihan reippaasti kehä 1:lle asti, sit loppu onneksi.

omat ajokamat tosiaan piti vettä mutta emännällä ei vielä ole ajokamoja ollenkaan niin sehän se sitten kastui, kännykkäkin kastui sen verran että hajosi nii jouduin ostamaan äsken uuden puhelimen sille vielä :)-

..Kolmen pyörän letka Lempäälässä Pirkkalantiellä Nurmen kohdalla, n.klo 20:30..?

Tai Vanhalla Rantatiellä musta R1 (mielestäni) ja täysmustat ajokamat.. Komee pyörä :jpstyle:

Muutamat orggimorot tuli tänään vanhalla Hämeenlinnantiellä Hki-Riihimäki ja Riihimäki-Hki välillä (ajelin siis kumpaankiin suuntaan) :)

LaMasquerade sanoi:
Hieno org-morotus äsken kun tulin Kurusta eteläänpäin (kohti Karhen pätkää), omani jäi vähän pliisuksi. :thumbup:

Bingo:thumbup:
Mutkassa vähän Kyronlahden stykköseltä Kuruun päin, mulla alla gsx1400 ja gikserin olin tunnistavinani...?

Sinunko !ORG-tarralla varustettu valkoinen ZX-6R oli parkissa eilen illalla Helsingin Kannelmäessä, Soittajankujalla?

Eilen vähän puolenpäivän jälkeen VT23:lla Kankaanpään ympyrästä parisataa metriä Porin suuntaan tuli vastaan ilmeisesti KTM, tai muu vastaava ja oli kyllä niin syyttävä sormi pystyssä, että piti tulla oikein mainitsemaan :) Moro vaan!

Tekö ajelitte tänään päivällä Hansatien pyörätiellä pappatuntureilla poliisiyammun imussa?:WAZAAP:

Ilmeisesti jotain tekemistä näiden kanssa:

10.5. Helsinki (pvä), Halavatun Papat, Kauppatori, Kauniala-ajo 2013
10.5. Kauniainen (iltapvä), Halavatun Papat, Kaunialan sotavammasairaala, Kauniala-ajo 2013

MakeMon sanoi:
Eilen vähän puolenpäivän jälkeen VT23:lla Kankaanpään ympyrästä parisataa metriä Porin suuntaan tuli vastaan ilmeisesti KTM, tai muu vastaava ja oli kyllä niin syyttävä sormi pystyssä, että piti tulla oikein mainitsemaan :) Moro vaan!

Taisin olla minä, menossa Lappajärvelle ja siitä roadbook ajelulle.

mico sanoi:
Taisin olla minä, menossa Lappajärvelle ja siitä roadbook ajelulle.

Minä puolestani ajelin kohti Porin lentokenttää ja wanhojen pyörien näytösajoja :orgmp: Siellä muuten tulikin useampia morotuksia. Pyöriä oli paikalla mukavasti.

Olitko se sinä kaverisi kanssa noin klo 18:30 vihdintiellä kalajärven kohdalla morottelemassa? Itse tulin mustalla zetalla vastaan ja punavalko r1 perässä.

Gukkuu sanoi:
Olitko se sinä kaverisi kanssa noin klo 18:30 vihdintiellä kalajärven kohdalla morottelemassa? Itse tulin mustalla zetalla vastaan ja punavalko r1 perässä.

Olinhan se minä, hyvältä kuulosti teidän meno. :orgmp2: Kaverin cbr:ssä teknisiä murheita joita siinä tienposkessa selviteltiin. Päästiin lopulta jatkamaan matkaa!

Sinäkö ajelit Pellingin suunnasta Porvooseen, kohtasimme sen ysikymppisen mutkan liepeillä kuuden jälkeen.
Moro vaan, tultiin kakspäällä vastaan.

tiggeri sanoi:
Sinäkö ajelit Pellingin suunnasta Porvooseen, kohtasimme sen ysikymppisen mutkan liepeillä kuuden jälkeen.
Moro vaan, tultiin kakspäällä vastaan.

Sieltä tulin ainakin minä kuuden jälkeen! Olikos teillä musta pyörä? En kerennyt katsoa tarkemmin, oma kypärä väriltään neon/keltainen...

Z-man sanoi:
Sieltä tulin ainakin minä kuuden jälkeen! Olikos teillä musta pyörä? En kerennyt katsoa tarkemmin, oma kypärä väriltään neon/keltainen...

Jep, sama. Käytiin Tirmon kautta Sarvisalon ympäri. Kivat tiet ja sää.

Janakkalassa, lähellä Suvirantaa tuli joku musta (Zeta?) mustilla kuteilla vastaan reippaasti orggimorotellen minua (SuperDuke) ja kaveria (Aprilia Tuono). Kellonaikaa en muista, mutta joskus viiden aikaan kai? Kuka tunnustaa? :grin:

Back