Loppuletkakin tuli tuossa kohtaa samaa tietä.. (Mouhijärveltä takas porintielle).. meitä oli 4... itse näin tänään lenkillä runsaasti org-morotuksia, ja nykyään itse osaa muunlaisia enää heitelläkään.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toinen oli taas kilttipoika ceparin kyydissä, ainoastaan visiiri oli tumma.

Generig sanoi:Olisikohan joskus kuuden aikaan nyt illalla kun Häijään Nesteeltä pätkä Treen suuntaan tuli orggimoroa vastaan.
sky sanoi:Tää on siitä kätevä, et tän voi tehdä kättä irroittamatta ohjaustangosta, niinku yks kustomityyppi tänään RiksussaEli nostetaan vaan pelkkää etursormea
![]()
Gukkuu sanoi:Ei kukaan vieläkään osaa sanoa tarviiko .orgin tarran esim kypärän lyömiseen olla maksava jäsen, vai voiko sellaisen vain tilata jostain kun täällä foorumeilla pyörii![]()
Gukkuu sanoi:Ennenkuin menee offtopickiksi, niin osaako joku mode sanoa milloin tarroja olisi tulossa myyntiin? Vai voiko yrittää tilata esimerkiksi shoppi.fi kaupasta jos onnistuu? Siellä olisi jonkinlaisia .org tarroja?
Voi vastata vaikka privaattina, ettei eksytä ihan aiheestakovasti haluaisi laitella tarran kiinni kun kelitkin suosii
![]()
Gukkuu sanoi:Tälläistä olen miettinyt, kun kovasti haluaisi pärrään/kypärään orgin tarrat, niin edellyttääkö näiden laitto maksettua jäsenyyttä? Ei ole meinaan vielä radalle asiaa, eikä suurta hyötyä tulisi vielä muistakaan eduista, mutta tarrat haluaisi jotta tunnistaisi.

Triple2011 sanoi:Olin noihin aikoihin liikkeelä Jokivarrentiellä Nikkilään päin ja vastaan tuli komea Org moro pyörästä missä kuskilla oli neonvärinen kypärä & asuste ja toinen kyydissä
Oma on kyllä naku mutta ei kokomusta. Asu on kyllä musta muttei kypärä![]()