• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänä aamuna ennen kahdeksaa tuli Länsiväylän suunnasta joku Ruoholahdenkadulla Helsingissä vastaan tämän vuoden F800GS:llä vastaan sormi pystyssä. Itse ajelin viime vuoden 800GS:llä vastaan :) Kuka mahtoi olla kyseessä?

...se naurettavan pinkeisiin teryleenipöksyihin ja hölmöön styroksiämpäriin sonnustautunut haarovälisirkkelöintiä harrastava miehenkuvatus joka oletettavasti kuunteli sotkiessaan tour de francen viimevuotista selostusta korvalappustereoista. Päätit ojentaa letkaamme änkemällä sotkottimesi tieten tahtoen varoittamatta mahdollisimman keskelle kaistaa vailla järjenhiventäkään. Toivottavasti tykkäsit eturenkaastani etkä pahasti kanna kaunaa että pyyhkäisin samalla ajotakkini hihan omaasi. Tiedän ettei tempauksesi ollut välttämättä yksin sinun vikasi mutta en usko että meistä koskaan tulee parhaita kavereita, joten seuraavalla kerralla saatan jopa kannustaa harrastuksesi maastoajon puolelle.

Viimeksi muokattu:
GuessWho sanoi:
...se naurettavan pinkeisiin teryleenipöksyihin ja hölmöön styroksiämpäriin sonnustautunut haarovälisirkkelöintiä harrastava miehenkuvatus joka oletettavasti kuunteli sotkiessaan tour de francen viimevuotista selostusta korvalappustereoista. Päätit ojentaa letkaamme änkemällä sotkottimesi tieten tahtoen varoittamatta mahdollisimman keskelle kaistaa vailla järjenhiventäkään. Toivottavasti tykkäsit eturenkaastani etkä pahasti kanna kaunaa että pyyhkäisin samalla ajotakkini hihan omaasi. Tiedän ettei tempauksesi se ollut välttämättä yksin sinun vikasi mutta en usko että meistä koskaan tulee parhaita kavereita joten seuraavalla kerralla saatan jopa kannustaa harrastuksesi maastoajon puolelle.

Näyttikö orgmoroa? Ettet sekottanut etusormea nyt keskisormeen? ;)

jarppu sanoi:
Näyttikö orgmoroa? Ettet sekottanut etusormea nyt keskisormeen? ;)

Ei näyttäny mutta jos mitään sormea näyttelee niin sillä on yks sormi vähemmän seuraavalla kerralla kun kohdataan... :paikallatuulee: Tosin, sen ajotyylillä auto vs. spandexpökät - you lose :grin:

GuessWho sanoi:
...se naurettavan pinkeisiin teryleenipöksyihin ja hölmöön styroksiämpäriin sonnustautunut haarovälisirkkelöintiä harrastava miehenkuvatus joka oletettavasti kuunteli

…tossa kohtaa ajattelin että kyseessä on joku WASP-wannabee :grin:

joo meinas siinä mutkassa jäädä mun alle ku hyökkäs yhtäkkiä keskelle kaistaa kanttailemaan sillä konkelilla :hanuria:

ois tehny mieli ihan vähän potkaista siinä ohiajaessa se sinne jokeen sotkemaan :bye:

takki sanoi:
Tänä aamuna ennen kahdeksaa tuli Länsiväylän suunnasta joku Ruoholahdenkadulla Helsingissä vastaan tämän vuoden F800GS:llä vastaan sormi pystyssä. Itse ajelin viime vuoden 800GS:llä vastaan :) Kuka mahtoi olla kyseessä?

Heh, ei se ole kuin F700GS :thumbup:
Kerrankin muistin nostaa vain yhden sormen, yleensä tuppa heilahtaa koko käsi.

Sitä siinä aamulla ihmettelin Länsiväylää ajaessa, joku veti mustalla ärrä pyörällä normihousuilla, pikkukengillä nilkat paljaana.
Tiehän oli vielä märkä, joten sitti lensi ja asteitakin vain muutama, luulis kyllä hiukan satsaavan kamoihin tuon jälkeen :O

Eilen keskiviikkona noin kymmenen pyörän letka bongattu Nurmijärvellä klo 19:00. Rajamäen suuntaan menossa?

Tunti sitten Nummela, Lankila, Honkatie, tulit Hankotieltä päin. Sormimoro ja sininen tupla-äksä.

Kävikö väizki tai joku muu tänään Eurobikerissa puolen päivän aikoihin? Meinasin melkein kävellä oranssin kawan alle pihalla kun tiirustin kuitista paljonko sitä Org-alennusta oikein tuli. Kahvakumit hain uuteen tankoon.

Edit: Joo ei siinä siis mitään läheltäpiti-tilannetta ollu :p

Tampereella Linnainmaan lähistöllä musta nakupyörä tossa kaheksan ja yheksän välissä. Olin näkevinäni sormimoron :p

Kattelin foorumilaisten pyörien kuvia. Oliko Jonze viime sunnuntaina Espoon suunnalla ajamassa ja Lahnuksen Shellin kohdalta taitoit toisen pyörän kanssa Vihdintielle? Pyörä putkia myöten vois osua kohdalleen.

Kukakohan mahtoi eilen illalla siinä seittemän hujakoilla laittaa kehä kessalla hornetilla kumia katuun :) Hyvin vedetty :jpstyle:

exhaust sanoi:
Kävikö väizki tai joku muu tänään Eurobikerissa puolen päivän aikoihin? Meinasin melkein kävellä oranssin kawan alle pihalla kun tiirustin kuitista paljonko sitä Org-alennusta oikein tuli. Kahvakumit hain uuteen tankoon.

Edit: Joo ei siinä siis mitään läheltäpiti-tilannetta ollu :p

Joku muu taas ollut asialla :D mutta kuka? Paljasta itsesi!

Kuka ajoi vierelleni aivan samanlaisella mopolla, kuin mitä minulla on Vihdintiellä eilen illalla siinä klo 20 aikaan?
Käännyit pähkinärinteeseen päin, kun minä taas käännyin Variston suuntaan :;): Nousi ihan hymy korviin, kun huomasin sinut ja kun ajoimme hetken vierekkäin samanlaisilla ja saman värisillä mopoilla, sinulla vain oli komeemmat äänet mopossasi minun vakio putkeen verrattuna :grin: tahtoo samanlaisen putken:p

Back