Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Taisinpa olla minä kauden toisella lenkillä hornetilla.taskuvenus sanoi:Olitko se sinä, joka morotti sormi pystyssä Lievestuoreella Kuopiontien ja jonkun pienemmän tien risteyksessä?

Turder sanoi:Eilen lauantaina klo 14.48 Klaukkalassa tuli vastaan 2x BMW S1000RR (harmaa ja puna-valk). Tekö?

Pekksu sanoi:Tänään riitti moroteltavaa ja tulipa lopulta muutama orggimorokin vastaanotettua
Olitko se sinä, joka Läyliäisissä tulit jollain sinisellä pyörällä sormi pystyssä vastaan? Siinä hidasteen kohdalla about, joskus 15.30-16 välillä.
Olipa kerrassaan loistava keli aloittaa ajokausi!![]()
Sunis sanoi:Sunnuntaina parikin moroa nähty.
Ensimäinen oli siinä Kivenlahden kohilla, tulit vastaan jollain punasella en-nyt-muista-mikä-oli puolinakulla ja sormi oikein mojovasti pystyssä.
Toinen sitten 110:llä jossain vähän Jorvin sairaalan kohilta keskustaa päin, olisko ollu joku musta fazeri tai vastaava. Kyllä mulla videotkin on jossain tallessa josta voisin katsoa mutta kun jo töihin satuin porhaltamaan niin jääpi tällä kertaa laittamatta.
Juu itse siis hi-viz raidoilla olevalla takilla lillan/pinkin Suzuki GS500 päällä
Tästä on hyvä jatkaa.