• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kerma sanoi:
Kukas se tänään klo 16 jälkeen kääntyi mustalla jammulla (?) Länsimäentieltä Valion kulmalta kehä kolmoselle päin?

Mää ajoin tuosta, mustalla Yammulla, mutta viiden aikaan.

tonttuj sanoi:
Mää ajoin tuosta, mustalla Yammulla, mutta viiden aikaan.

Noooh, neljän jälkeen se viisikin on ja mä luulen että kovin montaa tuntomerkkeihin sopivaa ei ollut liikkeellä.
Sinut on siis nähty.
Tais himpun verran olla vielä viileetä.

Tulisuontiellä tuli vastaan musta super moto (kai?, aurinko paistoi sopivasta kulmasta) n. 16.50. Kypärässä kiinni GoPro tai vastaava :WAZAAP:

Kukas ajeli tänään vihreellä Ninjalla (250?) Vihdintiellä, Konalan kohdalla, kahen aikaan? :orgmp:

Kukas tuli Raisiossa konetiellä vastaan vihreellä 6r:llä eilen? Joskus siinä 14:00 kulmilla? Itse kylläkin kotilolla vielä liikenteessä.

Joka ajelit äsken sinisellä rykkösellä tai ruutosella kehä-kolmosen itäpäässä? Välitön ajokateus tuli kun avasit vähän ja ohitit kotiloni :P

Tais olla pikkusen liukas siinä tunnelin sisäänmenolla?

Olitko se sinä v-stromilla Kaarinassa, jonka perässä ajelin kotilolla noin 17:00. Tulit verkakaarelta ja ajeltiin rakentajantielle..kyllä alkoi taas tehdä mieli :orgmp:

Tänään neljän aikoihin joku ajeli Vihdintieltä Kehä III:lle itäänpäin Varaderolla tms. pyörällä, olitko se sinä?

Olitko se sinä ajelemassa tummalla (punaisen sävyisellä) kyykyllä Lahden väylää etelään päin Nelosetapin kohdilla. Oliskohan ollut kolmen korvilla? Itse jouduin täysperää pohjoiseen käskyttämään... Mielummin olisin pyörällä jo ajellut :orgmp:

Hammurab sanoi:

Oli vähän hyvänmiehen lisää laitettu pyörän arvoon. Taitaa olla todellinen myyntihinta muutaman vuoden ikäisellä intikalla noin puolet tuosta uutisessa mainitusta 20k€ hinnasta. Uutisen loppuun olisi voinut todeta. "Köyhästä se vaan tuntuu siltä."

Isolla Gessulla tulit vastaan Ala-Okeroistentiellä n. Jokimaan liittymän kohdalla. Ite olin menossa mökille puolenpäivän aikaan.

tossa hitusen enne klo17.00, Lapissa (rauman vieressä) tuli vastaa sellai super moto komeesti pitkän matkaa keula ylhäällä.. tuskin kuitenkaa tältä sivustolta kukaa :p

TH sanoi:
Perhana, ekaa kertaa bongattu :p

Minäkin bongasin, tosin muistelin et olis ollu aiemmin. No kuitenkin. Itse kateellisena kotilossa menossa vilkkuja hakemaan et kohta pääsis ajamaan.

Hammurab sanoi:
Olitko se sinä ajelemassa tummalla (punaisen sävyisellä) kyykyllä Lahden väylää etelään päin Nelosetapin kohdilla. Oliskohan ollut kolmen korvilla? Itse jouduin täysperää pohjoiseen käskyttämään... Mielummin olisin pyörällä jo ajellut :orgmp:

Hmmm... Läheltä kyllä hipoo :D En mee varmaksi sanomaan :häähää: Mutta huomenna uusiks ku näin hyvät säät! :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
Weeble sanoi:
Minäkin bongasin, tosin muistelin et olis ollu aiemmin. No kuitenkin. Itse kateellisena kotilossa menossa vilkkuja hakemaan et kohta pääsis ajamaan.
Saattoi hyvin olla aiemminkin, sahasin sitä pätkää molempiin suuntiin ja välissä oli tovi.

Tomba750 sanoi:
Hmmm... Läheltä kyllä hipoo :D En mee varmaksi sanomaan :häähää: Mutta huomenna uusiks ku näin hyvät säät! :jpstyle:

No ei muuta ku morjestellaan :D Valkohyttinen Mersun täysperän veturi, Kontinon mainokset laidoissa :D

Back