• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sinäkö olet ajellut vastaan parina aamuna 8 aikaan Vanhalla Hämeenlinnantiellä Keimolan Nesteen kohdalla mustissa varusteissa mustalla GSX1250FA:lla(?) jossa täysi matkavarustus? Ja etusormi ojossa tietennii...
Itellä punainen cebari.

Kyseinen immeinen ilmottautuu:jippikaijee: , mopona Bemari 1000RR. Mukavasti on pojilla sormet nousseet:thumbup:

TeGGe sanoi:
Kanalla :grin:
Itsekkin ilmeisesti näin tämän kyseisen immeisen, valkoiset hanskat mistä tuli sormea ja peilistä katsoin, että vaaleanpunakka punainen ajoasu. Niemenkadulla tämäkin, polttimon kohdalla :D..

Jos ollaan törmäilty niin :bye: vaan

:orgmp:

Jari71 sanoi:
Sinäkö olet ajellut vastaan parina aamuna 8 aikaan Vanhalla Hämeenlinnantiellä Keimolan Nesteen kohdalla mustissa varusteissa mustalla GSX1250FA:lla(?) jossa täysi matkavarustus? Ja etusormi ojossa tietennii...
Itellä punainen cebari.

No minähän se.. Tuumasinpa itsekin lähteä täältä huhuilla, että kuka se morottelee, vaan kerkesit ensin :p
Nih, ei se ihan täys matkavarustus oo, takaboksi puuttuu :D

Tekö tulitte vastaan hämeenkoski-asikkala välillä kahdella isommalla matkapyörällä? Molemmilta sojotti sormet nätisti;) tänään vähän ennen klo 11. Itse tulin asikkalan suunnasta.

6-tiellä Joensuusta 30km Etelään useamman matkapyörän letka. Ainakin yksi musts 12R/14R ja kuskilla Monster Energy kypärä. Ajoitte letkassa rekan takana niin, että ohi ei päässyt ja itse ette näyttäneet olleen ohitusaikeissa. Ainakin yksi venäläinen mersun maasturi kiilasi letkanne väliin.

Kannattaisiko seuraavalla kerralla mennä suosiolla ohi rekasta tai jättää sen verran turvaväliä, että kiireisemmät mahtuu ohi? Ihan näin ajatuksena...

Itse olin liikkeellä autolla, mutta tyydyin ajelemaan perässä.

Siis näinkö harhoja vai elämäni ensimmäisen orggimorotuksen tuossa neljän jälkeen Oulun Automuseon paikkeilla...? En usko itseäni ennen kuin joku myöntää. :grin:
Itse siis ajelin lentokentän risteykseen päin, ja vastaan tuli valkomustaan rotsiin pukeutunut ( valkomustalla? ) sporttipyörällä ajellut motoristi.

Morotus tuli huomattua Kuopiossa Leväsen Shellin valoissa, olit menossa keskustaan päin. Joskus viiden hujakoilla. Pyörää en tajunnut tarkemmin katella kun olin kääntymässä :(

StF8R sanoi:
Siis näinkö harhoja vai elämäni ensimmäisen orggimorotuksen tuossa neljän jälkeen Oulun Automuseon paikkeilla...? En usko itseäni ennen kuin joku myöntää. :grin:
Itse siis ajelin lentokentän risteykseen päin, ja vastaan tuli valkomustaan rotsiin pukeutunut ( valkomustalla? ) sporttipyörällä ajellut motoristi.

Hep. Ilmoittaudun.
Zetaa kuljettelin töistä kotia kohti.

Vislami sanoi:
Morotus tuli huomattua Kuopiossa Leväsen Shellin valoissa, olit menossa keskustaan päin. Joskus viiden hujakoilla. Pyörää en tajunnut tarkemmin katella kun olin kääntymässä :(

Kyseisessä risteyksessä näin tänään musta-keltasen CBR:n kääntyvän vasemmalle nuihin aikoihin mutta en perhana muista tuliko morotettua vai ei. :grin:

Olitko se sinä, joka tänään illalla Harjavallasta asti ajoit mun perässä Meri-Poriin saakka. Moikkasin sulle, kun olit Harjavallassa risteyksessä odottamassa tielle pääsyä, ja moikkasit mulle, kun käännyin Pikatieltä pois ja jatkoit Mäntyluotoon.

Pyörää en ehtinyt tarkkaan nähdä, oli ilmeisesti joku matkapyörä (ehkä) ja sulla oli matkustaja kyydissä.

Tosiaan hyvin seurasit perässä, vaikka mun vauhti oli melko rivakka ja ohituksiakin tuli paljon (osaksi siitä syystä, että testasin, pysytkö perässä :D ). Mietinkin jo, seuraatko mua perille saakka :grin:

tänään sain kaksi ORG! morotusta saaliikseni, valkoinen busa paimelassa, olit paimelaan menossa. Tultiin kolmen pyörän ryppäässä.
Toinen oli jossai ja joskus, en pysty muistamaan kuka ja missä, saatika milloin ja mihin aikaan.

Sinäkö tulit vastaan Porvoon Treksilässä tänään seitsemän aikoihin? Punainen kyykky, ehkä r6? Tulin motarilta alas treksiläntielle ja sinä käännyit ylös rampeille. Ainakin kuvittelin että näin morotuksen, itse olin niin ajatuksissani että muistikuvatkin ovat vähän hämärät :paikallatuulee:

Pekasto sanoi:
Kyseisessä risteyksessä näin tänään musta-keltasen CBR:n kääntyvän vasemmalle nuihin aikoihin mutta en perhana muista tuliko morotettua vai ei. :grin:

Itsellä Musta-hopea ja oikealle käännyin niin ei ihan osunu :)-

Olitko se sinä eilen n. 21.00 aikoihin Porissa Kespan viereisissä liikennevaloissa mustan CBR 600:n kanssa. Prkl kun naurettiin ku oltii valoissa sun perässä ja odotellessa vihreetä pidit jalkaa katukivetyksen päällä koska muuten tuskin olisi jalka ylettynyt maahan :D

Oletko pohtinut pyörän madallusta/vaihtoa :D

Zip sanoi:
Olitko se sinä eilen n. 21.00 aikoihin Porissa Kespan viereisissä liikennevaloissa mustan CBR 600:n kanssa. Prkl kun naurettiin ku oltii valoissa sun perässä ja odotellessa vihreetä pidit jalkaa katukivetyksen päällä koska muuten tuskin olisi jalka ylettynyt maahan :D

En ollut minä, mutta asenne ratkaisee! :thumbup:

Zip sanoi:

En ollut myöskään asialla mutta PikkuMasa kiteytti asian oikein.
Jos pystyy ajamaan niin miksi madaltamaan ominaisuuksia heikentämällä, no jos satulasta saa pikkaisen pois ei muuten, tosin tämähän on vain minun mielipiteeni.

Pari tummaa pyörää 1130-tiellä Kylmälän kohdilla, kädet ja sormet ojossa tulitte vastaan.

Olitko se sinä/te ketkä sormet tanassa tulitte vastaan kaarinassa saaristotien ja voivalantien valoissa pyörät tais olla vihreä Z750 ja joku punainen kyykky.?
Vastaan tultiin kahden mustan CB hondan voimin..:)

Viimeksi muokattu:
Lauma tuli vastaan Jyrkkälän kohdal Turussa...mielestäni bongasin ainakin yhden orggimorotuksen :) Oliks HK-Areenan pihal jonkin sortin kokoontuminen?

Back