• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
SuKaHo sanoi:
joka tulit tänään vastaan jossain siinä Kaarinan/Piikkiön rajalla n.16.30 nurkilla, vanhalla 1-tiellä hesaan päin valkosella CB1000R:llä? Kuskikin aika valkoisissa, sormimorot vaihdettu. Ite liikkeellä sinisellä Suskalla.

:thumbup: Juu, minä se olin :) Kiitokset vain morotuksesta :jpstyle:

TeGGe sanoi:
Olitko se sinä/te, ketkä tuli vastaan porvoontiellä about klo. 16.30, olitte matkalla myrskylän suuntaan, itse olimme menossa porvooseen.
kahdestaan tulitte, taaimmaisesta punaisesta honda cbr:stä (ehkä?) bongasin orggimorot.. vastaan heitin myös !

olitteko te ne ?

Tuohon aikaan ajelin noilla main noilla selkosilla messissä 600cc shadow. Saatoin hyvinkin olla :jpstyle:

ja arviolta 500 muuta orggilaista jotka tulitte vastaan etusormi pystyssä Alpeilla ja Dolomiiteilla männä- ja edellisviikolla?:grin:

ratakettu? joka keventelit keulaa otaniemestä tapiolan suuntaan risteyksen yli gixerillä,kovin pienillä kierroksilla se keveni :WAZAAP:

Olitko se sinä, joka eilen nätisti n. 100 vauhdista kytkit keulan ylös Länsiväylällä ennen Larua. Näyttelin siinä peukkua kun kotilolla painoin ohi. Hienon näköistä ku joku osaa! :thumbup:

Pyörä oli joku naku.

Viimeksi muokattu:
Joka tänään ajelit pyörälläsi pakettiauton kylkeen Espoossa? Annoitko pakukuskille ohjeita miten risteyksiin ajetaan?

Viimeksi muokattu:
...Joka eilen paluuruuhkan aikoihin Länsiväylällä, vähän Larun jälkeen, puikkelehdit vauhdikkaasti parin kaistan ja kuorma-auton välistä?

Sormiakin bongasin, mutta ei ihan .ORG-moroa :right:

Oliko ennen tuota tilannetta tullut raskaan kaluston kuljettajien kanssa näkemyseroja ajolinjoista?

Eilen oli ilmeisesti motoristeja kotilolla liikenteessä satakunnassa, kun parikin autoilijaa näytti vilkkua ja antoi runsaasti tilaa ohitukseen. :thumbsup:

Pari kertaa tällä viikolla bongannut, olisko Vammalan nurkilla, keltaisen Suzuki M1800R ja onhan se aivan perkeleen komean näköinen pyörä vaikka vaan vastaantullessa ja vilauksella nähnyt. :respect:

Kukahan oli se ystävällinen mustan custompyörän kuljettaja, joka pysähtyi kyselemään pärjäämistäni tänään Turun lentoaseman lähellä Drakenin kiertoliittymässä?

Olin liikkeellä punaisella Yamaha FZ 1:llä, joka ainakin toistaiseksi on kaupan omaisuutta, ja jalkani oli krampannut ja makoilin jotensakin hankalassa asennossa pyörän päällä ja hiukan vaarallisessa paikassakin siinä.

Kiitokset huomaavaisuudesta ja huolenpidosta! Pyörä on takaisin kaupassa ja ajelin sieltä jo ihan hyvävointisena oman pärräni kotipihaan.

Taisin nähdä juuri ensimmäisen .ORG moron Veiskolantiellä noin klo 18.00. Hämmennyin niin etten tajunnu edes morottaa takas. Taisi olla nakupyörä. Kuka myöntää?

...joka huijas mua tuossa lahdenväylän loppupätkällä, että ratsia edessä? :D

Ajelin tuossa yks aamu bussikaistaa pitkin, joka-aamusen lahdenväylän ruuhkan ohi. Jossain vaiheessa pysähdyin odottelemaan valoja bussipysäkin viereen, josta keski-ikänen mieshenkilö kertoi mulle sinisin silmin, kuinka bussikaistalla ei kannata ajaa, koska siellä on ratsia edessä :)

Suzu-ukko ja romi pongattu tänään Manskulla rokkimäkin kohalla keskustaan päin heti yhen jälkeen nätisti vieri vieressä ajaen :rakastunut:

Goofy S sanoi:
Sinäkö tulit keltaisella kyykyllä vastaan Ridasjärvellä yhdeksän jäljissä illalla?
Kiitos selkeästä viestistäsi.
Pelastit ajokorttini!:thumbup:

Minähän se lempireitilläni, kuinkas pitkälle ehdit ennenkuin kohtasit tuon sedän? Pelästyin itsekkin, mutta onneksi oli auto edessä ja jumala mielessä :).

954 rr sanoi:
Minähän se lempireitilläni, kuinkas pitkälle ehdit ennenkuin kohtasit tuon sedän? Pelästyin itsekkin, mutta onneksi oli auto edessä ja jumala mielessä :).

Siinähän ystävä oli heti seuraavalla bussipysäkillä.

Aamulla taisi joku lähteä Tukholmassa lautalta sormi pystyssä ajelemaan kohti parempia säitä. Itse odottelin kaverin kanssa pääsyä pois sateesta samaiseen Siljan peltipurkkiin.

Back