GuessWho sanoi:Just just... *ojentaa mopo-Nobelin vuoden älykölle*
hauskaa luettavaa teidän vääntö, jatkettaisko kuitenkin otsikon mukaan.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GuessWho sanoi:Just just... *ojentaa mopo-Nobelin vuoden älykölle*
hauskaa luettavaa teidän vääntö, jatkettaisko kuitenkin otsikon mukaan.GuessWho sanoi:Alhaisin mahdollinen paskalörtti on se joka kirjailee tänne toisten rekisterinumeroita...
Kukahan täällä on "neropatti"....minut ohitettiin laittomasti ja eikun rekkarit nettiin..sky sanoi:Kuuleppas sinä neropatti (OX-2**) Mitä halvattua kuvittelit tekeväs tänään kuhmosen ja padasjoenvälillä? Teit kaks ohistusta keltaista viivaa rikkoen
sky sanoi:Kuuleppas sinä neropatti (OX-2**) Mitä halvattua kuvittelit tekeväs tänään kuhmosen ja padasjoenvälillä? Teit kaks ohistusta keltaista viivaa rikkoen. Siinä ois ollut tuhat paikkaa ns. lailliseen ohitukseen, mutta sä sait sitten päähäs, että ohitukset pitää tehdä keltasella?
Kyllä mä ymmärrän et vetomies vetää aina ohi ku on mahdollista, mutta sä junnasit siinä jonossa ja teit samalla typeryyksiä. Se ei mee mun jakeluun. Ja sun kaveris muuten rikko kans keltasta viivaa. Viimesenä näytti tulevan sentäs joku kotarikuski, joka ajoi mallikelpoisesti
Jos tohon hommaan ei tuu rotia, niin mun pitäneen tulla opettaan teille kuinka vedetään tai sitten ajetaan laillisesti, mutta ei mitään tommosta sekoilua, se on persiistä!Eli jos vedetään, vedetään kunnolla eikä jäädä jonon sekaan sikailemaan.

vuohi sanoi:Voi morjes saa olla kyllä elämä synkkää, että jaksaa jotain kiinnostaa muiden keltaisen viivan uhmaamisetItsekkin ajan surutta kaiken väristen viivojen yli jos paikka ja liikennetilanne sallii ohituksen. Nykyään vielä kun telkänpöntöt hoitaa tuon maantieliikenteen valvonnan niin saa ajaa pyörällä ihan miten lystää.
Niin ja kai sitä nyt vähän pitää jonnossa pelleillä kun se on muuten niin tylsää rullailla kotiloiden välissä, vielä kun kaikki kyylät kyttää koko ajan![]()

Oliko edes rotukoiraJari71 sanoi:Erityisesti jäi lenkistä mieleen keltaiseen minihameeseen ja valkoiseen toppiin pukeutunut koiran ulkoiluttaja Vantaanlaaksossa, Olitko se sinä?![]()

Keno sanoi:Oliko edes rotukoira![]()
Madduli sanoi:Olitko se sinä joka ajelit sinivalkosella gikserillä vastaan Jokelan lähellä. Ite olin punasella laitetulla zetalla ja mukana pari kaveria giksereillä ja yksi tonnisella valkosella zetalla.

0ksa sanoi:Jälleen sormimorotus, tällä kertaa Veikkolan "keskustassa" tänään iltapäivällä?![]()
TomiKoo sanoi:Monelle tuli moroteltua joo. Musta / harmaa 800GS?!

TeGGe sanoi:Morjestushan tuokin sitten lienee. Sopivassa paikassa sekä ajassa.. joku ei ehkä tykkää![]()