• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
GuessWho sanoi:
Alhaisin mahdollinen paskalörtti on se joka kirjailee tänne toisten rekisterinumeroita...

100% samaa mieltä ei voi muuta sanoa kun voi jumalauta.

sky sanoi:
Kuuleppas sinä neropatti (OX-2**) Mitä halvattua kuvittelit tekeväs tänään kuhmosen ja padasjoenvälillä? Teit kaks ohistusta keltaista viivaa rikkoen
Kukahan täällä on "neropatti"....minut ohitettiin laittomasti ja eikun rekkarit nettiin..
facepalm.png

nimimerkin sky kommentointi on todella asiallinen,kaks hemmoa vaaransi liikenteen väärin hän voi kyllä tulla näyttämään miten se tehdään oikein:grin:

sky sanoi:
Kuuleppas sinä neropatti (OX-2**) Mitä halvattua kuvittelit tekeväs tänään kuhmosen ja padasjoenvälillä? Teit kaks ohistusta keltaista viivaa rikkoen. Siinä ois ollut tuhat paikkaa ns. lailliseen ohitukseen, mutta sä sait sitten päähäs, että ohitukset pitää tehdä keltasella?:pissed:

Kyllä mä ymmärrän et vetomies vetää aina ohi ku on mahdollista, mutta sä junnasit siinä jonossa ja teit samalla typeryyksiä. Se ei mee mun jakeluun. Ja sun kaveris muuten rikko kans keltasta viivaa. Viimesenä näytti tulevan sentäs joku kotarikuski, joka ajoi mallikelpoisesti:thumbup:

Jos tohon hommaan ei tuu rotia, niin mun pitäneen tulla opettaan teille kuinka vedetään tai sitten ajetaan laillisesti, mutta ei mitään tommosta sekoilua, se on persiistä!:hanuria: Eli jos vedetään, vedetään kunnolla eikä jäädä jonon sekaan sikailemaan.

Maantiellä keltaista viivaa rikkova moottoripyörä ei automaattisesti tarkoita että siitä aiheutuisi mitään vaaraa. Jos haluaa leikkiä kotipoliisia niin tuuppaa vaikka tietoja kiilaavista autoista, kouluteiden yli keulijoista ym.

Tänään tuli puolen päivän maissa, Euran ja eurajoen välisellä pätkällä, 5 pyörän porukka ja aika monella näytti olevan PanEuropean alla. Tai sit näin väärin. :D

Kukaan ei ohittanut keltaisella viivalla. :p

Parin tunnin lenkin aikana vastaan tuli 40-50 kanssamotoristia ja .org-morojakin näkyi kymmenkunta :jippikaijee:
Yksi orggilainen oli näköjään kotilollakin liikkeellä :p

Edit: Erityisesti jäi lenkistä mieleen keltaiseen minihameeseen ja valkoiseen toppiin pukeutunut koiran ulkoiluttaja Vantaanlaaksossa, Olitko se sinä? :rakastunut:

Voi morjes saa olla kyllä elämä synkkää, että jaksaa jotain kiinnostaa muiden keltaisen viivan uhmaamiset :D Itsekkin ajan surutta kaiken väristen viivojen yli jos paikka ja liikennetilanne sallii ohituksen. Nykyään vielä kun telkänpöntöt hoitaa tuon maantieliikenteen valvonnan niin saa ajaa pyörällä ihan miten lystää.

Niin ja kai sitä nyt vähän pitää jonnossa pelleillä kun se on muuten niin tylsää rullailla kotiloiden välissä, vielä kun kaikki kyylät kyttää koko ajan :D

vuohi sanoi:
Voi morjes saa olla kyllä elämä synkkää, että jaksaa jotain kiinnostaa muiden keltaisen viivan uhmaamiset :D Itsekkin ajan surutta kaiken väristen viivojen yli jos paikka ja liikennetilanne sallii ohituksen. Nykyään vielä kun telkänpöntöt hoitaa tuon maantieliikenteen valvonnan niin saa ajaa pyörällä ihan miten lystää.

Niin ja kai sitä nyt vähän pitää jonnossa pelleillä kun se on muuten niin tylsää rullailla kotiloiden välissä, vielä kun kaikki kyylät kyttää koko ajan :D

Hyvä asenne. Pitkää ikää sinulle.:bye:

Olitko se sinä joka ajelit sinivalkosella gikserillä vastaan Jokelan lähellä. Ite olin punasella laitetulla zetalla ja mukana pari kaveria giksereillä ja yksi tonnisella valkosella zetalla.

Olitko vanhankaupunginkoskella valoissa punaisella trumpalla klo 20 tienoilla? Itse olin mustalla tuutilla.

Joku customikuski osoitteli sormella Härkätiellä lähempänä Turkua joskus iltapäivällä. Vastasin samalla mitalla (musta kyykky, mustat nahat)

Madduli sanoi:
Olitko se sinä joka ajelit sinivalkosella gikserillä vastaan Jokelan lähellä. Ite olin punasella laitetulla zetalla ja mukana pari kaveria giksereillä ja yksi tonnisella valkosella zetalla.

Taisinpas olla minä :orgmp:

Joku tuli tuossa vajaa tunti sitten valkoisilla kamoilla ja nakupyörällä Kauklahdenväylällä sormi pystyssä vastaan. Olitko se sinä? Itse hopeisella VFR:llä ja mustat nahat.

Back