Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja nyt syyttäjä ajaa kuskille sakkoja 400km/h ajetusta nopeudesta, koska Org.ssa on niin sanottu.mun mielest vauhtii oli ainaki 400 km/htais olla vähintään 200 vauhtia ku mun kotilosta pyyhkäs ohi, ja tulihan sieltä muutaman minuutin päästä vielä poliisipyörätkin haistelee jälkiä.Saman näin minä. Seisoin valoissa siinä missä motari alkaa. Tuli vasemmalta ohi kovaa ja poliisi perässä. Jos oisin tajunnut siinä vaiheessa että poliisi on perässä ois voinu avaa auton oven niin matka ois pysähtyny siihen. Pyörä oli perus 2000-luvun GSXR, rekkarissa kirjaimet C ja G.Olitko se sinä joka siinä viiden maissa teit Turun moottoritielle mustalla busalla tai muulla mustalla pyörällä vetoa. Vähän matkan perässä sinivalkoinen auto yritti matkia.
En itse ymmärrä karkuun lähtemistä. Varsinkaan näin että rekkari on pyörässä![]()
Minä sain oletettavasti samalta sini-hopea bussilta ehdottomasti kesän reippaimman org-morotuksen Rihan kohdalla noin klo 1345Klo 1710 Hyrylän Shellin eteläpuolella sini-hopealla Busalla. Huidoit himmaamaan ja siellähän ne sinivuokot olivatkin vähän ennen Shelliä föönin kanssa. Kiitos![]()
![]()
Ja nyt syyttäjä ajaa kuskille sakkoja 400km/h ajetusta nopeudesta, koska Org.ssa on niin sanottu.mun mielest vauhtii oli ainaki 400 km/htais olla vähintään 200 vauhtia ku mun kotilosta pyyhkäs ohi, ja tulihan sieltä muutaman minuutin päästä vielä poliisipyörätkin haistelee jälkiä.Saman näin minä. Seisoin valoissa siinä missä motari alkaa. Tuli vasemmalta ohi kovaa ja poliisi perässä. Jos oisin tajunnut siinä vaiheessa että poliisi on perässä ois voinu avaa auton oven niin matka ois pysähtyny siihen. Pyörä oli perus 2000-luvun GSXR, rekkarissa kirjaimet C ja G.Olitko se sinä joka siinä viiden maissa teit Turun moottoritielle mustalla busalla tai muulla mustalla pyörällä vetoa. Vähän matkan perässä sinivalkoinen auto yritti matkia.
En itse ymmärrä karkuun lähtemistä. Varsinkaan näin että rekkari on pyörässä![]()
En ollut kyllä minä, mutta kerro lähtikö tyttö kyytiin. Kaveri kun käännyttää minua vaihtamaan Kawasakin Bemariin. Sikäli asia kiinnostaa...Olitko se sinä keski-ikäinen isomahainen mies isolla matkabemarilla tänään noin klo 13 täysi matkavarustus pyörän sekä miehen päällä, joka ajoit Helsingissä Amarillon eteen poikittain jalkakäytävälle ja huusit jollekin nuorelle blondille "Tuukko kyytii?!"?
"No en mä nyt kuule taida tulla kyytiin."En ollut kyllä minä, mutta kerro lähtikö tyttö kyytiin. Kaveri kun käännyttää minua vaihtamaan Kawasakin Bemariin. Sikäli asia kiinnostaa...
No noutaja taitaa sit pysyä japsipyörissä??"No en mä nyt kuule taida tulla kyytiin."En ollut kyllä minä, mutta kerro lähtikö tyttö kyytiin. Kaveri kun käännyttää minua vaihtamaan Kawasakin Bemariin. Sikäli asia kiinnostaa...
Ai, täälläpäin onneksi paisto aurinko ja oli lämmin.Ilma oli kuin morsian!![]()
Kyllä tuli pieni lenkki ajeltua, jos vaikka saisi määräaikaishuollon kilometrit kasaan tämän vuoden puolella. Et kai itse ajellut kotilojonon keskellä Vähäkyrön suuntaan?Olitko se sinä krummi kun org-morottelit tänään vähänkyrön tiellä vaasa-merikaarto välillä. Saman värisiä bemareita näkynyt täällä niin vähän, että tuli heti kuvajahdeista mieleen. Itse morottelin tylsästi kämmenellä.
Kyllä ajelinKyllä tuli pieni lenkki ajeltua, jos vaikka saisi määräaikaishuollon kilometrit kasaan tämän vuoden puolella. Et kai itse ajellut kotilojonon keskellä Vähäkyrön suuntaan?Olitko se sinä krummi kun org-morottelit tänään vähänkyrön tiellä vaasa-merikaarto välillä. Saman värisiä bemareita näkynyt täällä niin vähän, että tuli heti kuvajahdeista mieleen. Itse morottelin tylsästi kämmenellä.
Ai, täälläpäin onneksi paisto aurinko ja oli lämmin.Ilma oli kuin morsian!![]()
![]()