• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Klo 1710 Hyrylän Shellin eteläpuolella sini-hopealla Busalla. Huidoit himmaamaan ja siellähän ne sinivuokot olivatkin vähän ennen Shelliä föönin kanssa. Kiitos
biggrin.gif

Ensimmäinen sormi minun kohdalle osui tänään kuutostiellä, olin itse ajamassa Kouvolaan päin, Luumäellä Hietamiehen risteyksen kohdalla. Mitäs se kello ois ollu... Siinä vähän ennen klo 19 tai niitä main? Tervehtijänä joku mustakypäräinen ja -asuinen, pyörän merkkejä en osaa vielä tunnistaa noista vauhdeista.
lookaround_orig.gif

Olitko se sinä joka käännyit Kehä I idän suunnasta edelleni hämeenlinnanväylälle puoli tuntia sitten mustalla zetorilla foxin ajorotsi päällä ja pieni nyytti sidottuna takapenkille. Aika ripeästi lähdit ajamaan hämeenlinnanväylään ja hieman ennen Kehä III rupesitkin vilkkumaan sinistä jonkun epäonnisen auton perässä, haistoin todellisen luonteesi heti kun kurvasit edelleni
033102bebe_1_prv.gif

Tänään aamulla puol seiskan aikaan custom tyyppisellä pyörällä tiellä nro:45. Suuntasi oli Hyvinkäältä Tuusulan suuntaan. Tiedoksesi, että takavalosi on pimeänä taikka sen valoteho on todella surkea!

Olitko se sinä, joka tulit taas aamulla vastaan Veturitiellä Pasilan suunnasta? Pyörä taisi olla joku iso matkaenska, mutta morotus oli vielä isompi. Piristi mukavasti näin harmaana aamuna vesisateen keskellä!
smile_org.gif

Olitko se sinä joka siinä viiden maissa teit Turun moottoritielle mustalla busalla tai muulla mustalla pyörällä vetoa. Vähän matkan perässä sinivalkoinen auto yritti matkia.

Kuka kolaroi tänään about 15:30 aikoihin Tampereella Kalevan ABC:n kohdalla? Pyörä oli sinivalkoinen suhkot tuore GSX-R 600/750 joka oli kyljellään kaidetta vasten ja kovasti porukka yritti sitä repiä sieltä pystyyn.

Olitko se sinä joka siinä viiden maissa teit Turun moottoritielle mustalla busalla tai muulla mustalla pyörällä vetoa. Vähän matkan perässä sinivalkoinen auto yritti matkia.
Saman näin minä. Seisoin valoissa siinä missä motari alkaa. Tuli vasemmalta ohi kovaa ja poliisi perässä. Jos oisin tajunnut siinä vaiheessa että poliisi on perässä ois voinu avaa auton oven niin matka ois pysähtyny siihen. Pyörä oli perus 2000-luvun GSXR, rekkarissa kirjaimet C ja G.

En itse ymmärrä karkuun lähtemistä. Varsinkaan näin että rekkari on pyörässä
biggrin.gif

Ite olin kanssa siinä paikalla kävellen, jätkällä oli aika pahan näköset asfaltti-ihottumat ja ruhjeet polvissa ja selässä kun ajoasuna oli farkut + huppari mutta tuntu olevan muuten ihan kunnossa.

En nähny yhtään mitä tapahtu, kuuntelin vaan että mikä ihme raapiminen tuolta takaa kuuluu ja yhtäkkiä liukuu pyörä ohi...  
omg.gif
Onneks ei sentään käyny pahemmin.

Saman näin minä. Seisoin valoissa siinä missä motari alkaa. Tuli vasemmalta ohi kovaa ja poliisi perässä. Jos oisin tajunnut siinä vaiheessa että poliisi on perässä ois voinu avaa auton oven niin matka ois pysähtyny siihen. Pyörä oli perus 2000-luvun GSXR, rekkarissa kirjaimet C ja G.

biggrin.gif
tais olla vähintään 200 vauhtia ku mun kotilosta pyyhkäs ohi, ja tulihan sieltä muutaman minuutin päästä vielä poliisipyörätkin haistelee jälkiä.

biggrin.gif
tais olla vähintään 200 vauhtia ku mun kotilosta pyyhkäs ohi, ja tulihan sieltä muutaman minuutin päästä vielä poliisipyörätkin haistelee jälkiä.
mun mielest vauhtii oli ainaki 400 km/h

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back