dYNY
MotOrg ry jäsen
- Sijainti
- Sibbo vargarna
Klo 1710 Hyrylän Shellin eteläpuolella sini-hopealla Busalla. Huidoit himmaamaan ja siellähän ne sinivuokot olivatkin vähän ennen Shelliä föönin kanssa. Kiitos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu me kaikki.Juu oltiin.Olitteko te ne, tossa hyrylän shellillä puol tuntia sitte?
miekiiJuu me kaikki.Juu oltiin.Olitteko te ne, tossa hyrylän shellillä puol tuntia sitte?
juu, tää kansmiekiiJuu me kaikki.Juu oltiin.Olitteko te ne, tossa hyrylän shellillä puol tuntia sitte?![]()
Aha... no eipä ihme et siinä föönäiltiin...juu, tää kansmiekiiJuu me kaikki.Juu oltiin.Olitteko te ne, tossa hyrylän shellillä puol tuntia sitte?![]()
![]()
Missä ne kytät oli?Aha... no eipä ihme et siinä föönäiltiin...![]()
Aikalailla tässäMissä ne kytät oli?Aha... no eipä ihme et siinä föönäiltiin...![]()
Minä sain oletettavasti samalta sini-hopea bussilta ehdottomasti kesän reippaimman org-morotuksen Rihan kohdalla noin klo 1345Klo 1710 Hyrylän Shellin eteläpuolella sini-hopealla Busalla. Huidoit himmaamaan ja siellähän ne sinivuokot olivatkin vähän ennen Shelliä föönin kanssa. Kiitos![]()
Saman näin minä. Seisoin valoissa siinä missä motari alkaa. Tuli vasemmalta ohi kovaa ja poliisi perässä. Jos oisin tajunnut siinä vaiheessa että poliisi on perässä ois voinu avaa auton oven niin matka ois pysähtyny siihen. Pyörä oli perus 2000-luvun GSXR, rekkarissa kirjaimet C ja G.Olitko se sinä joka siinä viiden maissa teit Turun moottoritielle mustalla busalla tai muulla mustalla pyörällä vetoa. Vähän matkan perässä sinivalkoinen auto yritti matkia.
Varmaan oli kyseessä tämä uutinen: http://www.aamulehti.fi/Pirkanm....la.htmlKuka kolaroi tänään about 15:30 aikoihin Tampereella Kalevan ABC:n kohdalla? Pyörä oli sinivalkoinen suhkot tuore GSX-R 600/750 joka oli kyljellään kaidetta vasten ja kovasti porukka yritti sitä repiä sieltä pystyyn.
tais olla vähintään 200 vauhtia ku mun kotilosta pyyhkäs ohi, ja tulihan sieltä muutaman minuutin päästä vielä poliisipyörätkin haistelee jälkiä.Saman näin minä. Seisoin valoissa siinä missä motari alkaa. Tuli vasemmalta ohi kovaa ja poliisi perässä. Jos oisin tajunnut siinä vaiheessa että poliisi on perässä ois voinu avaa auton oven niin matka ois pysähtyny siihen. Pyörä oli perus 2000-luvun GSXR, rekkarissa kirjaimet C ja G.Olitko se sinä joka siinä viiden maissa teit Turun moottoritielle mustalla busalla tai muulla mustalla pyörällä vetoa. Vähän matkan perässä sinivalkoinen auto yritti matkia.
En itse ymmärrä karkuun lähtemistä. Varsinkaan näin että rekkari on pyörässä![]()
mun mielest vauhtii oli ainaki 400 km/htais olla vähintään 200 vauhtia ku mun kotilosta pyyhkäs ohi, ja tulihan sieltä muutaman minuutin päästä vielä poliisipyörätkin haistelee jälkiä.Saman näin minä. Seisoin valoissa siinä missä motari alkaa. Tuli vasemmalta ohi kovaa ja poliisi perässä. Jos oisin tajunnut siinä vaiheessa että poliisi on perässä ois voinu avaa auton oven niin matka ois pysähtyny siihen. Pyörä oli perus 2000-luvun GSXR, rekkarissa kirjaimet C ja G.Olitko se sinä joka siinä viiden maissa teit Turun moottoritielle mustalla busalla tai muulla mustalla pyörällä vetoa. Vähän matkan perässä sinivalkoinen auto yritti matkia.
En itse ymmärrä karkuun lähtemistä. Varsinkaan näin että rekkari on pyörässä![]()