• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
tänään vähän ennen seittemää olin pohjoseen päin menossa, lahden motarilla, just ennen lahtea poliisesetä hyppäs eteen ja kysyi mistä olen tulossa, ja sanoi sitten "väärä pyörä"...

ketähän se etti?
cool.gif

Tulit vastaan lähellä Tuulosta 10-tiellä 26.6 illasta. Ajelin Hämeenlinnan suuntaan kyytiläisen kanssa mustalla Suzukilla. Himmaa merkkiisi vastasin morotuksella. Suuri kiitos sinulle vielä.

Ettei vaa olis ollu Micsu, joka tuli Kaarinassa Pyhän Katariinantiellä n.21.30 aikaan vastaan Thunderacella.

Nii siis eilen.

Olitko se sinä (+takapenkkiläinen) jotka ajoitte tänään Jyväskylän rantaraitilla n. klo 13 valkoisella busalla pohjoiseen päin, hieno peli! Molemmat matkaajat morjesti ja kuskilla sormi pystyssä!Tulin mustalla ninjalla vastaan.
Sama bussi pongattu 13.30.Olin (Lievästuore) 9-tien grillillä (söin makkaraperunat  
wink.gif
) Itse lähdin liikenteesen 8.30 Pieksämäeltä -Hankasalmi-Jyväskylä- Keuruu-Virrat ja takasin.Olin liikenteessä suzuki gsx 750-f:llä Mulla oli sin-valk kypärä ja takapoksi jossa hakemani pojan mopon kone.  
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
Minähän se olin vaimon kanssa.
Bussimatkailu on mukavaa.
062802moto_prv.gif

Olitko se sinä joka parkkeerasit pyöräsi aitiopaikalle Anna Abreun keikalla

Tutun pyörä oli keikalla lainassa. Alkuperäisten suunnitelmien mukaan Annan olisi pitänyt ajaa pärrä lavalle, mutta onneksi suunnitelmat muuttui.

Olitko se sinä ja kyytiläisesi jotka 750 F suskalla org-morottelitte mulle suoraan tänne talliin. Itse asiassa tämä viesti lähti samaan aikaan, kun vielä siinä tiellä ihmettelette
biggrin.gif
Hauskaa matkaa teille!

Kukas tuli aamulla, vähän ennen neljää, Renkomäessä vastaan? Keltainen takki, pyörä tais olla joku nakumalli.

Olikohan orgilainen joka tuli tänään tuossa alkuiltapäivästä finnoontiellä vastaan mustalla bululla pienen mäennyppylän takaa? Kattelin että pyörästä tulee lentokone kun senverran keveni jousitus sulla siinä mäen laella, hienon näköistä  
062802moto_prv.gif

Ja olikohan sama musta buelli joka kaarsi kivenlahden tebarin pihaan kun ite tein trumpetilla lähtöä? Äänet ainakin kohillaan, jotain hyvää sentään harrikan sukuisuudesta  
thumbs-up.gif

Lapinlahden kohdilla valtatie5:llä Honda VTR SP2 yoshin vaimentimilla(vai liekkö ollut kokoputkisto), kuitenkin. Rek.numero jäi mieleen: SP-2... hyvät oli pörinät. Itse olin autolla liikenteessä.
Sama pyörä nähty muutama päivä sitten Kuopiossa Pitkälahden ABC:llä. Alkoi omakin tuntumaan tusinamopolta kun oli kaksi saman mallista ja -väristä pyörää siinä. Harmi kun ei ehtinyt kuskia nykimään hihasta kun oli omaa ohjelmaa puhjenneen renkaan vuoksi
kaboom.gif

Sama pyörä oli Juankoskella pitkään myynnissä ja huhut kertoivat, että on/oli sittemmin Kuopion Yammu-centterillä myynnissä.

Olitko se sinä joka avasit kehä2:n tunnelissa?
Laud paips givs haartättäk!

Ei se kyllä mihinkään liikkunut.
lookaround_orig.gif

Hieman off topic, mutta varoitus helsingin keskustassa asuville motoristeille.

Täälläpäin liikkuu ilmeisesti joku häiriintynyt yksilö, jonka harrastukseen kuuluu parkissa olevien mp:en kaataminen !!

Tänä aamuna spotattu ajellessa 7 kaatunutta pyörää ja yhden yrityksen, lähti aika vipakkaa karkuun kun tulin autolla melkein tätä herraa päin töötti pohjassa.

Noin 170cm, normaali vartaloinen, valkoihoinen mies. Tummat lyhyet hiukset. Saa ampua kohdattaessa. Ens kerralla nappaan kuvan jos kerkiän
AJA YLI, ei sitä tarvii kuvata

Hieman off topic, mutta varoitus helsingin keskustassa asuville motoristeille.

Täälläpäin liikkuu ilmeisesti joku häiriintynyt yksilö, jonka harrastukseen kuuluu parkissa olevien mp:en kaataminen !!

Tänä aamuna spotattu ajellessa 7 kaatunutta pyörää ja yhden yrityksen, lähti aika vipakkaa karkuun kun tulin autolla melkein tätä herraa päin töötti pohjassa.

Noin 170cm, normaali vartaloinen, valkoihoinen mies. Tummat lyhyet hiukset. Saa ampua kohdattaessa. Ens kerralla nappaan kuvan jos kerkiän
AJA YLI, ei sitä tarvii kuvata
Sen kuvan saa paremmin yliajetusta, ei liiku niin paljoa.

ORG-morotus Tuomarinkylän suoran Vantaan puolen valoissa, eli siis siinä siltojen kupeessa. Meni pasmat sekasin, kun oli eka morotus foorumin tyylillä minkä näen
bowdown.gif

Olitko se sinä? Olin liikkeellä sinisellä zetalla.

Joku bomberi tänään viittelöi et 'hitaammin hitaammin' kun lähdin köröttelemään tarjoustalon valoista Järvenpäässä. Ja mullahan on kurapyörä.
033102ass_1_prv.gif
biggrin.gif

Oletko se siis sinä? Joka tulet tänään vastaan
062802moto_prv.gif
kun ajelen maalle
033102beer_1_prv.gif

Suunnitemissa pikkuteitä...295,2953,3173,604,624 Kohta liikkeelle...lomaaaa
sport05.gif

Olitko se sinä jolta sain elämäni ekan mopomoikkauksen tänään hanko-mäntsälätiellä (tie nro 25) , lähellä sitä ST1 risteystä?
Sinä ajoit mäntsälään päin, kello oli noin 12.40. Mulla oli vaalea Honda CBF ja keltainen huomioliivi, takanani ajoi inssi harmaalla seatilla.
Eka moikkaus ja isoA kortti samalla kertaa, ei paha!

Olitko se sinä jolta sain elämäni ekan mopomoikkauksen tänään hanko-mäntsälätiellä (tie nro 25) , lähellä sitä ST1 risteystä?
Sinä ajoit mäntsälään päin, kello oli noin 12.40. Mulla oli vaalea Honda CBF ja keltainen huomioliivi, takanani ajoi inssi harmaalla seatilla.
Eka moikkaus ja isoA kortti samalla kertaa, ei paha!
Onnet!!!
Mäkin morottelin inssissä ja eihän tuo inssi siitä pahastunu.
smile_org.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back