Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minähän se olin vaimon kanssa.Sama bussi pongattu 13.30.Olin (Lievästuore) 9-tien grillillä (söin makkaraperunatOlitko se sinä (+takapenkkiläinen) jotka ajoitte tänään Jyväskylän rantaraitilla n. klo 13 valkoisella busalla pohjoiseen päin, hieno peli! Molemmat matkaajat morjesti ja kuskilla sormi pystyssä!Tulin mustalla ninjalla vastaan.) Itse lähdin liikenteesen 8.30 Pieksämäeltä -Hankasalmi-Jyväskylä- Keuruu-Virrat ja takasin.Olin liikenteessä suzuki gsx 750-f:llä Mulla oli sin-valk kypärä ja takapoksi jossa hakemani pojan mopon kone.![]()
![]()
![]()
jo vaan, kyllähän mä eilen tuohon aikoihin pyörisin tuolla suunnalla..Ettei vaa olis ollu Micsu, joka tuli Kaarinassa Pyhän Katariinantiellä n.21.30 aikaan vastaan Thunderacella.
Nii siis eilen.
Sama pyörä nähty muutama päivä sitten Kuopiossa Pitkälahden ABC:llä. Alkoi omakin tuntumaan tusinamopolta kun oli kaksi saman mallista ja -väristä pyörää siinä. Harmi kun ei ehtinyt kuskia nykimään hihasta kun oli omaa ohjelmaa puhjenneen renkaan vuoksiLapinlahden kohdilla valtatie5:llä Honda VTR SP2 yoshin vaimentimilla(vai liekkö ollut kokoputkisto), kuitenkin. Rek.numero jäi mieleen: SP-2... hyvät oli pörinät. Itse olin autolla liikenteessä.
AJA YLI, ei sitä tarvii kuvataHieman off topic, mutta varoitus helsingin keskustassa asuville motoristeille.
Täälläpäin liikkuu ilmeisesti joku häiriintynyt yksilö, jonka harrastukseen kuuluu parkissa olevien mp:en kaataminen !!
Tänä aamuna spotattu ajellessa 7 kaatunutta pyörää ja yhden yrityksen, lähti aika vipakkaa karkuun kun tulin autolla melkein tätä herraa päin töötti pohjassa.
Noin 170cm, normaali vartaloinen, valkoihoinen mies. Tummat lyhyet hiukset. Saa ampua kohdattaessa. Ens kerralla nappaan kuvan jos kerkiän
Sen kuvan saa paremmin yliajetusta, ei liiku niin paljoa.AJA YLI, ei sitä tarvii kuvataHieman off topic, mutta varoitus helsingin keskustassa asuville motoristeille.
Täälläpäin liikkuu ilmeisesti joku häiriintynyt yksilö, jonka harrastukseen kuuluu parkissa olevien mp:en kaataminen !!
Tänä aamuna spotattu ajellessa 7 kaatunutta pyörää ja yhden yrityksen, lähti aika vipakkaa karkuun kun tulin autolla melkein tätä herraa päin töötti pohjassa.
Noin 170cm, normaali vartaloinen, valkoihoinen mies. Tummat lyhyet hiukset. Saa ampua kohdattaessa. Ens kerralla nappaan kuvan jos kerkiän
Kaikkihan sielä availeeOlitko se sinä joka avasit kehä2:n tunnelissa?
Laud paips givs haartättäk!
Ei se kyllä mihinkään liikkunut.![]()
Onnet!!!Olitko se sinä jolta sain elämäni ekan mopomoikkauksen tänään hanko-mäntsälätiellä (tie nro 25) , lähellä sitä ST1 risteystä?
Sinä ajoit mäntsälään päin, kello oli noin 12.40. Mulla oli vaalea Honda CBF ja keltainen huomioliivi, takanani ajoi inssi harmaalla seatilla.
Eka moikkaus ja isoA kortti samalla kertaa, ei paha!
Onnea ja tervetuloa korttilaisten joukkoon![clip] Mulla oli vaalea Honda CBF ja keltainen huomioliivi, takanani ajoi inssi harmaalla seatilla.
Eka moikkaus ja isoA kortti samalla kertaa, ei paha!