• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Olitko se sinä (+takapenkkiläinen) jotka ajoitte tänään Jyväskylän rantaraitilla n. klo 13 valkoisella busalla pohjoiseen päin, hieno peli! Molemmat matkaajat morjesti ja kuskilla sormi pystyssä!Tulin mustalla ninjalla vastaan.
Sama bussi pongattu 13.30.Olin (Lievästuore) 9-tien grillillä (söin makkaraperunat
wink.gif
) Itse lähdin liikenteesen 8.30 Pieksämäeltä -Hankasalmi-Jyväskylä- Keuruu-Virrat ja takasin.Olin liikenteessä suzuki gsx 750-f:llä Mulla oli sin-valk kypärä ja takapoksi jossa hakemani pojan mopon kone.
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

Eka satavarma org-moro bongattu! Tulit punaisella customilla vastaan Saariston rengastiellä Merimaskun kohdilla. Vaimo oli puikoissa ja itse heiluin takana
062802moto_prv.gif

Vaimo oli puikoissa ja itse heiluin takana  
062802moto_prv.gif
Jesus! En ikinä menis kenenkä naisen kyytii  
crazy.gif
biggrin.gif
Näinä neutraaleina aikoina se vaimo ei välttämättä tarkoita naista...
Heh, kyllä nyt on ihan siro nainen kysymyksessä  
smile_org.gif

Minä en niin jaksa yli 150km ajella pelkällä asvaltilla niin kätevä vaihtaa vaan kuskia, hyvin se ajaa eikä ole edes pelottanut kertaakaan.

Joka ajoi tänää tuolla kaatosateessa?
Ajoin tänään kaatosaateessa kawalla kuravaatteet päällä. Oli kyl hauskaa. Ei kastunu. Ajoin Kuopion tietä pitkin Mikkeliin päin. Valko harmaa mustal kawalla. Ajoin tänään kangasniemen ja mikkelin tiel. Ja taisin pysähtyä myös pysäkil levähdys paikal Näkikö kukaan mut niissä. Morjenstettiin.
062802jumpie_prv.gif

Kolme motoristia tuli vastaan Kisko-Perniö Kaukurintiellä itse olin menossa Perniön suuntaan, siinä Aijalan risteyksestä Kiskon suuntaan joku kellä oli kyytiläinenkin ja sitten Kosken aseman risteyksestä Kiskon suuntaan kaksi.

Morotuksista en varmaks sano mitä oli kun yritin ite epätoivosesti tihrustella tietä kun iski joku saakelin allerginen reaktio silmiin
mad.gif
Ja sitten vielä kawa kärsi öljyvuodosta. Onnes ei ollu pitkä matka kotiin.
Mut tulipa moikattuu ees jotenki
biggrin.gif

Tuli komia org-moro, onko se nyt sitten Lokalahdentiellä (196), "Lahden risteyksen" ja Lokalahden välissä joskus neljän maissa tänään. Valkokypärä kuittaa.

Tänään taisi Kauhajoella ajella joku sormi pystyssä vastaan? Siinä keskustan seo:n kohdalla suunnilleen ja kello oli jotain 12:30 tai ainakin lähelle sitä.

Olitko se sinä joka juhannusaattona klo n.9.30 Lahden motarilla ennen Mäntsälää ihanasti näytit toppuuttelumerkkiä kertoaksesi valkoisesta autosta joka oli parkannut huoltoaukkoon. Kiitos
062802jumpie_prv.gif

Tuossa klo 18 aikaan nelostieltä laukaaseen päin tuli org-morotus. Käännyit joltain pienemmältä tieltä vastaan - siinä oli joku iso silta just kohalla.

Tuota tapausta ennen ajelin uuraisten läpi pitkän matkaa jonku perässä (oisko ollu Z750). Käännyit sitten vaasaan päin, kun itse lähdin kohti nelostietä ja jyväskylää.

Itsehän olin sinisellä naku-SV:llä.

Lapinlahden kohdilla valtatie5:llä Honda VTR SP2 yoshin vaimentimilla(vai liekkö ollut kokoputkisto), kuitenkin. Rek.numero jäi mieleen: SP-2... hyvät oli pörinät. Itse olin autolla liikenteessä.

Wingin kanssa kylellään Maskussa joskus alkuillasta?

Tais tulla kotilo kolmion takaa eteen? Kuski näytti olevan kunnossa
thumbs-up.gif

Olitko se sinä joka tuli vastaan Porissa Isosannan uudella sillalla ilmeisesti alle 5-vuotias muksu edessäsi istuen kädet tankista tukea hakien?

Tuli mieleen joku Bombay mut molemmilla oli kypärät päässä, se ero. Arveluttavan näköistä touhua silti.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back