• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?
En mistään cebarista tiedä.

Mutta jos jokirannalla tarkoitat Porvoon jokirantaa niin ajelitko jollain sinisellä mopottimella vastaan siinä Porvoon sillan jälkeisissä valoissa tuossa 19 aikoihin?

Itse pöristelin mustalla busalla, heti jäi mieleen kun kypärästä paistoikin vaihteeksi kauniit silmät ;)
valkoinen fillari ;)
Saasta, menikö mun sukkeluudet ihan harakoille...
smile_org.gif

Oliko jotain sinistä edes, ajovaatteet?  
idea3.gif
sorry honey. Sun "something blue" oli ihan joku muu, sun jutut something old ja mä oon se something new
biggrin.gif

pftroest.gif
Hahah!
033102ass_1_prv.gif

No kirvoitti ainakin naurut, muuten tämä meni kyllä ihan perinteisen kaavan mukaan.
Ens kerral tsiigat sit valkostaa fillarii. Öögat on hankala nähdä peilivisiirist
smile_org.gif
Mutta jos visiiri on auki  
lookaround_orig.gif
ai no sit tunnistat siitä ampiaisesta silmämeikkinä..
käsitys näistä vastauksista!!!!

062802jumpie_prv.gif
inlove.gif

mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?
En mistään cebarista tiedä.

Mutta jos jokirannalla tarkoitat Porvoon jokirantaa niin ajelitko jollain sinisellä mopottimella vastaan siinä Porvoon sillan jälkeisissä valoissa tuossa 19 aikoihin?

Itse pöristelin mustalla busalla, heti jäi mieleen kun kypärästä paistoikin vaihteeksi kauniit silmät ;)
valkoinen fillari ;)
Saasta, menikö mun sukkeluudet ihan harakoille...
smile_org.gif

Oliko jotain sinistä edes, ajovaatteet?  
idea3.gif
sorry honey. Sun "something blue" oli ihan joku muu, sun jutut something old ja mä oon se something new
biggrin.gif

pftroest.gif
Hahah!
033102ass_1_prv.gif

No kirvoitti ainakin naurut, muuten tämä meni kyllä ihan perinteisen kaavan mukaan.
Ens kerral tsiigat sit valkostaa fillarii. Öögat on hankala nähdä peilivisiirist
smile_org.gif
Mutta jos visiiri on auki  
lookaround_orig.gif
ai no sit tunnistat siitä ampiaisesta silmämeikkinä..
käsitys näistä vastauksista!!!!

062802jumpie_prv.gif
inlove.gif
baaa.gif

olkoon vaikka batman, mut eka pitäis saada mut kiinni ja se nyt on niin nähty. Ja sittenkin täytyis selvittää että kuka vitun sininen pyörä, olisinks mä sit puuma ja menee kauheen hankalaks..
biggrin.gif

sanoi:
baaa.gif

olkoon vaikka batman, mut eka pitäis saada mut kiinni ja se nyt on niin nähty. Ja sittenkin täytyis selvittää että kuka vitun sininen pyörä, olisinks mä sit puuma ja menee kauheen hankalaks..  
biggrin.gif
Puuma-asia toisarvoinen, kuuma-asia sen sijaan paljon tärkeämpi.  

Kuuma puuma olisi tietenkin vastausten valossa se optimaalisin tilanne.
idea3.gif
Sinisen mopon voit unohtaa, se oli virhe. Olin hirveessä kännissä eikä se merkinnyt mitään.

Olitko se sinä (+takapenkkiläinen) jotka ajoitte tänään Jyväskylän rantaraitilla n. klo 13 valkoisella busalla pohjoiseen päin, hieno peli! Molemmat matkaajat morjesti ja kuskilla sormi pystyssä!Tulin mustalla ninjalla vastaan.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back