• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Olitko se sinä, joka olit menny miljoonaa Kotkasta Kouvolan suuntaan ennen tykkimäkeä ja hetken päästä poliisit perässä tänään iltapäivällä...
omg.gif
?

Mahtoko olla DizzySpell tänään tossa klo 13 kieppeillä Micralla Motonetissä / Hong Kongissa??

Olitko se sinä, jolta taisi hajota pyörästä jotain tänään vähän ennen ihoden kahvilaa.

Pyörä oli joku custom tms pitkäkeulainen.

Ajelin autolla takanasi, kunnes pyörästäsi lähti joku kierrejousi tms.
Löytyikö osa? Mikälie osa irtosi...?
Onneksi tuo osa lensi oikealla puolelle ojaan, eikä vastaantulijoiden kaistalle.
Pysähdyit itse hieman kauemmaksi kuin mihin tuo esine jäi...

aika pikainen parkkeeraus oli sulla tienviereen. Onneksi oli edes vähän autoilijoilla turvaväliä.

Keuruulla vajaan 300:n motoristin paraati

Ajelin pullella tätä letkaa vastaan ja siinä saikin olla käsi pystyssä jonkin aikaa... se olin minä...

Olitko se sinä joka ohitti vanhan Mersun kolmostiellä Sasin kohdilla, perjantaina 14-15 aikaan?

Itse en ollut paikalla mutta mieheltä terveisiä että helevetin komeasti vedit keulan pystyyn vielä 110 vauhdissa kun ohittamaan lähdit.
biggrin.gif

Pullakahvit tarjolla motoristille, joka ajoi tänään sotungintietä tuossa 14:30 maissa. Tulin itse vähän reilua nopeutta ja reiluna kaverina vastaan tullut motoristi näytti kädellä että himmaa vauhtia, oli meinaa poliisit hänen takanaan, ilmestyivät sitten mutkan takaa. Säästyinpä aika varmoilta sakoilta, kiitos hänelle!  
cool.gif

Tuntomerkkeinä musta kypärä, kyykkypyörä, LUULTAVASTI musta puku, piru kun ei jäänyt mieleen. Vähän on vajaavaiset tiedot joo kun aika nopeasti vilahti. Joka tapauksessa suurkiitokset
033102beer_1_prv.gif

Tampere, hämeenkatu 18.6.2011 klo ~17:45.
Sladittelit sateen kastelemalla kadulla supermoto-tyylisellä papattimella ja sitten ilmeisesti jarrutit etusen alta omenahotellin edessä jonka seurauksena kynsit asfalttia. Menikö mopo tai kuski rikki?
Henkisesti minua olisi ainaskin sattunut kovaa kun kikkailun päätteeksi noin julkisella paikalla nurin =I

Sinäkö?
"Lukutaidottomat moottoripyöräilijät Porkkalantiellä
Keskiviikkoiltapäivällä kello 18.20 kaksi moottoripyöräilijää
ns. Lindbergin suoralle tultaessa niemeltä päin, onko teillä yleensä lukutaitoa, ja miten olette korttinne saaneet?
Tiellä on 60 km/h ajonopeus. Tulitte vastaan vastaan
ainakin 150 km/h nopeudella. Hyvä, että ette autoni
päälle ajaneet. Ajatelkaa, moottoripyöräilijät, että tiellä polkee pieniä lapsia pyörillä. Pitääkö jonkun jäädä pyörienne ruhjomaksi, ennen kuin tajuatte, että tiellä on muitakin?
Tiehallinto saisi olla vähän järkevämpi ja laittaa
tielle ainakin kohtaan Friggesbyn koulu – Kabanovintien
risteys 40 km/h rajoituksen ja ajohidasteet, ja voisi
poliisikin pitää ratsioita ainakin perjantai-iltaisin. Kohta
tekisi itse mieli rakentaa tähän kohtaan Porkkalantielle
ajoesteitä oman henkenikin uhalla.
40 V. TIELLÄ AJANUT"
Kirkkonummen sanomista lainattu!

Ja kirjoittaja ei vissii ittekkään aja rajoitusten mukaan tuolla ja leikkaa mutkia niinkuin paikallisilla on tapana!
pftroest.gif

Tänään Porvoossa Mannerheimintiellä tuli sitten useampia pyöriä vastaa ja .org morotuksia reilusti. Mahdoitko olla yksi morottajista? Itte ajelin vastaa mustalla F kikottimella ja harakka kyydissä. Kello arvion mukaan 14 kieppeillä..Saattopa vielä joku sen pikku hässäkkäni nähdä kun valoihin pysähdyin ja kenkä tarttu hieman tappiin kiini ...ohjemanumero oli valmisteella mutta irtoshan se tohveli ja pystyssä pysyttiin  
tounge.gif

Tänään Porvoossa Mannerheimintiellä tuli sitten useampia pyöriä vastaa ja .org morotuksia reilusti. Mahdoitko olla yksi morottajista? Itte ajelin vastaa mustalla F kikottimella ja harakka kyydissä. Kello arvion mukaan 14 kieppeillä..Saattopa vielä joku sen pikku hässäkkäni nähdä kun valoihin pysähdyin ja kenkä tarttu hieman tappiin kiini ...ohjemanumero oli valmisteella mutta irtoshan se tohveli ja pystyssä pysyttiin  
tounge.gif
Ai, se olit sinä.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back