• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Olitko se sinä, nuorehko tyttönen kaverisi kanssa, olemattoman pienessä mustassa topissa ja kireissä mikroshortseissa tiellä 170 Gumbostrandin risteyksen kohdilla?

Säädit rullaluistimiasi perse pystyssä ja meinattiin Hentan kanssa molemmat ajaa ojaan, huomion kiinnittyessä ... maisemiin...
inlove.gif
//OT

Luokkakaverini, nainen, aikanaan rullasuksilla ollessaan liikkeellä, joutui katselemaan ojaan ajoa, kun takaa tuleva auto päätti vetää mutkan suoraksi  
tounge.gif

//OT
...Ja sitten vouhotetaan että naiset ei osaa tehdä kahta asiaa yhtä aikaa
wink.gif

Voi teitä poikia
biggrin.gif

Olitko se sinä, nuorehko tyttönen kaverisi kanssa, olemattoman pienessä mustassa topissa ja kireissä mikroshortseissa tiellä 170 Gumbostrandin risteyksen kohdilla?

Säädit rullaluistimiasi perse pystyssä ja meinattiin Hentan kanssa molemmat ajaa ojaan, huomion kiinnittyessä ... maisemiin...
inlove.gif
Oisit pysähtyny ja ottanu materiaalia kuvajahtiajeluun.
wink.gif

inlove.gif
Oisit pysähtyny ja ottanu materiaalia kuvajahtiajeluun.  
wink.gif
Kuten sanottua, meinasi tulla ihan suunnittelematon pysähdys
biggrin.gif

Sinäkö näytit Citroen C4:n takapenkiltä peukkua kun kolautin ykkösen silmään Teollisuuskadulla? Ekkö sä oo ennen japanilaista vaihteistoa kuullut?  
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

E: vai olitko se sinä kun yritit ajaa pitäjänmäen liikenneympyrässä yli jatkamalla oikeanpuolimmaista kaistaa ympyrässä?

Kuka meinas jäädä vähän ennen seittämää mustan madzan 6 sen alle öljytiellä? ajoit 2 päällä mustalla kyykyllä. Mazda lähti ohittamaan mun kotioloa ja meinas jyrätä vastaan tulevavan prätkän.. Hienot keskarit annoit kuskille
kaboom.gif

Olitko se sinä... joka morotti mulle eilen Nokialla kahden-kolmen aikaan?

Mun erityistuntomerkit: musta Honda CB 500 alla, päällä ylisuuri punamusta ajoasu jonka päällä keltainen huomioliivi. Huomioliivin selässä luki Nokian Liikennekoulu ja mun takana ajoi oudon punainen Nissan jossa istui Herra Tutkinnon Vastaanottaja.
biggrin.gif

Viimeisestä johtuen en morjestanut takaisin. Oli vähän jännitys päällä.  
blush.gif

Muoks: mutta kiitokset morosta, oli mun eka.
biggrin.gif

Parit etusormet (paljaat sellaiset) bongattu tiksin uimahallin kupeilla eilen puol neljän aikaan, olikohan muuten vaan sormi pystyssä vai .ORGin tyyppei...

Olitko se sinä... joka morotti mulle eilen Nokialla kahden-kolmen aikaan?

Mun erityistuntomerkit: musta Honda CB 500 alla, päällä ylisuuri punamusta ajoasu jonka päällä keltainen huomioliivi. Huomioliivin selässä luki Nokian Liikennekoulu ja mun takana ajoi oudon punainen Nissan jossa istui Herra Tutkinnon Vastaanottaja.
biggrin.gif

Viimeisestä johtuen en morjestanut takaisin. Oli vähän jännitys päällä.  
blush.gif

Muoks: mutta kiitokset morosta, oli mun eka.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mahtavaa. Mun koulupuku oli myrkynvihreä, sit ne häikäisevät liivit ja potta joka keikkui merkein hartioilla!! Mua ei kyllä saleen moikannu kukaan
biggrin.gif

Olitko se sinä joka tänään iltapäivällä ajoit Vt 13:sta t-paidassa kohti Jyväskylää? Trumppa alla.

Joo, oli lämmintä, auton mittarissa 31 astetta.
smile_org.gif

Paljassorminen orggimoro bongattu vanhalla porvoontiellä joskus seiskan aikaan, pyörä tais olla joku gixeri ellen ihan väärin nähny.

9-10.6.2011, pohjoisen reissulla n. 500km:n matkalla VAIN yksi terävä etusormi-morotus Himangan TB:n kohdalla, vaikka KokkoTreffen 2011 tapahtumasta johtuen bongattuja mopoja oli ~satoja.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back