Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos joku täällä käyttää oikeesti nimeä Niko Lääperi niin sitten osui
Karu äijäEilen vielä sormettelin, mutta tänään vedin sitten avokämmentä.
Siellä suunnalla tuli kyl ajeltua noihin aikoihin ja org morotusta tuli useempia! Ite olin liikkeellä gen2-busalla.Juuri äsken tuossa puol kasin aikoihin tuli org-morotus Ohkolan tiellä. Olin juuri hakemassa kuvajahtiin kuvaa.![]()
Oisinkoha ollu minäOrg-morotus klaukkalan suunnalla tänään kahdeksalta?
Mulla musta 600cbr ja vaaleanpunainen huivimuuten mustat kamat paitsi kypärä![]()
![]()
Ainakin asut likeelläOisinkoha ollu minäOrg-morotus klaukkalan suunnalla tänään kahdeksalta?
Mulla musta 600cbr ja vaaleanpunainen huivimuuten mustat kamat paitsi kypärä![]()
![]()
![]()
Veikkaan Suzu-Ukkoa, oliko musta Suzuki jossa takalaukku?Olitko se sinä eilen 8.6. about Sundsberg:n risteyksen kohdalla 51:tä menossa kohti Kirkkonummea about klo 1900 aikoihin?
Tuli komea org-morotus![]()
Oltiin mustalla giksulla ja busalla liikenteessä!
![]()
Ei ollut vaivaa tuosta. Mukava rupatella muiden motoristien kanssa vaikka tällä kertaa aihe oli mikä oli. Enskerralla vaikka kahvikupin ääressä säitä ihmetellen.Joensuussa, Kuopiontiellä aamulla ennen kahdeksaa Honda Shadow! Pysähdyit kysymään ongelman laatua ja venailit niin pitkään että sain avun tulemaan. Kiitos vaivannäöstä!
Moni muukin prätkä tuli bongattua siinä tien poskessa hengaillessa...
Oli musta mopo kyllä mutta laukkuja en huomannut katsoaVeikkaan Suzu-Ukkoa, oliko musta Suzuki jossa takalaukku?Olitko se sinä eilen 8.6. about Sundsberg:n risteyksen kohdalla 51:tä menossa kohti Kirkkonummea about klo 1900 aikoihin?
Tuli komea org-morotus![]()
Oltiin mustalla giksulla ja busalla liikenteessä!
![]()
//OTOlitko se sinä, nuorehko tyttönen kaverisi kanssa, olemattoman pienessä mustassa topissa ja kireissä mikroshortseissa tiellä 170 Gumbostrandin risteyksen kohdilla?
Säädit rullaluistimiasi perse pystyssä ja meinattiin Hentan kanssa molemmat ajaa ojaan, huomion kiinnittyessä ... maisemiin...![]()