• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Tänään näin eka kertaa ORG-tervehdyksen Kellon liikenneympyrästä hieman Haukiputaalle päin 15-16 välillä. Sinulla oli punainen pyörä ja vänkäri kyydissä.

Kiitokset sinulle, joka "puuppolantiellä" jyväskylässä vilkuttelit bussipysäkillä valoja torstaina. Kytät tutkas parinsadan metrin päässä. Todella ISO KIITOS!
Mut ohitti (autolla olin matkassa) kt 65:lla eteläänpäin joku pojankloppi mustalla uudehkolla gixerillä punaisessa kypärässä suht. reippaasti juuri kun kuuntelin novan liikenneohjelmaa jossa haastateltiin treen poliisia jotka kertoivat olevansa samalla tiellä.
Vilkuttelin pitkiä + hätävilkkuja "takaapäin" ja kiitokseksi sain keskaria. Peileihin näköjään katsot mutta poliisit havaitsit vasta lähellä pidätysautoa. Olitkohan se keneltä lähti kortti, tipalla oli kun tutkaajan kohdalla arvoisin vauhdiksesi reippaasti yli satkun, kahdeksankympin alueella risteyksessä.
Tarinan opetus lienee että kaikki pitkiä räpyttävät eivät vittuunnu ohituksista....
baaa.gif

Tänään näin eka kertaa ORG-tervehdyksen Kellon liikenneympyrästä hieman Haukiputaalle päin 15-16 välillä. Sinulla oli punainen pyörä ja vänkäri kyydissä.
juu,minäkin huomasin "tervehdyksen"oltiin tosiaan vaimon kans ilta ajelulla.sullakin tais olla pikkuvänkäri kyydissä mikäli oikein näin
smile_org.gif
.

joka ajelit perjantaina harmaalla avo-mersulla kuninkaantietä Porvooseen päin ? Taisit provosoitua näyttämään mopo kuskille että kyllä se avo-mese kulkee. Hyvinhän se kulki ja kivasti hyppäsi niistä hidastetöyssyistä 100 km/h lasissa, taisi ottaa jousitus pohjaan ja vähän muutakin  
smile_org.gif

juu,minäkin huomasin "tervehdyksen"oltiin tosiaan vaimon kans ilta ajelulla.sullakin tais olla pikkuvänkäri kyydissä mikäli oikein näin
smile_org.gif
.
Ihan oikein näit. Eka kertaa kyydissä niin aika lujasti tuntui pitävän kiinni.
biggrin.gif

Hieman yllätti tuo ORG -tervehdys, kun ei täällä Oulussa ole vielä ketään tullut vastaan. Itse olen kyllä "heristellyt" sormea lähes poikkeuksetta.
Ei muuta kuin turvallisia kilometrejä.
062802moto_prv.gif

Kotarikuski jonka kanssa vaihdoin muutaman sanasen 10-tiellä Perähuhdan levähdyspaikalla? Ite mustalla gixxerillä parkissa kun kurvailit jutulle. Aina piristää satunnaiset juttutuokiot täysin tuntemattomien motoristien kanssa
smile_org.gif
Ei muuta kun turvallisia kilometrejä!

Olitko se sinä
- joka myös olit matkalla Virroille ja vaihdettiin muutama sana jossain kaupalla 20 kilsaa ennen päämäärää?
- jonka tunnistin org-morottelevan minulle aamupäivällä jossain Viljakkalan risteyksen mailla matkatessasi kohti Ylöjärveä?

- ja sinähän olit tietysti se, joka päivääni piristi ja matkallaan mulle morjesteli, kuka mihinkin aikaan, lenkki vei Eurasta mutkien ja kurvien kautta Virroille ja Kurun kautta Tampereelle ja kiiruusti kotiin.

Olikko nää kevarilla (tai jollain supermotolla), joka tänään Harjavallassa 40km/h alueella sukelsit mutkasta n. 80-100km/h juuri kun olin kääntynyt firman pihasta tielle? Onneksi (ja just ja just) näin sut silmänurkastani ja pystyin väistämään... Ei noin.

Ollitteko te ne. Jotka olivat juuri menossa Tallinassa Viikkarin kyytiin Sunnuntaina 5.6 siinä klo 15.40 aikoihin
cool.gif

noin 14 pyörää ja lisää tuli kokoajan. Mikä oli meininki
smile_org.gif

Eilen tais tulla eka org-tervehdys ysi-tiellä Kuopion ja Suonenjoen välillä joskus viiden jälkeen.

Pyörää en ehtinyt tarkemmin katsoa mutta joku nakun tapainen se oli ja oranssia oli kypärässä tai takissa.

Vingutin vastaan fz6s:llä

Olitteko sinä ja hän, jotka ajoitte perässäni eilen Kuopiosta Vaajakosken ABC:lle asti, jotain puolenpäivän aikaan?

Ajelin yksikseni harmaalla FZ6S:llä, puna-musta takki päällä ja laukkuarsenaali mukana.

Aamulla tais olla melkosen lämmin, kun tuli reilut kymmenen mopoa vastaan 8-tiellä hiukan ennen seittemää. Yleensä tullu max. kolme.
Ei tullu yhtään orggimoroa, kuka tunnustaa?    
cool.gif

Juu, ajoin tänään VT12 Nokia - Rauma ja takas Kokemäki - Kullaa ja VT11 Nokialle. Paljon pärriä, mutta ei yhtään sormee???

Ite koitin heilutella aktiivisesti - ja jesus että oli ajokamat päällä lämpönen ...

Mä tunnustan tänäänkin työmatkan ajaneeni, mutta lopettaneeni org. morottelun koska tän kevään 4000km aikana on niitä takas saanu n. 3 kpl.. turhaa hommaa
wink.gif

Ny tulee vaan ylämoroja
buttrock.gif

Olitko se sinä joka toistuvasti kokeilit mustan/tummanharmaan Audisi kaukovalojen toimivuutta tänään klo 14 Naantalissa Aurinkotiellä hiukan Maskuntien liikenneympyrästä Naantalin keskustan suuntaan?

-Jäätelökauppiaiden rahankeruupiste siinä seuraavalla pysäkillä ei tällä kertaa siis tuottanut kohdallani tulosta, kiitoksia vaan vinkistä.

Olitko se sinä jota ORG-morotin tänään klo 15 jälkeen viinikan liikennesekottajassa? Olit Oransilla bussilla valoissa ja taisit Orgittaa takaisin?
thumbs-up.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back