• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Noin klo 17 Ojakkalassa sinisellä FZ6-S:llä (?).

Taisinpa olla minä, mulla oli nokka kohti Vihti kk:ta, siinä VT25 liittymästä pari sataa metriä Ojakkalan "keskustaan" päin.
withstupid.gif

Vauhti oli niin kova (ehkä 50km/h...
eek.gif
), että jäi ne loput 400 kuutiota huomaamatta...

Sori...
kaboom.gif

Sinäkös se? Tänään puolenpäivän aikoihin tulit vastaa häikäisevän komealla, sinisellä varaderolla 7-tiellä kotkassa. Itsehän ajelin myöskin sinisellä varaderolla.
tounge.gif

Pyhtäällä toinen bongaus. Joku iso kustomi päristeli helsingin suuntaan suomenlippu lepattaen tarakassa.
cool.gif

Kukahan morotti erittäin reippaasti Porvoontiellä Mellunmäestä etelään? Etusormi sojotti oikaistun käden päässä jo ainakin 50 metriä ennen kohtaamista enkä toki ehtinyt ajopelin laatua havaitsemaan
biggrin.gif
Asiallista kevätmieltä
bowdown.gif

170:llä tuli pyörää vastaan enemmän kuin Kaivarissa konsanaan. Sinivuokotkin olivat hiustenkuivainten kanssa Itäväylän alkupäässä, onneksi oli mittarissa vain 85 mikä ei aiheuttanut pysähtymistarvetta...tällä kertaa.

Joku porukka tänään Lemun Portissa paussilla.

Paitti en mä nähny, kun en etes kattonu päin...

(nojuu, pari tuntia etiäpäin eka pyörä ajokunnossa. OISIN saattanu nähdäkin muutaman pyörän
tounge.gif
)

(pitääkö AINA alkaa ajokauden kynnyksellä askarpaskartelemaan ;))

Liityin eteesi tielle nro 51 Porkkalan risteyksestä. Ajoit KTM-merkkisellä supermotolla. Teimme yhden rivakan ohituksen yhdessä. Tiemme erkanivat Espoonlahden kohdilla. Ajoin vihreällä zx10r:llä. Olitko se sinä?

Monta mopoa bongattu, Makeka tais olla ainoa jonka tunnistin Kaivopuiston paikkeilla.

Kuka oli Hämeenkylän ABC:lla lauantaina n. klo 12 täyttämässä ilmaa gummeihin mustalla Yamahalla? Täytyy samantien nolata itsensä ja myöntää, etten oo varma oliko FZ vai se XJ...  
tounge.gif

Pari .org-morotusta bongattu tänään:
Noin klo 16 Vihtijärvellä Lopentiellä ajoit Klaukkalaan päin tarakkaharakan kanssa vastaan mustalla sorry-don't-know-what-it-was-merkkisellä pyörällä.

Tää on kyllä aika pahasti OT:ta mutta uteliaisuus voitti..

Minkämoinen mahtaa olla tuo .Org-tervehdys jotta sellaisia osaisi bongailla kun pääsee tien päälle? Molemmat kädet irti stongasta 5 sekunniksi tms?  
tounge.gif

Kuka ajoi tänään vanhaa turuntietä tummalla kawa z:lla... tulit pitskusta ja nousit leppävaarasta kehä ykköselle... kannattais pitää taskut kiinni ajaessa, sun taskusta lens purkki melkein mun konepellille. Eli jos kaipailet ni siel se on ojassa. ..

Vaimo tuli juuri kotiin ja sanoi nähneensä hienon pyörän Kuopiossa Pitkälahden ABC:lla. Yksivärinen, kirkkaan sininen, katettu ja pyöreä etuvalo?

Koska se oli hieno, niin alkoi tietenkin kiinnostaa, että mikä pyörä se oli, mutta samanlaisen kuvaa ei löytynyt, joten kertokaa nyt
biggrin.gif

Eilen n. klo 13.38, punanen (viininpunanen?) jammun kyykky, Porvoon keskustasta ulospäin motarin suuntaan, ihanat soundit oli pyörässä ja hyvin splittasit liikennevaloista
tounge.gif
Perääs lähti vielä tumma Audi A3. Menitte Kuninkaanportin (?) Shellin suuntaan. Sudittelit vielä siinä suoralla, tai siis pitäskö sanoo että "testasit renkaiden pitävyyttä kylmällä tiellä"
tounge.gif

Kateeks kävi kun oma makaa korjauksessa
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
Onko tutunnäköinen http://s282.photobucket.com/albums....138.mp4
tounge.gif
uskaltaisko tunnustaa
062802moto_prv.gif

Olinko se minä, kun ajoin 6 tietä Lappeenrannasta Kouvolaan päin cbr 1000 rr:llä, no olinhan se minä  
biggrin.gif
PYÖRÄ VAIHTUI 06 PIKKU ZETASTA HONTAAAN  
062802jumpie_prv.gif

Olitko se sinä kun ajoit MUN PYÖR..köh samanlaisella kottaraisella Helsingintietä Vorssassa jossain iltapäiväkuuden aikaan 14.4 ?!

Kolmen pyörän kopla ajeli Bodomin lenkkiä, pari SV:tä ja yksi Cebari. Olitko se sinä kun tulit vastaan. Aika perunapeltoa...

Olitko Kekke sinä, kun päristelit Vararodeolla Ratapihankatua Helsinkiin päin tänään kahdentoista jälkeen? Ite ajelin ihan Skeidalla, mutta tällainen ajatus ja välähdys tuli...

joku isocustomi tuli vastaa 10-tiellä Hämeenlinnas Auto Ilveksen kohdilla vähä jälkee iltapvä viis, koitin nyökätä mut oli vaan yks fillari maas niin en viittiny alkaa käsiä nostelee
062802moto_prv.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back