• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Tää on kyl vähän vanha mut olkoon...

Sinäkö se pöristelit 5.3 lauantaina about klo 12 Rymättylässä (Naantali), Haapalan saaristotiellä? Alla näytti olevan sininen, vähän vanhempi Tenere tms iso enska.
Keli oli ainakin mitä mainioin moiseen touhuun.

Terveisin kaksi krapulaista pilkkiukkoa farkku-astralla  
sad_orig.gif

Kukahan pöristeli Malmin Kirkonkyläntiellä keltaisella DR-Z:lla keskiviikkona klo 17? Ilo puhkesi ylimmilleen, kun näin kevään ekan pyörän...

Eilen n. klo 13.38, punanen (viininpunanen?) jammun kyykky, Porvoon keskustasta ulospäin motarin suuntaan, ihanat soundit oli pyörässä ja hyvin splittasit liikennevaloista
tounge.gif
Perääs lähti vielä tumma Audi A3. Menitte Kuninkaanportin (?) Shellin suuntaan. Sudittelit vielä siinä suoralla, tai siis pitäskö sanoo että "testasit renkaiden pitävyyttä kylmällä tiellä"
tounge.gif

Kateeks kävi kun oma makaa korjauksessa
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

Eilen bongasin jonkun hurjan Turunväylällä Porintien liittymän kohdilla Helsinkiin päin menossa joskus kolmen neljän pintaan.

Vihertävällä Transalpilla päästelit menemään ja aika paskaisen näköstä kyytiä näytti olevan, senverran kotilon ikkunaankin mäsähti kuraa tieltä jatkuvalla syötöllä. Rispekt!

Tänään n. klo 15.30
Lahdenväylä etelään
Korson liittymän jälkeen
Uusi Kawa Z1000SX sivulaukuilla
Komia näky!
Sinäkö?
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Tänään joskus klo 14 tietämissä Turku Pansiontie, orggi morotusta
biggrin.gif
Tulit katuenskalla vastaan
buttrock.gif

Minä jo oon luullu että omistan ainuuna Turussa mopon kun 3 päivää oon pyöriny pitkin pitäjää ku puolukkka p%(/(&=, ja nyt vasta näin ensimmäisen toverin.....

-k-

Olitko se sinä...
Kullankeltainen Varadero, Lemun Portti 14-15

>>>
smile_org.gif

ihan kohta itsekin
062802moto_prv.gif

Ynnä olikohan tämän palstan aktivisteja se, joka tuli noin kuuden aikaan vastaan Liedossa? Itse ajelin Fak Juulla kohti Turkua.

Hee! Kyllä tää tästä alkaa. Nyt vihmoo vettä, joten seuraavat ajelut jäävät huomiseen tahi sunnuntaihin.

Ratiossa kerrottiin juuri, että maaliskuu on ollut hiukan tavallista lämpimämpi. Vertailumuodot: vale, emävale, tilasto...

Kumpi ompi suurempi epätotuus, aprillipila vai tilasto?
smile_org.gif

(Hetki tuumailua)

Tilasto! Aprillipäivä on kerran vuodessa, tilastonikkari on töissä joka arkipäivä ja pahimmillaan pyhinäkin.

Tulis jo huominen!

Eilen lauantaina musta Duke2 parkissa tiensivussa Kehä III:lla länteen päin Oittaan liittymän alla, olitko se sinä?

Komea meininki, ei kai ollut pyörässä vikaa vai mahdoitko vain putsailla tihkua ajolaseista

cool.gif

Klaukkalan Lidlin kohdalla valkoisen busan kuski, olitko se sinä? Kauden eka morotus:)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back