• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Joku onnellinen pyyhki vastaan enskallaan Tuusulassa Rusutjärventiellä kolmen korvilla tänään.

Kevättärinnassa tänään Lahdessa, kaveri tuli vastaan n.13.45 Hennalassa matkaenskalla, -16,5 astetta pakkasta, valkoiset sivu-ja takalaukkusetti tunnusmerkkeinä, pyorän merkkiä en kerennyt havaita kun ajelin melkein penkkaan.
bowdown.gif

Eilen joku hurja paineli Bemarilla (kait) Kupittaan aseman ohi joskus kahden jälkeen. Oli niin hiton kylmä, että mua ei huvittanut edes autolla ajaa, ja toinen työntää mopolla menemään.

Hattu nousee kyllä
thumbs-up.gif

Täytynee tunnustaa. Olin matkalla kohti kevättä...  
wink.gif

PS. Oikein nähty, Bemarihan se.
olitko se sinä? en tiedä olitko se sinä bemarisi kanssa kun luin tuosta ylempää kommenttia mutta tänään siinä kellon 16 - 17.00 välillä bmw moottoripyörä meni kupittaan citymarketin ohi kaarinaa päin, ajelin hetken aikaa perässä ja käännyit harittuun
062802moto_prv.gif
ensimmäinen moottoripyörä 2011 bongattu
smile_org.gif

wink.gif

olitko se sinä? en tiedä olitko se sinä bemarisi kanssa kun luin tuosta ylempää kommenttia mutta tänään siinä kellon 16 - 17.00 välillä bmw moottoripyörä meni kupittaan citymarketin ohi kaarinaa päin, ajelin hetken aikaa perässä ja käännyit harittuun  
062802moto_prv.gif
smile_org.gif
Ja sitä ennen noin klo 16.45 ajoi(t) Pansiontiellä...?
biggrin.gif

Eilen Linnanrakentajantiellä Jollaksesta Herttoniemen suuntaan kolmen aikaan iltapäivällä, kuski + kyytiläinen. Jollain kaksimukisella enskalla. Tunnustakaa perkele.

wink.gif

062802moto_prv.gif
smile_org.gif
biggrin.gif
Nyt oli kyllä joku toinen bemaristi kyseessä. Turun seudulla on ainakin pari 1200 GS:ää ymprärivuotisessa ajossa. Olin kyllä kyseisenä päivänä itsekin liikenteessä, mutta Liedon Asema - Paimio akselilla.

Iloista kevään odotusta kaikille!

Joku pöristeli harmaalla suzukilla tuusulaan päin tuusulantietä vähän yli kaksi tänään, olitko se joku?
tounge.gif

wink.gif

062802moto_prv.gif
smile_org.gif
biggrin.gif
hmm siitä en tiedä olin vain kääntymässä kupittaan cittarin jälkeisestä risteyksestä vasemmalle ja näin kun bemmmari matkaenska vetäsi siitä kaarinaan päin no sitten kun minulla paloi vihreä täyttä kaasua kotilon kanssa perään että näkikö silmät oikein ja kyllä siellä kaukana se vilisti ja kääntyi harittuun.. piristi kyllä päivää nähdä prätkä
cool.gif
no onneksi ei kauaa mene ehkä jo tässä kuussa voi ottaa omaa pyörää tulille
tounge.gif

Juvanmalmilla ajeli tänään puoli neljän aikoihin 125 CBR aivan hullua vauhtia vastaan. Toi mukavasti lisää kevätfiilistä tuon auringonpaisteen lisäksi
smile_org.gif

N. klo 16:30 Voutilan risteyksen kohilla, Kehä 3:lla itään päin, joku oli hopeenvärisellä Suzukilla liikkeellä, nahkatakki oli päällä, oisko siin ollu sinistä? Itse ajoin länteenpäin jonossa, ja meinasin ajaa peräkolarin kun jono pysähty ja mä olin kääntäny pääni kattoo että näinkö mä oikein et joku vetää prätkällä
crazy.gif

Oisko ollu sama heppu ko L18 oli pongannut Tussulantiellä kahen jälkee, tiiä sit....

Ihan v*tun iso
bowdown.gif

Ei riittänyt "hengellä leikkimis" vauhti valokuvaajalle, kun näköjään toisen kuvan perusteella piti ohi päästä..  
biggrin.gif
Kattelin kanssa samaa.
biggrin.gif

"Tapahtuma-aikaan oli kuuden asteen pakkanen ja vilkas aamuliikenne. Motoristi oli pukeutunut vihreään työhaalarin näköiseen kokohaalariin, ei moottoripyöräilijöiden nahkavaatteisiin."

Mahtaiskohan kyseinen kuvaaja ymmärtää, että pakkasilla semmonen kroppaa myötäilevä nahkapuku voi pikkusen täräyttää kylmän läpi. Veikkaan että kaverilla on tuolla alla ihan asian mukainen varustus. Suojat alla ja lämmintä reilusti päällä.

Ja mitenköhän mahtaa olla kuvaajalla tilanne. Auton ratissa kamerakännykällä heilumassa, ohittelee motoristia ja todennäkösesti kolme kesää ajetut kitkat corollan nurkissa. Veikkaan että kakspyöräsen puikoissa on tuntuma tiehen semmonen, ettei noilla keleillä vedellä äärirajoilla. Ja yhtäkään talvimotoristia en tiedä, jotka ajelisivat paskoilla renkailla talvet, joten todennäkösesti motoristi kaverilla on paremmin asiat kun kuvaajalla konsanaan.
biggrin.gif
Varsin tuttu kaveri. Tämä mies kyllä tietää mitä tekee, kokemusta päivittäisestä talviajosta noin 25 vuotta.
Joten mistään uhoamisesta ei ole kyse, kuten kamera miehen kohdalla.

Tänään vaille kolme kehä III hieno valko-sininen Fireblade, kuski ajeli iloisena visiiri auki
062802moto_prv.gif

Kukas orggilainen osti tänään valkoiset astarsin supertechit iltapäivällä Vantaalta??

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back