• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

JMH

Orgin Keulahahmo
MotOrg ry jäsen
Sijainti
Eksyneen Kylässä
Kuka pärryytteli Turussa Raunistulan puistotiellä tänään noin varttia yli kuusi? Alla oli joku kurapyörän näköinen (oli pimiää). Mahtoiko olla liukasta, kun oli tuota veden peittämää jäätä vähän siellä sun täällä.

bowdown.gif

^
Just repeilin kyseiselle uutiselle. Työhaalarit, ei jumalauta
tounge.gif
, ei nahkavarusteita, paranee vain. Voisi olla palu yksiosaisessa nahkapuvussa.

Kaveri ajaa kaikessa rauhassa mopolla, ja sitten joku uuno seuraa autolla ja näpsii kännykällä kuvia.

What? Oonko mä tyhmä jos mun mielestä on outoa, että jonkun random kuvaajan perusteella voidaan tehdä lööppi motoristista ja sen ajamisista nettiin? Eihän semmosella oo mitään näyttöä tarinoidensa paikkansa pitävyydestä, saatika sitten kalibroidun tutkan antamia lukemia. Eiks se nyt jo riitä että sinivuokot ja peltipoliisit valvoo liikenteen...?
omg.gif

Saa olla eri mieltä, mun mielestä toi vaan menee yli.  
tounge.gif

What? Oonko mä tyhmä jos mun mielestä on outoa, että jonkun random kuvaajan perusteella voidaan tehdä lööppi motoristista ja sen ajamisista nettiin? Eihän semmosella oo mitään näyttöä tarinoidensa paikkansa pitävyydestä, saatika sitten kalibroidun tutkan antamia lukemia. Eiks se nyt jo riitä että sinivuokot ja peltipoliisit valvoo liikenteen...?
omg.gif

Saa olla eri mieltä, mun mielestä toi vaan menee yli.  
tounge.gif
Niin juuri, mutta motoristina olet yhteiskunnan vihollinen nro yksi. Moottoripyörällä tehty ylinopeus on usein raskaampi rikos, kuin että jos jokin"kirkonmies" käyttaa alaikäisiä seksuaalisesti hyväksi, tms...
mad.gif

Niin juuri, mutta motoristina olet yhteiskunnan vihollinen nro yksi. Moottoripyörällä tehty ylinopeus on usein raskaampi rikos, kuin että jos jokin"kirkonmies" käyttaa alaikäisiä seksuaalisesti hyväksi, tms...
mad.gif
On tullut huomattua. Ihan kivuitta otan sen välittömän palautteen vastaan ja nyrkin heristelyt, siihen kun riittää että pyörästä lähtee ääntä, vaikka siivosti ajeleekin. Mut pistäis kyllä vihaks, jos joku tavan tallaaja siviilipoliisiapina räpsis mun kuviani ja lähettelis jonkin lehden uutisoitavaks.
biggrin.gif

Ei riittänyt "hengellä leikkimis" vauhti valokuvaajalle, kun näköjään toisen kuvan perusteella piti ohi päästä..  
biggrin.gif
Kattelin kanssa samaa.
biggrin.gif

"Tapahtuma-aikaan oli kuuden asteen pakkanen ja vilkas aamuliikenne. Motoristi oli pukeutunut vihreään työhaalarin näköiseen kokohaalariin, ei moottoripyöräilijöiden nahkavaatteisiin."

Mahtaiskohan kyseinen kuvaaja ymmärtää, että pakkasilla semmonen kroppaa myötäilevä nahkapuku voi pikkusen täräyttää kylmän läpi. Veikkaan että kaverilla on tuolla alla ihan asian mukainen varustus. Suojat alla ja lämmintä reilusti päällä.

Ja mitenköhän mahtaa olla kuvaajalla tilanne. Auton ratissa kamerakännykällä heilumassa, ohittelee motoristia ja todennäkösesti kolme kesää ajetut kitkat corollan nurkissa. Veikkaan että kakspyöräsen puikoissa on tuntuma tiehen semmonen, ettei noilla keleillä vedellä äärirajoilla. Ja yhtäkään talvimotoristia en tiedä, jotka ajelisivat paskoilla renkailla talvet, joten todennäkösesti motoristi kaverilla on paremmin asiat kun kuvaajalla konsanaan.
biggrin.gif

Kateellisten panettelua, juuri sitä ihmettelin että pitäskö ton kuskin paremminkin keskittyä omaan ajamiseen kuvien räpsinnän sijaan ettei nyt vaan sattuis mitään. Varmasti on mopomiehellä paremmin nallekarkit tallessa kun autoilijalla, on se prkl ettei talvella sais pyörällä päästellä...  
062802moto_prv.gif

edit: kuopiossa jänis läksiny crossaileen
baaa.gif

Extreme Duudsonit työllistävät ensivastehenkilökuntaa ihan huvikseen ja suurin huolenaihe on joku kieltämättä hieman kilahtanut polttariporukka.

"Motoristi lähti välittömästi karkuun, kun hän huomasi poliisiauton tulevan perässä. Pako jatkui pitkin kevyenliikenteen väyliä, joita mm. Ajurinkadulle oli tapahtuma-aikaan hyvin runsaasti."

biggrin.gif

Ketäs se tänään ajeli mustalla kyykyllä Turun keskustassa n.14.30-15.00 aikaan? Ei näkyny nastoja renkaissa.. No, olihan ne tiet sulat ku plussan puolella oltiin
smile_org.gif

Ketäs se tänään ajeli mustalla kyykyllä Turun keskustassa n.14.30-15.00 aikaan? Ei näkyny nastoja renkaissa.. No, olihan ne tiet sulat ku plussan puolella oltiin  
smile_org.gif
Kävin avaamassa pyöräkauden bladella
biggrin.gif
Tänään piti lähteä stormiin mutta tuli sen verran huolella lunta kolmen aikaan ettei kehdannut ihan perille asti mennä.... Kesäkumeilla saa varoa eikä aamullakaan uskalla lähteä
sad_orig.gif

Aamulla kurvaili satamasta päin afrikkalainen, laukut yms. rekvisiitta matkassa.

Kesälomareissu ajoissa vai myöhässä?

Ajoin Sastamalasta Ikaalisiin tietä 249 puoli kahden maissa kun tuli iso gessu vastaan (keli kuiva, pakkasta -14) ja perässä invamopoa muistuttava laite
eek.gif

Kovia jätkiä näillä pakkasilla
bowdown.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back