• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

Olinko se minä kuka on itseasiassa edelleen vähän ihmeissään siitä että mitä hittoa just äsken tapahtui.

Neljänkympin alue, lähestyn mutkassa oleva keskikoroketta jonka kohdalla on juuri sillä hetkellä joku tila-auto. Yhtäkkiä silmään ottaa liikettä auton kyljen vieressä. Ei ehdi kissaa sanoa kun auton kyljen vierestä ilmeisesti keskikorokkeen kautta kimmokkeen ottanut ison nyrkin kokoinen kivi ottaa ilmalennon pari metrin korkeuteen ja lentää vastapalloon kaistalleni ottaen yhden kovan kimmokkeen asvaltista ja osuen _keskelle_ prätkän eturengasta, ottaa siitä tuhdin kimmokkeen ja jatkaa ilmassa matkaansa kevyen liikenteen väylän yli metsikköön.

Tuo kun olisi osunut ihan mihin tahansa muualle, niin takuuvarmasti olis joko mies tai mopotin korjaamolla.

Pitkiss sanoi:
Olinko se minä, joka vetäs kaikki sadekamat niskaan ennen ajoon lähtöä, kun pilvitutka ennusti rankkaa sadetta, jota ei tullut alun suhjun jälkeen pisaraakaan. Enemmän kosteutta oli ajokamojen sisällä, kuin ulkona. :D
Tuohan on se varmin vakuutus sateen varalle, itse tuli ainakin Lappi/P-Norja rundilla huomattua :grin:

Pekksu sanoi:
Tuohan on se varmin vakuutus sateen varalle, itse tuli ainakin Lappi/P-Norja rundilla huomattua :grin:

Näköjään uhkailukin riittää joltain osin. Tänään pakkasin sadeasun ja gore hanskat tankkilaukkuun Ahveniston reissua varten enkä kastunut kertaakaan. :)

Olinko se minä joka splittasin metrinen mela otsassa n. 100 kelloaan kilkattavaa naavapartaista ituhippiäistä polkupyörillään eilen klo 18 aikaa Tampereella? Yrittivät ja osittain onnistuivatkin valtaamaan keskustan autoteitä ajamalla muodostelmassa (4 rinnan) omahyväinen muikea ilme naamallaan. Taas tuli mieleen se South Parkin Toyota Prius- jakso. Jos olisin ollut autolla, olisin muutaman ottanut matkaan konepellille niin olisivat päässeet nopeampaa oleskelemaan ja keskustelemaan.

Mikä siinä on, että kun teerinkiläiset haluavat tuoda julki omia ajatuksiaan, normaaleilla työssäkäyvillä ihmisillä alkaa vituttamaan? Luuleeko ne tosiaan saavansa sympatiat sillä keinoin? Esim. valtaamalla Neste Rallin huoltoparkin viereisen autotien?

#CO2

Kun kävin hakemassa mopon huollosta mm. renkaidenvaihto ja heti töikseen väänsin aaltoajoa koko kaistan leveydeltä kuluttaakseni paistosilikoneja.
Siinä taas jotkut ajattelivat: kaheleita nuo motoristit.

Joka kuvitteli et ei toi purilainen iso voi olla kun maksaa 6,50 ja mukana iso kokis. Tsiisus sentää ei sitä kokonaan voinu syyä! @Aleksandri bub.

Juoppis sanoi:
Olinko se minä joka antoi vittuillakseen pomolleen lahjaksi kirveen jonka tylsytin täysin, koska kesken kiireisimmän vaiheen työmaalla pomo päätti lyödä kirveellä jalkaan ottaen saikkua viikon verran.

Ei olisi kannattanut antaa. Karman laki iski. Ensimmäistä kertaa ko. tapauksen jälkeen itse tein puutöitä, kirves jalkaan 14 tikkiä ja 2 viikkoa saikkua. :tyhmäminä:

Toisaalta, tässä on kelejä pidellyt eikä haava haittaa ajoa ollenkaan :cruising::WAZAAP:

joka meni sanomaan timpurille, joka löi ikkunalautaa kiinni vasaralla alhaalta ylöspäin: "onk tossa ny järkee?" Timpuri vastasi: "älä tu opettaan isääs naimaan". Ja löi vasaralla otsaansa. Menin vähin äänin sivummalle.

Joka teki ripeän kiihdytyksen kaksikaistaisella tiellä valoista (60 alueella), ehkä hieman päälle tikkarin nousi vauhti ja jatkoin hetken matkaa, kunnes oikealta suhahti musta möykky ohi, hetken päästä kun sain sen taas kiinni, niin huomasin että ehkäpä 15v blondi tyttö se siinä moposkootterilla paineli menemään..

Melkein rupesi hävettämään :grin:

Kun läksin 06:00 Lahesta, tulin läpi aamuruuhkaisen lahdentien ja Sturekadulta lähtien splittasin joka ainoat valot, oopperan kulmallakin pitkät autojonot, täydellä matkavarustuksella, Töölön läpi ja olin 06:55 Tallinkin CheckInnissä. Eräs ennätys tämäkin:D

...joka meinas vetää tiukan vasurin pitkäks tänään, ku ajelin niemenkulmantietä Naantaliin päin.
Syy ei ollu liika vauhti tai muukaan ajovirhe vaan, Amerikan lippu bikineissä, tien vieressä pihalla ruohoa leikannut naisihminen. Jotenkin vaa tuli silmille se seuraava mutka...:paikallatuulee:

Olinko se minä, joka päätin kuvata viime reissulla Artjärven kirkon ja pysäköin paikalle, jossa lukikin "Kirkkoherra" enkä viitsinyt siirtää muualle, ja jonka pyörä päätti paikoillaan kaatua sitten siinä pehmeällä hiekalla jalan upotessa? Hitaasti eikä jälkeäkään tullut, mutta sen siitä muistutuksena saa, kun kirkkoherran paikalle pysäköi... :D

Motoristi1958 sanoi:
Kun läksin 06:00 Lahesta, tulin läpi aamuruuhkaisen lahdentien ja Sturekadulta lähtien splittasin joka ainoat valot, oopperan kulmallakin pitkät autojonot, täydellä matkavarustuksella, Töölön läpi ja olin 06:55 Tallinkin CheckInnissä. Eräs ennätys tämäkin:D

Kah perhana, nyt tunnistan kasvotkin nimimerkkiin.
Olet siis se, jonka pyörä oli aamulaivassa minun ja veljeni pyörien vieressä ja vaihdoimme muutaman sana, että olimme menossa Viron läpi Latviaa kiertämään. Toivottavasti oli hieno tapaaminen teillä Virossa.
Meidän oma kierros oli aivan mahtava... eli jatkoa seuraa

adenauer300 sanoi:
Kah perhana, nyt tunnistan kasvotkin nimimerkkiin.
Olet siis se, jonka pyörä oli aamulaivassa minun ja veljeni pyörien vieressä ja vaihdoimme muutaman sana, että olimme menossa Viron läpi Latviaa kiertämään. Toivottavasti oli hieno tapaaminen teillä Virossa.
Meidän oma kierros oli aivan mahtava... eli jatkoa seuraa
Ai niin, olitte menossa muistakseni Rigan kupeeseen johonkin tapahtumaan ja siitä eteen päin?
Jep, meillä oli mukava pikkuinen Viron kierros kivassa kelissä ja seurassa. Tapahtuma oli Moto Sygis.

Motoristi1958 sanoi:
Ai niin, olitte menossa muistakseni Rigan kupeeseen johonkin tapahtumaan ja siitä eteen päin?
Jep, meillä oli mukava pikkuinen Viron kierros kivassa kelissä ja seurassa. Tapahtuma oli Moto Sygis.

Käytiin katsomassa driftingiä Riikan keskustassa ja siitä lähedettiin ajelemaan siksakkia maata ympäri.
Tuli yhteensä 1500 km edestä kierrettyä Latviaa ja sää helli......

Minäkö se ajelin aamulla vasen käpälä nyrkissä kahvan päällä peukku pystyssä, kun peili ois niin maar mielellään pyörinyt vaan ympyrää ajoviimasta? Sopivan työkalun puuttuessa kiristämään pääsin vasta etapin toisessa päässä ja silloinkin lisäkivaa toi pyöreäkulmaiseksi muotoiltu pultti, jonka koko on jämptisti jotakin 20 ja 21 väliltä, mutta ei kumpikaan niistä. :right:

... Jolla just puhkesi kumi puolessa välissä porkkalanniemen tietä... Piti tämäkin tapahtua ennen kauden loppua. No, onneksi on vaatetta päällä... Kenelläkään ihan vieressä paikkauspulloa? :)

Crassus sanoi:
... Jolla just puhkesi kumi puolessa välissä porkkalanniemen tietä... Piti tämäkin tapahtua ennen kauden loppua. No, onneksi on vaatetta päällä... Kenelläkään ihan vieressä paikkauspulloa? :)

Mulla olis autoon tarkotettua korjausvaahtoa, mutta paineilmaa ei ole kuin kompurassa ja sitä en saa pyörän kyytiin.. toisaalta multa kestäisi vielä tunti huristella sinne. :right:

Miten ajattelit päästä pois? Varmaan ois joku muu minua lähempänä antamassa apuja. En sillä ettenkö tulis, mutta tuolla ruuhkassa kestäis yli tunti päästä paikalle. :D

Edit. Niin ja autoa en omista.. vielä..

Back