Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
adville sanoi:olinko se minä joka myi just mopoauton pois...![]()
Roadkill sanoi:Ei kelvannu enään ylihintanen muovikippo nuorisolle? Myit pois ja ostit tilalle oikeen auton?
Joudut siihenkin maksaan ne kilowatin musavehkeet et säästö on nolla..
Unts Unts Unts Unts Unts Unts

adville sanoi:aika liki..
kahden kilowatin kamat siirrettiin siihen "autoon" jonka tossa kevään aikana kuntoon väsäsin...
noo, laitettiin sinne viel kosketusnäytöllinen dvd lisäks...
tänään laitoin viel hiukan tontitussarjaa ja puskuria , kohta on ihan ok.
umts umts umts...
vielä olen muutaman tonnin plussalla![]()
kawa97 sanoi:mistä kohti meni poikki? mopoissa aikoinaan korjattiin tinaamalla kun vaijeri katkes.

Heikinheimo sanoi:Eilen kalasataman kohdalla tuli näyttävä ORG moro itäänpäin menevältä mustalta kyykkypyöräilijältä(blackbird?) noin kl 16?

Jan76 sanoi:Joka on nyt vissiin nähnyt kaiken... http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1548944 Mahtaa olla iso asiakaskunta jonottamassa, kuka ei muka tolla haluis taittaa matkaa..![]()
Toista samanlaista ei varmaan vastaan tule joten siinä mielessä erikoinen omistaa tuo.SuzukiNeitonen sanoi:Minä en haluaisi, pääkalloja hienossa pyörässäToista samanlaista ei varmaan vastaan tule joten siinä mielessä erikoinen omistaa tuo.

Jan76 sanoi:Ne pääkallotkaan niin mut toi...hmm....kaikki ei vissiin diggais noist...jutuist...tankis, katteis...![]()