• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

.. kuka ekaa kertaa joutui kohtaamisiin vähän isomman luonnonkappaleen kuin hyönteisen kanssa.
Tämä kuului luokkaan Aves, ja tarkka määrite oli luullakseni Passer domesticus. Sieltä oikealta se tuli, oikean käden nimettömään kopsahti, ja kun peileistä katoin, otti nättiä syöksykierrettä ja meni. Isojen poikien pelottelut onneksi oli vain pelotteluja, ei sattunut yhtään, liekö sattui sopivassa kulmassa osumaan, vaikka vauhtia oli yli 100kmh. Siksi tarkempi lajimääritekin on lähes mahdoton. Jätti silti hanskaan muistot käynnistään, kotona sai pestä ja desinfioida alkoholilla hanskan.

Jolla meni paluu Alpeilta vähän jutaamiseksi, tänään etappina Härnösandista Haaparannan kautta Vaasaan hiukan vajaa 1100km mittariin ja eilen (siis perjantai) Odensesta tuonne Härnösandiin vajaa 1300km. Koskaan ei ollut tullut ajettua koko matkaa mikä toimi motiivina. Eikä hyvä keli haitannut, eilen aamusta Etelä-Ruotsissa kastui mutta iltapäivänä oli mitä mainioin auringonpaista kaverina.

Ja toimi hyvänä rautaperseharjotteluna josko senkin saisi ajettua jossain vaiheessa :orgmp:

Olinko se Minä, joka eilen lähti parin tunnin ajelulle etsimään leppoisaa mutkatietä emännälle mainitsematta kun se oli naapurissa käymässä:grin:

Tän reissun aikana oli jääkausi iskenyt Veikkolassa juurikin tiettyyn kämppään, no se oli sen arvoista:jpstyle:

Diesel sanoi:
Olinko se Minä, joka eilen lähti parin tunnin ajelulle etsimään leppoisaa mutkatietä emännälle mainitsematta kun se oli naapurissa käymässä:grin:

Tän reissun aikana oli jääkausi iskenyt Veikkolassa juurikin tiettyyn kämppään, no se oli sen arvoista:jpstyle:

Huolestuneena etsit vaimoa pitkin syrjäkyliä pari tuntia ja kiitokseksi saat tuommoista. :no:

joka päätti yöllä kohmeisena vaimo tarakalla ajaa vähän lähemmäs ovea ja käydä kääntämässä pyörän sisäpihalla. siinä pienessä mäessä lähes paikoiltaan pyörä lähti kaatumaan alamäen puolelle ja kuinka ollakkaan ei jalka enää ylettäny riittävän aikasin että ois saanu pidettyä pystyssä. Kaatumarauta ja sivulaukku onneks otti pyörän vastaan ja vaurioilta vältyttiin :grin: kyytiläisetkin laskeutu lopulta ihan jaloilleen...

Joka ajoi to-su auton ja kärrin kanssa 840 km ajaakseen kaksi päivää motoparkissa ja ma-ke 450 kilsaa auton ja kärrin kanssa, ajaakseen kaksi päivää Alastarolla, vain huomatakseen ettei vanha tahdo jaksaa :blink:

olenkohan se minä joka on loppullisesti kyllästynyt maantieajoon. Siitä seurauksena laittoi humalaspäissään pyörän myyntiin ja mahdollisesti ostaa tilalle ratapyörän...

joka rehevää ajoi sateessa kesähanskat päällä varustettuna hanxin sadesuoja hanskoilla?
vajaat 50km jälkeen ihmettelin kun oli näpit niin jäässä,noh käväsin samalla tankilla ja huomasin että kummatkin sadesuojahanskat olivat aivan täynnä vettä :)
olis vissiin pitänyt asetella hanskat hihan alle eikä päälle!

..Jonka porsliini sedät pysäyttivät äsken Sastamalan keskustassa ja väittivät että pyörä on seisontavakuutuksessa. Sanoin että sepäs outoa, koska pyörässä on vuodenaikahinnoiteltu vakuutus IF:stä. Trafin tietojen mukaan pyörä on kuitenkin seisonnassa :) . IF muisti laskulla juuri viime viikolla ja laskun mukaan vakuutukset ovat voimassa, mutta täytyypä soitella arkena vakuutusyhtiöön, että tarkistavat miksi Trafin tiedoissa on tieto seisontavakuutuksesta. Ajokorttikin oli unohtunut kotiin, mutta siittä huolimatta sedät toivottivat hyvää matkaa. Kortti olisi kuulemma hyvä pitää jatkossa mukana :D .

... joka päätti pari viikkoa sitten olevansa Juhannuksena töissä???:right:
No onneksi työautona on A7!!!

Olinko se minä ja vaimo, joiden juhannusajo päättyyi 15 kilometrin jälkeen, kun kaasuvaijeri katkesi lähellä Korso-Sipoo -tiellä matkalla Nikkilän suuntaan. Eipä pysähtynyt kukaan kysymään, tarvitaanko apua vai ollaanko muuten vaan tien sivussa. Vaan eipä me kyllä ketään yritettykään pysäyttää ja lopulta saatiin tuttu hakemaan pakulla meidät pois.

Ei kaasuvaijeria, ei kivaa juhannusta. :(

Oma Aika sanoi:
Olinko se minä ja vaimo, joiden juhannusajo päättyyi 15 kilometrin jälkeen, kun kaasuvaijeri katkesi lähellä Korso-Sipoo -tiellä matkalla Nikkilän suuntaan. Eipä pysähtynyt kukaan kysymään, tarvitaanko apua vai ollaanko muuten vaan tien sivussa. Vaan eipä me kyllä ketään yritettykään pysäyttää ja lopulta saatiin tuttu hakemaan pakulla meidät pois.

Ei kaasuvaijeria, ei kivaa juhannusta. :(

mistä kohti meni poikki? mopoissa aikoinaan korjattiin tinaamalla kun vaijeri katkes.

Olinko Se Minä joka lähti maanantaina kuopiosta ajelemaan ja kiiruna narvik lofootit tromso kilpisjärvi levi ylläs reissattu,majoituksessa ylläksellä,mittarissa 2600 km ajoa tähän mennessä ja eikun juhannusmakkaranpaistopaikkaa etsimään :jippikaijee: :orgmp2: :thumbup:

Back