• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

.. kenellä oli eilen ohjelmanumeroa, kun pyörä meinasi kaatua. Kyllä, aivan uskomaton tilanne. Parkkeerasin prätkää kadun reunaan, "oikeaoppisesti" takapyörä katukivetykseen kiinni, lähes poikittain tien suuntaisesti nähden. Ongelma olikin vaan, että mulla oli takalaukku kiinni ja heti kadun reunassa oli aita, jonka poikkitolpan kohdalle pysäköin pyörää takalaukkuineni, ja se "muljautti" pyörää helkkarin pahasti kyljelleen päin! Varokaa näitä aitoja, ne on saatana! :grin: Meni hetki ennenkuin blondi edes tajusi, että mikä mättää ku pyörä kallistuu "ilman syytä"! :grin:

... Joka viikonlopun moporeissulla lappiin, otti Pelkosenniemellä kuvan Andy Mccoyn patsaasta ja lähetti sen eilen Radio rockin ja Koffin kesäkuva kisaan ja vastasi tänään puhelimeen kun Jone Nikula soitti ja kertoi että olet voittanut kaksi yhden päivän Koffin vip lippua rock the beach tapahtumaan..:jippikaijee:
Kyllä se olen minä joka on täällä vähän Hangon keksinä..:grin:

joka maanantaina luuli törmänneensä lintuun ( tai siis lintu minuun) porvoon motarilla, vauhtia päälle tikkarin, yhtäkkiä hirvee jysäys olkapäähän / rintaan, ja sylissä pomppii musta köntti. iskun voimasta ( tai säikähdyksestä) kaasukäsi irtosi melkein kahvalta, ja kun näin köntin sylissäni nappasin siitä kiinni ja olin jo heittämässä ojaa kohti tätä linnuksi luulevaani pakettia, kunnes tajusin että sehän on peili.

eka ajatus oli " kuka vittu heitti mua peilillä :shoot:" kunnes tajusin että oikea peilini oli murtunut "pallonivelestä" ja tuli syliin :dunno: :)- peili reisitaskuun ja kotona tutkin paremmin, uudet peilit ostoslistalle :bye:

joka älysi/ löysi vetoketjun pään josta lähtee Rukan ajohousuista lämpövuori irti?
Vastahan nämä on toista kesää käytössä ja huomasin että on hirveen paljon viileempi ajella
ilman lämpövuorta... :;):

Olinko se minä joka kävi A-kortin teoriatunnit huhtikuussa? Olinko se minä jonka Ajokorttilupahakemus lähetettiin Espoon poliisilaitokselle 19.4?
Olenko se minä joka ei vieläkään kyseistä lupaa ole saanut..? ;Joka ostin 640 KTM :rakastunut: 7.5 siinä uskossa että lupa tulee ihan näinä päivinä..
Ja kyllä, perään on soiteltu päivittäin. Jopa uudet paperit lähetetty viime torstaina koska hukkasivat edelliset.:rant: Lupasivat hoitaa pikaisesti. :rant: :hanuria:

Olinko se minä joka varmasti vaikutti mulkulta motoristilta liikenteessä tänäön kehä kolmosella. Oli niin kauhea paskahätä että oli pakko pujotella sieltä mistä pääsi nopeiten lähimmälle huoltsikalle :D

D-Iivil sanoi:
Olinko se minä joka varmasti vaikutti mulkulta motoristilta liikenteessä tänäön kehä kolmosella. Oli niin kauhea paskahätä että oli pakko pujotella sieltä mistä pääsi nopeiten lähimmälle huoltsikalle :D

Jopas kirpos tuhti naurunremakka täällä, kiitos :grin::blink:

D-Iivil sanoi:
Jalkojen ristissä pitäminen ja persposkien yhteenpuristaminen on joskus pelastanut tiukasta tilanteesta, mutta olishan se tietenkin mopon päällä tehtynä tosi koominen näky. :D

kallokas sanoi:
Jalkojen ristissä pitäminen ja persposkien yhteenpuristaminen on joskus pelastanut tiukasta tilanteesta, mutta olishan se tietenkin mopon päällä tehtynä tosi koominen näky. :D

Haha, joo, hankalampaa ajaessa. Oli kyllä sekunneista kiinni se hätä. Tikkurilan Shell pelasti onneksi, mutta tosiaan joutui splittaamaan kehävauhdissa yhdessä kohtaa. Mietin että mieluummin otan riskin sakoista kuin paskannan nahkapukuun 8-)

D-Iivil sanoi:
Mietin että mieluummin otan riskin sakoista kuin paskannan nahkapukuun 8-)

Heh.. ja sitten istut sielä skodan/maijan takaosastolla ja paskannat sielä siihen nahkapukuun, kun se sakon kirjoitus ja nuhtelu kuitenkin hetken kestää? :eek:

Anyway.. onneksi ilmeisesti ehdit.. tiedän että tunne ei ole kiva vaikka sattuu auton ratissa. Kun on kiire, niin on kiire.

vtwin sanoi:
Heh.. ja sitten istut sielä skodan/maijan takaosastolla ja paskannat sielä siihen nahkapukuun, kun se sakon kirjoitus ja nuhtelu kuitenkin hetken kestää? :eek:

Anyway.. onneksi ilmeisesti ehdit.. tiedän että tunne ei ole kiva vaikka sattuu auton ratissa. Kun on kiire, niin on kiire.

Jos miliisi olisi sattunut paikalle, niin varmasti olisin silti ajanut sinne paskalle pysähtymättä :-P

D-Iivil sanoi:

Oisi teheny taksimiehen tapin.. Eli suomeksi, päästät tööttiä tulemaan sentin pari ja sitte istahat vauhilla penkille, huom. Toimii vain kiinteällä koostumuksella, ripulissa ei kannata kokeilla.. Toimii monta sataa kilometriä mutta sen paskatapin ulos punnertaminen tällaisilla helteillä onkin sitten ihan oma tarinansa..:orgmp2:

Olinko se minä, joka splittasi ohi poliisi-mondeon Mechelininkadulla?

Hetken siinä kohdalla mietin et mitäs nyt... :paikallatuulee: Partion eteen stoppaaminen olisi ollut erityisen noloa, joten jatkoin rauhallisesti samaan malliin keulille asti. Ei välkkynyt valot tai soineet pillit. Ehkä pojilla oli hyvä aamu tai sit palaute tulee joskus postitse :right:

Eniveis, jono seisoi ja mahduin mainiosti ohi samaa kaistaa käyttäen, joten ainakin teoriassa hyväksyttävästi. Josko se keski-eurooppalainen kulttuuri pikkuhiljaa rantautuisi tänne ja oltaisiin me "mennään sieltä mistä mahtuu" mopoilijat vähemmän lainsuojattomia :cruising:

Taajuus sanoi:
Olinko se minä, joka splittasi ohi poliisi-mondeon Mechelininkadulla?

Hetken siinä kohdalla mietin et mitäs nyt... :paikallatuulee: Partion eteen stoppaaminen olisi ollut erityisen noloa, joten jatkoin rauhallisesti samaan malliin keulille asti. Ei välkkynyt valot tai soineet pillit. Ehkä pojilla oli hyvä aamu tai sit palaute tulee joskus postitse :right:

Eniveis, jono seisoi ja mahduin mainiosti ohi samaa kaistaa käyttäen, joten ainakin teoriassa hyväksyttävästi. Josko se keski-eurooppalainen kulttuuri pikkuhiljaa rantautuisi tänne ja oltaisiin me "mennään sieltä mistä mahtuu" mopoilijat vähemmän lainsuojattomia :cruising:

Itsekin eilen töistä lähtiessä ohittelin Merituulentieltä Länsiväylälle länteen Kehä II:n loppupäässä noustessani oikean puolen pientareen kautta rauhalliseen tahtiin jonossa seisseitä autoilijoita. Oikealta sen vuoksi, että kaikki autoilijat liittyvät tuossa vasemmalle pariinkin otteeseen, jolloin oikealle jää poikkeuksetta tilaa. Kehä II:lta tulevassa jonossa oli miekkataksi, mutta jatkoin autojonon seistessä ohittamista pientareen kautta rauhallisesti. Eipä sieltäkään perään mitään kuulunut.

Kun tänään tulin keskustasta Uudenmaankatua tietäen, että bensoissa ei ole kuin haju jäljellä ja kiirehtien koko ajan splitaten, kun tihutti jo, ettei kunnolla kastu. Ja sitten 300 m ennen Renksun Aakkkosia Honu sanoi, että böö, ja toisen kerran böö ja sammui siihen.
No, siinähän sitten kattelin kun kaikki ohittamani kotilot painelivat ohitse, ja sadekin oli yltynyt kunnon kuuroksi.
Tuli mieleen vanha sananlasku: ylpeys käy lankeemuksen eellä.:pissed:

No ainakin pääsit aika lähelle. :thumbup:

Itsehän sammutin pyörän vahingossa Sturenkadulla sitä huomaamatta. Ihmettelin miksi ei edetä, vaikka laskee kykäkahvasta irti. Edessä tyhjä tie, ite vasemmalla kaistalla ja takana tulijat hönkii niskaan. :)

Olinkhan se mie, joka reissussa sääteli Fjr:n takajousta. Käsi ei meinannut millään yltää jousen alapäähän: No piiikkusen vielä kurotusta ja paljas otsalohko kiinni kuumaan pakoputkeen. Melkoinen läntti kärähti, ei kuitenkaan rakkuloita. :)

Back