• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

Joka kasvatti surffitukkaa koko talven ja tilasi parturin heti sen jälkeen kun otti eka lenkin jälkeen kypärän päästä. Nyt tiedän...:kääk:

Kuvien liittäminen viestiin on sallittu vain jäsenille.

Tuossa olis ollu ainekset pahempaankin mälliin. :kääk:

Olinko se minä joka lähdin ajolenkille auringon paistaessa ja palasin kymmentä minuuttia myöhemmin takaisin kun vettä tuli puuskittain niin kovaa, ettei ajaminen ollut kivaa :no:

Taajuuskorjain sanoi:
Olinko se minä joka lähdin ajolenkille auringon paistaessa ja palasin kymmentä minuuttia myöhemmin takaisin kun vettä tuli puuskittain niin kovaa, ettei ajaminen ollut kivaa :no:

Olin se minäkin! :kääk:

Pirkkalasta rantatietä olin lähdössä, mutta kun alko tulla vettä kuin aisaa höystettynä pyöränlaakerikuulan kokoisilla rakeilla… Juuh, märkää oli, samalla tostesin että liitynkin seuraavaksi hanskat-hihansisään -kuskeihin, kun vesi alkoi valua ranteille.

Konsultoin iltalehden sadetutkaa ja siksi päätin ettei se sysimusta myrskypilvennäköinen läpinäkymätön harmaa rintama kertakaikkiaan voi sataa!

Taajuuskorjain sanoi:

+1

paitsi että päätin että ajan kylän läpi ni meni joku puoltuntia reissus.. tulipahan testattua takki ja kengät et pitävät kyl veden ulkopuolella

...joka maanantaina kauden ekan työmatkapyöräilyn ajan onnistui väistelemään tiellä irtosoraa, lehtiä, autoja, mummoja, lunta ja pihaan ajettuani esitin impromptu-tanssiesityksen hypätessäni pois pyörän päältä jään päälle? :peukutpystyyn:

Olinko se minä, joka ajoi 100km vesisateessa ja sade-asu oli repussa matkan ajan, onneksi olin edes sadehanskat tajunnut laittaa käsiin.:D
Jospa kotimatkalle laittaisi tuon sade-asun päälle:right:

Olinko se minä jonka piti hassutella puolisolle kotipihalta lähtiessä ja meinasi kaataa pyörän kotipihalle. :kääk:

Onneksi pyörä on kevyttä mallia ja sain pidettyä pyörän pystyssä.

Näköjään talven pimeinä tunteina unohtanut jos jonkinlaista pyörään liittyen, kuten abs:n toimimattomuuden alkumetreillä, vilkkujen toimivuuden ja vilkun palauttamisen... :kääk:

Varovainen saa kyllä olla. :cruising:

...joka kokeili etujarrulla miten liukasta hiekka asfaltin päällä oikeasti on. :kääk:
Olihan se minä. Onneksi tajusin heti irrottaa kahvasta ja mopo pysyi pystyssä. Olis jääny uusi slipari asentamatta, jos ois nututtanut.:crash:

..joka teki maansiirto töitä emännän kukan istutuslapiolla, jotta sai pyörälle hyvän ja tukevan paikan kerrostalon pihaan keittiön ikkunan alle.. nyt on hyvä. :)

...Joka mateli tänään kaivarin ruuhkissa ja onnistui tyhjentämään akun siinä touhussa. Onneksi avuliaat vapun juhlijat tuuppasivat kawan käyntiin. Ehkä voisi ladata tuon akun kunnolla täyteen talven jäljiltä :paikallatuulee:

... minä jonka pyörä sammui liikennevaloihin eikä suosunut heti käynnistymään, työnsin pyörän risteyksen sivuun ja kaaduin sen kanssa kyljelleen kun mun oikea jalka oli vissiin liian lyhyt... aika noloo:grin:

lobedogg sanoi:
...Joka mateli tänään kaivarin ruuhkissa ja onnistui tyhjentämään akun siinä touhussa. Onneksi avuliaat vapun juhlijat tuuppasivat kawan käyntiin. Ehkä voisi ladata tuon akun kunnolla täyteen talven jäljiltä :paikallatuulee:

Katselin ohi kävellessäni, että yllättävän nätisti kaikki pysyi jonoissa, yksi potkutteli menemään fillarikaistalla siinä terminaalin jälkeen, otti kai koko hyödyn irti alamäestä. Ihmettelin vaan sitä, että miksi sinne kaivariin niin moni halusi ajaa?

...joka haki eilen pyörän talviteloilta, kaapeleilla käyntiin ja ajoi vihdintien pitäjänmäestä petikkoon päästämättä kaasua alle puolenvälin missään välissä että pyörä pysyy käynnissä. Oli melkoista WW3:sta koko matka kun ilmeisesti bensansyöttö sekasin akun paskana olemisen johdosta, rytinää ja pauketta! :orgmp2:

Perille päästessä 3V akussa.

Akkukaupoille. -> :bye:

... joka käveli oli autolla liikenteessä Helsingissä ja käveli ympäriinsä ja katseli kaihoten pärrärivistöjä Kaivarissa. Ens kerralla tarttee kyllä ottaa mopedi haarojen väliin :orgmp:

... joka löysi sisäisen pikkupoikansa tänään liikennevaloissa kun viereiselle kaistalle "paalupaikalle" pysähtyi Suomen kilvissä ollut Ford GT ja olinko se minä joka jäi ihailemaan :wanna: autoa niin innokkaasti, ettei edes huomannut valojen vaihtumista ja kaiken lisäksi melkein stumppasi pyörän risteykseen.

Ei, se en ollut minä, vaan tuntematon kaksoisveljeni. Varmasti oli. Oli oli.:right:

Back