• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

-> BC

Ei kun se olin minä.
Taivas aukesi 5 km ennen kotipihaa, 10 sentin vesi tiellä Lohjalla.

kypärä haisee märkänä ketun omakotiluolalta, yäk
sad_orig.gif

Saatoin olla minä, joka tänä aamuna seisoi Lahdessa Vesijärvenkadulla ja muistaakseni Kulmakadun risteyksessä punaisissa kohren pitkään yksiksensä ja mietti että miten hemmetillä ne valot saisi vaihtumaan?  
nixweiss.gif

Lopulta päin punaisia kun ei alkanut mitään tapahtumaan.

Olinko se minä joka tutustelin uuteen Buluuni eilen. OLIN!
062802jumpie_prv.gif

Olinko sekin minä joka meinasi saada mutkan takaa pihasta peruuttavan VW Caddyn nokkakoristeeksi? No perkele, sekin olin minä. Mutta etpäs osunut.
033102bebe_1_prv.gif

Olinko se minä, joka aamulla mietin pitäskö jo laitella tikkivuoret ajopukuun. Tuommoinen +5 astetta tuntuu jo aika viileältä. Ettei iske lunssa ja kuume.

Kuumeesta puheenollen, olinko se minä joka tartutin pyöräkuumeen kahteen nuoreen kaveriin duunissa? Toinen ajaa kortin vielä tänä syksynä, seuraava keväällä
062802moto_prv.gif

Olinko se minä joka en eilen(kään) kaatanut pyörää lähtiessäni, kun mainitut nuoret kaverit kuolasivat aulan ikkunassa
buttrock.gif

Olinko se minä ketä pelästyi, vaiko se tiellä seissyt peura!?

Ainakin se päätti polvistua ennen kuin jatkoi tien ylitte..

olinko se minä joka lähdin aamusella ajelemaan bensa hana kiinni ja mopo sammu keskelle risteystä prkl ja porukkaa liikkeellä riittävästi kyllä pisti hävettämään.
withstupid.gif

Olinko se minä joka väisti eilen ja tänään kaikki 65 poroa (pojan laskujen mukaan, tielläolleet laskettiin) reilun 800 kilometrin matkalla poronhoitoslueella.
Saas nähdä väistyykö vielä huomenissa reilun 600 kilometrin matkalla lisää

Olinko se minä joka ajoi tänään Kontulasta Länsimäen läpi ilman jahtikuvaa?

Olinko se minä joka ajoi prätkällä mopoauton perässä joka jarruttamatta ja vilkutta kääntyi valoristeyksestä oikealle ja aiheutti läheltäpiti-tilanteen pyöräilijän kanssa joka onneksi löysi siitä mankelistaan jarrut, ei paljoa lähempänä voinu enää tälli olla. Nyt vittu oikeesti, kokeile samaa tylppäkuonoisen scanian kanssa niin ehkä sulla käy tuuri..  
kaboom.gif

Olinko se minä, joka viikonlopun mökkireissua varten odotti sateen alkavan, ennenkuin lähti reissuun. Saipahan koittaa pakasta revittyä sadepukua ja toimihan se. Uusi ulottuvuus oli sadeajo. Onneksi oli avopotassa bubble visiiri. Tätä vois tehdä toistekin.

Nimim. 500km rajoitusten mukaan.

Olinko se minä, joka saapui tähän hetikohta tapahtuneen jälkeen. Olihan hurjannäköinen tilanne. Kuorkkikuski oli käyttänyt puominosturia "hienosti" soveltaen kuorman sitomiseen... voi huoh  
omg.gif

Olinko se minä joka kiljui ilosta kypärän sisällä kurvaillessani taas omalla mopolla reilun kolmen viikon tauon jälkeen?  
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Olenko se minä joka nyt lähtee uhmaamaan sääjumalaa, ilman sadesuojaa, yes
buttrock.gif

Olinko se minä eilen klo 16 jälkeen,joka oli mällätä uuden pyörän poron kanssa kuusamontiellä..
Edellä ajoi kotilo,joka ei paljon jarrua käyttänyt ja poro hyökkäsi tielle.Onneksi oli turvaväli ja vauhti se mitä laki sanoo.
Viimeksi noin läheltä piti tilanne sattui talvella kelkan kanssa ja vastassa oli hirvi
eek.gif

Että varokaa kun täällä päin ajelette,on poroja enemmän kuin laki sallii

Minäkö se liukastelin juuri Teollisuuskadun ja Jämsänkadun risteyksessä? Kyllä ne märät ratikkakiskot vaan on helvetin liukkaita. Tällä kertaa oli kaato tosi lähellä, ei meinaa vieläkään uskoa, ettei lipannutkaan
biggrin.gif

Olinko se minä joka käveli äsken parkkipaikalle ja taas oli kilpi väännelty suzukista!!! Jo toinen kerta 2viikon sisään!!!

Nyt meen rautakauppaan, ei muuten väänny enää toi kilpi
mad.gif

Jos kilvenvääntelijä tai joku tuttunsa sattuu lukemaan foorumia, tulkaa ihmeessä käymään niin tuunataan mopoa porukalla
kaboom.gif

Back