• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko sokerista vai et?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nasu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko sokerista vai et? -

• Olen

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole

Ääniä: 1 100,0%
  • Ei osaa sanoa

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Piti vastata "ei osaa sanoa" kun mopo on kesällä ainoa moottoroitu kulkupeli niin ajan kelillä kuin kelillä jos on pakko. Mutta hupiajelulle kyllä odotan aurinkoista keliä.

Myönnetään: olen  
smile_org.gif

Huviajelulle en lähde sateessa, suunnitellut oikeat reissut ajetaan vaikka kaatosateessa. Ei tietenkään mielellään silloinkaan tarttis sataa  
smile_org.gif
Täsmälleen samoilla linjoilla! Ei sitä nyt sateeseen viitti ihan ehroin tahroin lähteä. Kyllä sitä reissun päälläkin saa kastua riittämiin...
No just näin.

Sateen sattuessa sateessa... Siinä pääsee harrastuksen todelliseen luonteeseen käsiksi. Minun mielestä sateessa ajaminen on jopa hauskaa. Pahin hetki on sateen loppumisen jälkeen, kun kamojen kuivuminen alkaa.

Njoo, reissussa jos on niin eihän siinä muu auta kuin ajella. Huviajelulle en minäkään viitsi sateeseen lähteä, mitäs huvia siinä olisikaan? Eli mieluummin ajan poutasäällä --> sokerista(ko?) olen.

Vuosi vuodelta tuntuu pahemmalta ajaa sateessa. Aurinkoinen ja lämmin keli on omiaan pärrällä ajeluun.
062802moto_prv.gif

Kävin tänään ajamassa kaverin kanssa. Olin Kawasaki prätkän kyydissä. Kaupunkiin päin mentäessä ei satanut vettä. Mutta sitten kun tultiin takas päin kotiin. Niin sitä vettä tuli kaatamalla. Vettä ropisi mukavasti kypärään. Kun pääsin kotiin niin takki on mukavan kurainen. Samantien taisin saada myös kypärän sisällekkin pikkasen sadevettä niskaan. Jostain kohtaa visiiriä vuotaa vesipikkasen sisään. Mutta muuten se sademyräkkä ei haittaa ollenkaan. Sehän tuo omaa jännitystä ajamiseen kun on kyydissä ei tarivitse itse ajaa. Ny sitten paistaa aurinko kun ollaan kotona. Eipä ollut ketään muita motoristeja liikenteessä muuta kuin muutama motoristi.

sport05.gif
033102beer_1_prv.gif

ehkä huviajo jää väliin jos vettä tiputtaa raskaasti, mut jos meno on varsinaisina kesäkuukausina ni ei kyllä sateentakia jää lähtemäti.
oikeestaan kivaa joskus keskikesäl ku tipauttaa kunnon kuuron niskaan.. ne tuoksut sen jälkeen:jippikaijee:
kuhan ei kestä kovin kauan
blush.gif

siitä tulikin mieleen..tarviis uuden sadehaalarin..suosituksia?
tollanen proofin haalari on, mutku pikkasen sais olla lahkeis enempi mittaa,,

Pakkoajot menään kelissä kuin kelissä.
Huviajo saattaa joutua harkintaan, riippuu fiilareista.

Justiinsa alotellu pärrähommat, ja heti lauantaina ekat 200 kilometriä omalla pyörällä vaihtelevassa sateessa. Intoa piisas riittävästi ja kamppeet kesti, vaikka nahalla ajelin. Eli vastailin en ole
062802moto_prv.gif

Back