• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko sokerista vai et?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nasu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko sokerista vai et? -

• Olen

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole

Ääniä: 1 100,0%
  • Ei osaa sanoa

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Oon vissiin joku toinen vuosi tämmöseen vastannutkin mutta samat kuviot jatkuu, eli auto lähtee tänään muorille "hoitoon" kesäksi ja mp on sitten ainoa motorisoitu kulkuväline jos ei yleisiä halua käyttää. Eli satoi tai paistoi, ihan sama
sport05.gif

Viimeks eilen läksin kaatosateeseen heittään hupilenkin n. 100km. Ovat keksineet tollasen hienon jutun kun vettä pitävät ajokamppeet
tounge.gif
Vielä kun näkiskin jotain.. pitäisköhän hommata pinlock...

Olen
biggrin.gif
Eipä se sade ajeluita estä, mutta jos ei ole pakollinen meno ja enemmänkin sataa niin mielellään siirrän huviajelua parempaan ajankohtaan
smile_org.gif

Mä oon ostanut pyörän sitä varten että sillä ajaminen olisi hauskaa mutta sateessa ajamisessa ei ole mitään hauskaa joten olen ehdottomasti sokerista vaikka joskus olosuhteiden pakosta onkin pakko syöksyä pisaroiden sekaan

Tiettyyn pisteeseen asti en. Eniten sateessa ajamisessa ketuttaa se että järkyttävä pyörän puunaus aina sen jälkee edessä

Kyllä pyörä on mulle kesäisin jokapäiväinen kulkine, eli pyörällä töihin satoi tai paistoi
062802moto_prv.gif

Huviajelulle en lähde sateella, suunnitellut retket ajetaan, satoi tai paistoi  
wink.gif
. Varusteista se on kiinni.

ajan vain huvikseni, ja en aja sateessa huvikseni.

tietysti jos jossain ratapäivällä osuu sade, niin paluumatka joutuu ajamaan sateessa, mutta täts it.

Säässä kuin säässä ja talvella kun "ajattaa" niin painun pohjanmaalle viikoksi lajitoverin sivaria ulkoiluttaan niin lähtee aina hektiset halut vähäksiaikaa!!!

Kait sitte oon sokerista, kun ei ihan heti tee mieli sateeseen lähteä ainakaan huvikseen ajelemaan.
Viime kesänä tuli tosin rutkasti kokemusta sadekeliajosta, joten reissun päällä sateen sattuessa ajellaan sateessa  
tounge.gif

Eilen Soranorsu-ajelulla 9 tuntia vesisateessa ilman minkäänlaisia katteita tai pleksejä. Eli en tosiaan ole sokerista.

Viimeisen 12 kk saldo: ajokausi 12 kk, jokaisena vuorokauden tuntina ajettu, pakkasta enimmillään -27, lämmintä enimmillään +31, aurinkoa, vettä, lunta ja rakeita tullut ajon aikana. Noudatettu pääosin tie- ja maastoliikennesäädöksiä, paitsi osin menee vesilain puolelle. Päivämatkat enimmäkseen alle 1000 km, ei aina.

Epämiellyttäviä kokemuksia: 1 kpl siirtoajoa kesäkumeilla 5 km tammikuussa jäätävässä tihkussa. Ei pitoa ja näköäkin vain visiiri auki. Hiukka punaiset silmät jälkeenpäin.

Tosin, näin nykyaikaisena pehmoisinä (juu, on äitienpäivä) sitä kai on sokerista kuitenkin. Itsetunnon ylläpitämiseksi vastasin silti ei.

En oo, en nyt varsinaisesti himoitse sateeseen ajamaan, mutta ei vedentulo yhtään hirvitä eikä suuremmin harmitakaan. Mulla Rukka Armax eikä hurjinkaan ukkosmyräkkä ole vielä puvun sisäpuolelle päässyt.

Back