• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko selvinnyt kesän sakoitta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j-10r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko selvinnyt kesän sakoitta? -

• Kyllä olen selvinnyt!

Ääniä: 0 0,0%
  • Varotuksen/sia olen saanut!

• En! (Setä sininen päätti laskun kouraan ojentaa)

• Ääniä yhteensä
    0
-74 elokuussa viimeksi sakot ylinopeudesta pyörällä. Kaveri oli niin innoissaan kun pääsi laputtamaan että ei huomannut että minulla oli vain piikkikortti ja ajoin 250:lla.
biggrin.gif

NO nii nyt voin ketjun aloittajan todeta hyvillä mielin, että kesä meni ilman sakkoja(pyörä talvehtimassa).  
062802jumpie_prv.gif

Kuusi kesää mennyt sakoitta  
062802jumpie_prv.gif

Prätkällä kaikkiaan yksi sakko varomattomuudesta liikenteessä -02 (turvalleen meno, ei ristin sielua lähimain).

Kotilolla kaikkiaan kolme sakkoa -77, -86 ja -95

Elikkä ei nyt kauheasti valtion pohjatonta kassaa ole tullut täytettyä tässä yli neljän vuosikymmenen ajomäärillä  
smile_org.gif

No eipä ole tänävuonna tullut muuta kun n. 10 parkkisakkoa (ihme kyllä) - kaiken huippu oli tänään kun pisäydyin oikeustalossa muutaman minuutin ja eikun taas odotti lappu lasissa  
sad_orig.gif

Mopolla ei sakkoja mutta lootalla keväällä yhdet rikesakot. puhallettua on ihan tarpeeksi:2kertaa mopolla ja 2 autolla. Miten lie sattunutkaan?
kaboom.gif

oliskohan ajo tyylissä vikaa? (heh)

Prätkällä on menty sakoitta, mutta peltipoliisi lähetti laskun perään kun ajoin autolla 92/80km/h kun olin vapaavuoroon menossa asemalle... Noh, noita sattuu. Laskua tuli 80€ eikä sinansä edes harmittanut, oma moka kun kerta oli!
smile_org.gif

ihmeiden aika ei ole näköjään ohi ja enään ei uskalla mennä ajelee kun on nuo 80 rajotukset sinivuokko osuu kuitenkin kohdalle..

Ikävä kyllä en selvinny
sad_orig.gif
Kiitos kuuluu Mikkelin poliisille
smile_org.gif

Mutta jos kaikki poliisit oisivat tollasia niin ei v... niin paljon kun ne saa
bowdown.gif
Suomen kaikki poliisit sinne oppiin
smile_org.gif

Ainoa sakko tuli v. 1984. Yhden kirjallisen varoituksen sain muutama vuosi sitten. Motskarilla ajellessani ei ole edes pysäytetty. Tuuria on siis ollut käsittämättömän paljon.

Selvitty on sakoitta hienosti ajokausi.
Muutamakin jädekauppias on himmaamista suositellut ja minä kilttinä olen sitten himmaillut. Ainakin täällä kulmilla tuohon on ihan kummallinen merkistö olemassa mp-poliiseilla, reidet takoo bemarin kylkeen ikään kuin hevosen kanssa olisi tekemisissä ja jotain yrittäisi saada aikaan(?) Johtuneeko siitä, ettei ajosuoritteen aikana saa irroittaa käsiä kahvoista?

Back