• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko selvinnyt kesän sakoitta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j-10r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko selvinnyt kesän sakoitta? -

• Kyllä olen selvinnyt!

Ääniä: 0 0,0%
  • Varotuksen/sia olen saanut!

• En! (Setä sininen päätti laskun kouraan ojentaa)

• Ääniä yhteensä
    0
Reilu 18 vuotta on menty ilman sakkoja. Toinen ihme on se, että vasta kuukausi sitten näin ensimmäistä kertaa elävän hirven tien poskessa. Keimolan Nesteen kohdalla semmoinen seisoskeli mietteliään näköisenä 3-tien penkalla aamuvarhaisella. Joutessani pysähdyin kohdalle vaihtamaan kuulumisia kun liikennettäkään ei juuri ollut. Tarkkana se katteli mua ja ihmetteli korvat pystyssä miten mopo pörisee. Jatkoi siitä sitten Keimolan radalle ja minä Apparalle. Nuori brunette oli hän, alan flikkoja.

Justiinsa viime sunnuntaina napsahti, autolla. Vauhtia oli (kun olivat miinustaneet sen 3km/h) 71@50 = 296e.

Viime sakoista olikin jo aikaa ja siitä kun olen nähnyt niinkin asiakaspalvelu henkisiä ihmisiä.

Ilman sakoitta on selvitty, ihme kyllä. Ainoat ylinopeus sakot autolla n.4 vuotta sitten. Kyllähän sitä vissii aika hyvin selviää kun vähän kattelee missä laskettelee. On sitä ollut tuuriakin matkassa.  
blush.gif

Reilu neljännesvuosisata mennyt ilman sakkoja (jos parkkisakkoja ei lasketa, siis). Tosin välissä oli 20 ajopelitöntä vuotta, mutta olisi sitä silloinkin voinut laina-autolla sakot ansaita...

Sakot tuli....yksityiseltä olin autoa ostamassa ja kuinka ollakaan poliisit ohjasivat sivuun. Ajoneuvosta oli verot maksamatta ja muistoksi tästä sain 10 päiväsakkoa ja autosta lähti kilvet. Lisäksi polliisit ajelivat vielä tarinani kuultuaan perässä ja antoivat omistajallekin sakot, minua ei enää kaupanteko tässä vaiheessa kiinnostanut ollenkaaan.... Kannattaa muuten vastaavassa tilanteessa tiedustella verotiedot numerosta 020696321.

Eipä ole sakkoja juuri tullut, viimeksi vuonna -88. Viimeiden 8 kesän aikana on tullut kuitenkin noin 15 000 km / kesä prätkällä, joten ilmeisesti ajotyyli on sopiva.

selvitty ilman sakkoja. kerran jotain käsimerkkejä näyttivät ja toisen kerran räpsyttelivät valoja (johon vastasin itsekkin valoja räpsyttelemällä) pieniä ylinopeuksia molemmat. tuuria pelissä
biggrin.gif
niin ja vielä 2 kamerakuvaa otettu ilmaiseksi.

Tänä kesänä nollilla... Ainoat vuonna '03 vissiin. Tilannetaju auttaa, ja uutisten lukeminen. Esimerkkinä .orgin viimeiselle ratapäivälle suunnannut matka, oli LP:n tehovalvontaviikko liikenteessä ja eikös sitä sitten ollut jo kehä 3:n sisällä siviiliskoda, Orivedellä 2 pyörää ja maija, Virroilla maija ja olipa matkalla muutakin mukavaa havaintoa. Sakotin sillä reissulla ainoastaan itse itseäni
mad.gif

Lähellä kävi kortin menetys viime sunnuntaina, vaikka muuten ei olekaan tullut mitään, edes parkkisakkoja. Kaveri pelasti mun kortin kun ajo edellä, jolloin multa ei saatu nopeutta tutkaan. molemmilla meillä oli kuitenkin sama nopeus ja nopeutta oli kaverilla 42km/h liikaa... Selvisin kirjallisella varoituksella ja tiukalla puhuttelulla
bowdown.gif

Hehe, pari päivää sitten tuli kutsu miliisin juttusille.. kameravalvontatolppa kuvasi 93 80-alueella mut autolla. Voin tunnustaa epävirallisesti että mopolla on ehkä lipsahtanut jopa päiväsakkojen puolelle
wink.gif
mut ihan vahingossa tietenkin vaan..

Eilen välähti kamerasalama Tampereella Hämeenpuistossa
omg.gif
.
Välähti tosin edelläajavalle kotilokuskille, joka kiihdytti ehtiäkseen valoista vanhoilla vihreillä läpi
tounge.gif
. Valojen taas vaihduttua ajeltiin sitten rajoituksen mukaan kamera-Tourneo:n ohi. Eli tämä kesä vielä selvitty ilman sakkoja.

Back