• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko selvinnyt kesän sakoitta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j-10r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko selvinnyt kesän sakoitta? -

• Kyllä olen selvinnyt!

Ääniä: 0 0,0%
  • Varotuksen/sia olen saanut!

• En! (Setä sininen päätti laskun kouraan ojentaa)

• Ääniä yhteensä
    0
Tämmönen tuli eilen ajellessa mieleen ku maija ajeli vastaan ja osoitteli "vain sormella" vähä himmailee..mittari näytti 115@100 ja edellisen mutkan takana oli vielä joku 160@100 vauhtia eli tuuria oli taas matkassa, kuten on koko kesän ollut--EI SAKKOJA-- (koputtaa puuta)

Ps. Vielä toki ajokelejä jäljellä mut olis kiva nähdä kuinka suuri osa orkkilaista on lihottanut valtion pohjatonta kassaa..

Pitänyt kiltisti ajella niin ei ole tullut sakkoja
pftroest.gif

*koputtaa kans* motaril viikko sit 136 taxin peräs jäätelönmyyjä näytti et himmaa. Pa*kat nypyn jälkee lisäsin vaa. Taxi tosin jäi hissuttelee  
tounge.gif

Jotenkin on osa "hauskuudesta" jäänyt tuonne menneisyyteen ja nykyään koettaa ajella fiksusti tilanteen mukaan eikä niinkään sakkojen pelossa, joten ei ole niitä sakkoja myöskään tullut.
062802moto_prv.gif

Vaikken aina nopeusrajoitusten mukaan ajakaan, jokin kahdeksas vaisto sanoo välillä että nyt kannattaa himmata... koko ikäni olen sakoitta selvinnyt
biggrin.gif

Busalla selvinnyt sakoitta tähän mennessä
ghostface.gif

scanialla tuli sitten otettua 85euroa 71@60, kameratolppa bongasi
mad.gif

Eipä ole sakkoja kahdella pyörällä kertynyt. Tosin nykyään suurin osa ajostakin on nopeusrajoituksettomilla alueilla...

En. Tosin setä sininen oli tässä tapauksessa norjalainen setä musta, joka antoi 90 euron parkkisakon. Maksamatta on.

Suomessa ei ole sakkoja tullut.

Neljäs kesä sakoitta.. Tänä kesänä 10 000km, edellisinä vähän alle.
Mutta olenkin non-påmpersluuseri enkä aja jatkuvasti kaasu pohjassa =(

edit: eikä siis ole vielä edes parkkisakkoja tullut hankittua. (koputtaa puuta)

Back