• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko .org riippuvainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wizard11
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko .org riippuvainen -

• Juu

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

• Häh

• Kännykässäkin osoite

• Ääniä yhteensä
    0
Ei nyt sentään riippuvainen. Helmikuusta kevääseen tulee kyllä notkuttua aika paljon täällä. Polte baanalle kun kasvaa koko ajan.
062802moto_prv.gif

Vastaan että en enää, jossain vaiheessa olin mutta kun taso alkoi varsinkin viime syksynä hivenen laskemaan alkoi myös mielenkiinto hiukan hiipumaan.. kirjoitettujen viestien keskiarvo on edelleen melko korkea minulla mutta talven aikana kirjoitetut viestit ovat enää murto-osa entisestä. mutta kyllä sitä on taas pikkuhiljaa alkanu seurailemaan palstaa miltei päivittäin (kevät tulee?)
biggrin.gif

Tunnustetaan.

Aina pitää joku kiinnostuksen kohde olla. Pari vuotta tuli forums.e60.nettiä seurattua päivittäin, syksyllä kotisivu vaihtui orggiin.

Kyllä se tuohon ykköseen taipuu. Töissä tulee avattua ensin ORG ja sitten vasta työsposti. Kertonee jotain...

Joka päivä tulee käytyä.
Riippuvainenko? Pystyisin kyllä lopettamaan, jos vaan haluaisin.  
tounge.gif

En mä mitenkään riippuvainen .orgista ole. Mutta en vois elää ilman .orggia, saati sitten hengittää!

Joka aamu duunissa ensimmäisenä .org auki ja lukemaan tuoreimmat "uutiset".

Back