Oletko kuolematon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko kuolematon? -

• Haavoittumaton ja kuolematon

Ääniä: 0 0,0%
  • Haavoittuva mutta kuolematon

• Äärimmäisen pahassa paikassa muutun kuolevaiseksi

• Saatan saada jo pahojakin vammoja 100 vauhdissta kaatuessa

• Olen melkein tavallinen kuolevainen

• Olen normaali ihminen.

• Ääniä yhteensä
    0
Tavallinen pulliainen, joka tykkää ottaa rauhallisesti, aktiivisinta pyöräilyä kesäloma-aikaan. Silloin ei ole kiire mihinkään.
smile_org.gif

Nuorena sitä oli kuolematon yms., mutta iän myötä on alkanut herätä epäilyksiä. Tällä hetkellä olen jo melkein tavallinen ihminen. Kuolevaisuuden suhteen ainakin. Eihän tuonne tielle kuolemaan lähdetä (tai onhan niitäkin), mutta niin vaan osa ei palaa...

Nuorena olin kuolematon. Elämä edessä ja paljon odotettavaa. Kaikki hävittävänä eikä pelkoa mistään.

Kun henkilö vanhenee, tulee mieleen kaikenmaailman ennakoivaa ajoa ja muuta turhan suremista. Minkä takia?

Nyt, kun olen elämässä reilusti yli puolenvälin, on jäljellä luopumisosa. Ikävä loppupää. Minkä takia nyt sitten pitää ruveta varomaan ja ajettelemaan? Jotain hävittävää?

Kummallinen on elon laskuoppi.

No juu.. tavallinen kuolevainen. Nyt on kylläkin jo menossa "second case", sillä vuosi sitten sydän ja hengitys pysäytettiin ja laitettiin koneeseen ukko kii. Sydän sai eka kerran levätä sen 5h.
inlove.gif
Kunnes kemia astui peliin ja lääkkeellä lyötiin taas elävien kirjoihin. Eli hyvin herkästi se henkipalttoo lähtee jos on lähteekseen..
bowdown.gif

Melkein tavis. Viime kesänäkin tuli kerran otetuksi lähikontaktia asfalttiin ja muutama naarmu. Muuten toki olisin rankannut itseni sinne yläluokkaan...

Vielä en oo ainakaan kuollut. Joskus on kyllä sattunut että kait sitä sit ollaan haavoittuvaisia mutta kuolemattomia kunnes toisin todistetaan
tounge.gif

Back