• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko Honda merkki fanaattinen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bird
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No, on mulla ollu montakin eri merkkiä, toinen Honda tähän mennessä (ei peräkkäisiä).
Pojallakin ostatin ekaksi ja toiseksi piikiksi Hondan, eikä valittanut ainakaan NSR:stä. (Cityflysta kylläkin ja syystä, hyvin sekin toimi, mutta kulkupuoli oli "vähän" heikkoa:-D)

Niin, kai mä sitten vähän fanaatikko olen...

Ollut Suzuki, Yamaha, Honda... Ja en ole mikään merkki fanaatikko... Muutaman muunkin merkin rassit kiinnostaa.. Eli olen ennemminkin hilpeä sekakäyttäjä  
biggrin.gif

Merkki fanaattisuudesta en oikein osaa sanoa  
nixweiss.gif
mutta toinen Honda talossa, ja ruohonleikkurikin on Honda  
cool.gif

Kaikkia japanialaisten merkkejä on ollut mutta Hondien kanssa on ollut kaikkein vähiten teknisiä ongelmia. En fanaatikko mutta tyytyväinen Honda-asiakas.
smile_org.gif

Ensimmäinen Honda, eikä muita ole kyllä ollutkaan, nähtäväksi jää, kun pyörä menee vaihtoon, mihin päin kallistuu... Mutta tyytyväinen olen ollut!
smile_org.gif

Mopo oli merkiltään Honda (venttiiliremontti viritysten takia
confused_orig.gif
)

Kevari oli merkiltään Kawasaki (leipo kiinni, kun talvella päästelin jäällä aikani, kallista huvia...)

Sitten pari isompaa Kawasakia ja ei mitään ongelmia (toistaiseksi)

Tällä hetkellä tuntuu siltä että olen Honda merkki fanaattinen, ei nimittäin kiinnosta pätkääkään ko. valmistajan laitteet. Tylsiä kai, mene ja tiedä, ei vaan nappaa. Samaan kategoriaan menee myös Yamahan kyykyt.

Sen sijaan Kawasakin sekä erityisesti Suzukin sporteissa on sitä jotain, mun mielestä
biggrin.gif

Tjaa, taisin olla 9 -vuotias kun ensimmäisen Hondan (Monkey, 3-vaihteinen "puoliautomaatti") sain. Tämän näköinen->
062802moto_prv.gif

Sen jälkeen oli Hondan crossia ja piikkiä.
baaa.gif

Nyt parikymmentä vuotta Monkeytä myöhemmin alla edelleen Honda (VFR750).
cool.gif

Pirun hyvä kaksipyöräisissä. Siitä ei pääse mihinkään.
033102beer_1_prv.gif

Back