• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko harrastanut seksiä PYSÄYTETYN moottori-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HopotiHop
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko harrastanut seksiä PYSÄYTETYN moottori- - pyörän päällä/avulla?

• Olen

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole

Ääniä: 1 25,0%
  • Haluaisin kovasti mutten viitsisi tappoon ryhtyä

Ääniä: 3 75,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Onneks lisäsit ton viimesen lauseen... Saattas muuten olla kumman ruuhkasta pyörien osalta Hyvinkäällä
biggrin.gif
biggrin.gif

tuohon kysymykseen vastasin että olen,siis miten sen ottaa,homma
meni näin,olin liikenne valoissa ja viereen tuli auto jonka olin ohittanut hetki sitten,autossa oli nuorisoa ja eräs tyttö veivas
ikkunan auki ja näytti keskaria,ja huusi että haista vit.u,joten
eiköhän tämä voida laskea että olen (melkein) saanut liikkuvan pyörän päällä.
062802jumpie_prv.gif
tounge.gif

Kyllä se ihan ok hommaa on pyörän päällä naida.. Niitä pakoputkia kannattaa väistellä, polttaa muuten ihan perkeleesti..
crazy.gif
taitaa vieläkin kalanpystöputken kuva olla perseessä
lookaround_orig.gif
cool.gif

Kiihtyykö pyörä nussimisen jälkeen paremmin? Vai laukeeko se taas alle? Pitääkö ennen toimeen ryhtymistä suojata jotain tärkeitä komponentteja?
pftroest.gif
pitääkö huolestua jos kumi puhkeaa ajon aikana ja voiko sen paikata tubeless paikalla vai tarvitaanko järeempiä aseita?
*reps*.... todennakoisesti laukeaa alle....

MP:n avulla on saatu sexia , paalla ei ole harrastettu...viela

Eipä tuota ole pyörän päällä tullut "harrastettua", mutta mönkijän päällä kyllä
tounge.gif
Pysyy paremmin pystyssä, -siis mönkijä
blush.gif
Tuosta ei kyllä homma enää likaisemmaksi mene - mönkijän päällä huhhuh..

Toivottavasti oli edes sun oma mönkijä, jos se meinaan oli sen hepun laite niin se ei ikinä lopeta sitä kehumista miten kömpijällä sai seksiä..

Epäilen tosin koko viestin aitoutta, koska en ole vielä nähnyt missään iltapulussa lööppiä "MÖNKIJÄMIES SAI P****A!"

No joo, itse kysymykseen - ei ole tullut harrastettua.

Sanotaan nyt vaikka niin, että henkilöautossakin harrastamisessa on minulle turhan retkimeininki..

No voeeee helevettilenennnnn mitä juttua!!!
biggrin.gif
No en ole harrastanut seksiä pyörän päällä enkä aio harrastaakaan. Pyörähän siinä naarmuttuu, kun meisselillä sohii joka paikkaan. Mielestäni seksin harjoittamiseen löytyy huomattavasti parempiakin paikkoja kuin pyörän päällä.

Näin tän äänestyksen niin ei voinu vastata joo... Ehotin muijal ni sehän innostus heti niinku melkeen kaikest mitä pieneen päähän tulee, ei muuta ku venaan et vanhemmat ei ole kotona(pyörä tallissa säilös) ja heti testaamaan... Ei voi sanoa kuin että aika mielenkiintosta... Ja tuohon mitä ei kannata kokeilla: luottaa että pyörä pysyy pystyssa pelkän sivujalan kanssa kun kaksi keikkuu ja heiluu päällä... Melkeen kävi huonosti...

Back