• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut poliisia karkuun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Doggy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut poliisia karkuun? -

• 1. Olen, jäin kiinni

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Olen, en jäänyt kiinni

Ääniä: 2 20,0%
  • 3  En ole

Ääniä: 8 80,0%

• Ääniä yhteensä
    10
En ole ajanut karkuun, ainakaan tietääkseni.
Sama juttu.. Vahingossa oon saattanu ajaa
nixweiss.gif

18 vuotta sitten kun sain B kortin tuli ajeltua motarilla niin kovaa kuin auto kulki, Onneksi se ei menny ku 140km/h mittarin mukaan, kyseessähän oli 1.2L lada
smile_org.gif
. Poliisi sedät ajoivat takana jonkin matkaa, näin kyllä peileistä että joku on takana mutta ladan peilit tärisi niin kovasti että ei saanu mitään selvää takanatulijasta, kunnes poliisi sit ajoi rinnalle ja näytti pysähtymismerkkiä, mitäpä sitä karkuun ajamaan ku oli kaasu jo pohjassa :P. Kuukauden ehti olla kortti ja kuukaudeks se läks pois + sakkoja mukavasti...sellasta se on välillä :S

Viime yönä ajelin kaverilta kotiin ja oltiin siinä saunottu ja juotu parit oluetkin. Ennen lähtöä puhalsin alkometriin 0,2 promillea. Ajelin siinä sitten ihan normaalisti kotia päin kun yhtäkkiä taustapeilissä näkyi maija. Ajattelin että autiolla tiellä on vmäistä ajella maija perässä kun pitää kyylätä koko ajan nopeusmittaria joten käännyin seuraavasta oikealle. Gyyt perässä. Käännyin vasemmalle ja gyyt perässä. Prkl. Ajelin siinä sitten sivukatua kunnes tajusin että tää sivukatu tulee kohta takaisin pääkadulle josta lähdin ja jos meen sinne niin ihan varmasti siniset ja punaiset valot kohta vilkkuu. Eipä siinä mitään mutta kotia halusin eikä huvittanu jauhaa sontaa poliisien kanssa. Niinpä katselin kivan näköisen omakotitalon ja käännyin kuin "omaan pihaan". Maija painoi ohi ja hetken odottelun jälkeen pakitin takaisin ja lähdin jatkamaan matkaa.

Noh, saavuin ydinkeskustaan ja olin punasissa oottelemassa kun vasemmalta tulee maija. Ihan takuulla sama auto. Koska sille paloi vihreä joutu se ajamaan risteykseen ja käänty samalle tielle kuin itse. Poliisien katseet kertoi että "mitä hittoa" "tuohan on sama auto mitä äsken seurattiin". Siinä samantien kun vaihtu omat valot vihreiksi tein pelimiehen liikkeen ja kun lähdin liikkeelle niin yhtäkkiä heitinkin vilkkua vasempaan ja käännyin sinne mistä maija juuri tuli ja äkkiä kotiin.

Eipä siinä mitään. Ihan ok seurailla yöllä autoja ja kattoa ajaako kuski kännissä. Silleen niitä rattijuoppojakin saadaan kiinni. Piti vaan vähän kiusata niitä kun itsellä oli puhtaat jauhot pussissa.

Se on anaalista kun siviiliautolla käydään seurailee ja kun edellämenevä provosoituu niin sitten pistetään vilkut päälle ja kirjotellaan maksumääräyksiä. Maijalla tuo on ihan ok toimintaa.
Enempi anaalista on killittä kaljaa ja lähteä rattiin. Ja ei pidä provosoitua, jos provosoidaan. Siihenkin löytyy vika omasta päästä, ei virkavallasta.
Eli sinusta on ihan oikein, että poliisit mm kisaavat tuolla kadulla ja sitten kirjoittelevat ylinopeudesta sakkoja? Ajavat puskurissa kiinni jne jne?
Kaasuttelevat valoissa jne jne?

Se on anaalista kun siviiliautolla käydään seurailee ja kun edellämenevä provosoituu niin sitten pistetään vilkut päälle ja kirjotellaan maksumääräyksiä. Maijalla tuo on ihan ok toimintaa.
Enempi anaalista on killittä kaljaa ja lähteä rattiin. Ja ei pidä provosoitua, jos provosoidaan. Siihenkin löytyy vika omasta päästä, ei virkavallasta.[/quote]
Eli sinusta on ihan oikein, että poliisit mm kisaavat tuolla kadulla ja sitten kirjoittelevat ylinopeudesta sakkoja? Ajavat puskurissa kiinni jne jne?
Kaasuttelevat valoissa jne jne?[/quote]

Mitä se haittaa, jos poliisi kaasuttelee valoissa? Onko se sinulta pois?

Jos poliisit kisaavat, miksi sinulle pitäisi antaa sakot, ellei ole aihetta? Et kai sinäkin kisaa?

Jos ajaa puskurissa kiinni, anna tietä. Onko se sinulta pois?

Ei pidä provosoitua. Asennevamma?

Kumma juttu, olen liikkunut n. 30 vuoden ajan keskimäärin 60.000 vuodessa mopolla ja autolla, kylissä ja maanteillä, koti- ja ulkomailla, eikä koskaan ole poliisi kiusannut tai provosoinut.

Sakot ja huomautukset on antanut ainostaan pykälien mukaan aiheesta.

Sillon mennään kun pysähtymismerkkiä ei ole syystä tai toisesta näytetty (tai ainakaan havaittu), tehdään siellä sitten vaikka minkälaisia startteja tai kiihdytyksiä perään. Sitten kun punaiset vilkkuu niin pysähdytään.

Kerran olen ajanut ja karkuun pääsin. Tämä tosin tapahtui vuosia sitten 15v ikäisenä ja mopolla. Valot sytty vähän kauempana takana minä tietty ensimmäisestä mahdollisesta kohdasta metsäpolulle ja pidemmän metsälenkin kautta kotiin. Autolla tai moottoripyörällä en ole ajanut karkuun.

Polkupyörällä, mopolla, kevarilla, autolla, prätkällä..u name it...
Polkupyörällä tuo oli ehkä mielenkiintoisinta.
idea3.gif

Missa ovat ne kuulemma sadat ellei tuhannet tapaukset, joista aina valilla jotkut taalla vihjailevat? Missa ne kovat jatkat, jotka ajavat aina karkua, oli poliisia tai ei?

Kerrankin kun paasisivat kehumaan, niin eivat ehdi karkuunajoiltaan...
biggrin.gif

Tällä hetkellä näyttää siltä, että karkuun lähteneistä 78% pääsee karkuun. Uskoisin tuon olevan melko lähellä totuutta.

Tällä hetkellä näyttää siltä, että karkuun lähteneistä 78% pääsee karkuun. Uskoisin tuon olevan melko lähellä totuutta.
Pokerissa mies maksaa tappionsa kuin mies, eikä lähde karkuun. Liikenteessä on sitten näitä neitejä, jotka tappion tullen pakenevat.
Eikö tappio tule vasta sitten, kun on maksumääräys kourassa?

Eihän sitä nuorenakaan voinut sanoa "saaneensa" jos oli vaan salaa katsellut puskassa, kun tytöt käy pissalla
tounge.gif

Aika omituinen äänestys.

Entä oletko varastanut kaupasta?

Oletko pahoinpidellyt jonkun?

Mitenkäs on seksin saaminen, oletko joutunut väkisin ottamaan?

On teillä jutut.
omg.gif

Back