• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut poliisia karkuun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Doggy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut poliisia karkuun? -

• 1. Olen, jäin kiinni

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Olen, en jäänyt kiinni

Ääniä: 2 20,0%
  • 3  En ole

Ääniä: 8 80,0%

• Ääniä yhteensä
    10
Kerran nuorena jopa juoksin posliineja karkuun,mentiin jonkun kartanon luumutarhassa tai mikä vitun viikunatarha se oli, mutta hirvee rytinä ja paskainen nauru kun hyppäsin ojaan piiloon ja reinikaiset hyppäs yli ja kiroili että mihin vittuun ne jätkät hävisi
biggrin.gif
Me oltiin aikoinaan kavereiden kanssa siinä Hinthaaran sillalla, mikä menee sen puron yli, ja ammuttiin puhallusputkilla pihlajanmarjoja autoja kohden.

No siinä meni sitten avo Corvette ja minähän tyhjensin suulliseni tyypin nahkapenkeille ja renkaat vain ulvoi kun se pysähty.

Se lähti saatana juoksemaan meitin perään, mutta karistettiin se kavereiden kanssa ja sitten mä sain selkääni kavereilta, hölmöilystäni.
biggrin.gif

Sitten me mentiinkin muistaakseni kalaan senperään.
biggrin.gif
biggrin.gif

Kerrohan äänestyksen aloittaja, notta miksi teit tämmöisen äänestyksen?
Olin tulossa miitistä. Bomber-huppari alkoi tuohon aikaan illasta olemaan kylmä ja miitin letkassa hissutelun vaihteeksi halusin vähän adrealiinia vereen. Vaihetta pienemmälle ja kaasua. Matkavauhtina oli sillä tiellä mukava pitää 100km/h, sitten vastaan tulee valkoinen mopo. Nettifoorumeiden vetomiesten juttuja luettuani uskoin selviäväni(''turha sitä vauhtia on alkaa himmaamaan, kun poliisi jää kauas taakse''). Lähdin painelemaan sivutielle(40-alue). Tie oli päättyvä. Jarrut vinkuen koitin ehtiä pimeälle hiekkatielle, mutten ehtiny poliisin olessa jo vieressäni siniset valot vilkkuen.(Tossa kohassa tajusin ettei kannata hankkia enempää paskaa niskaan ja pysähdyin suosiolla)

95@60, sivutien vetoa ei saatu tutkattua.

Näin jälkeenpäin hävettää tuonne sivutielle karkaaminen(ja yleensäkin koko homma). Tosin kyseinen poliisi ei ehtinyt näyttämään pysätysmerkkiä niin en rikkonut sitä pykälää. Jos mp-poliisi olisi näyttäny aiemmin valoja niin tuskin olisin karkuun lähtenyt.

Joskus mopoikäisenä paahdoin poliisia karkuun tietämättäni.
Eiköhän "normivesselit" kaikki ole poliisia karkuun ajaneet eivätkä poliisit ole sitä välttämättä edes huomanneet tai sitten olleet vain noteeraamatta asiaa.
Varmasti on...jos ei muuten niin ainakin puheissa. Tää posliinisetä kuitenkin pääs huutamaan pää punasena mulle...olin kuulema törkeesti vaarantanu liikennettä. Jäi kyllä todella hyvä kuva virkavallan käyttäytymisestä pitkäksi aikaa tuon tapauksen johdosta.

Olin tulossa miitistä. Bomber-huppari alkoi tuohon aikaan illasta olemaan kylmä ja miitin letkassa hissutelun vaihteeksi halusin vähän adrealiinia vereen. Vaihetta pienemmälle ja kaasua. Matkavauhtina oli sillä tiellä mukava pitää 100km/h, sitten vastaan tulee valkoinen mopo. Nettifoorumeiden vetomiesten juttuja luettuani uskoin selviäväni(''turha sitä vauhtia on alkaa himmaamaan, kun poliisi jää kauas taakse''). Lähdin painelemaan sivutielle(40-alue). Tie oli päättyvä. Jarrut vinkuen koitin ehtiä pimeälle hiekkatielle, mutten ehtiny poliisin olessa jo vieressäni siniset valot vilkkuen.(Tossa kohassa tajusin ettei kannata hankkia enempää paskaa niskaan ja pysähdyin suosiolla)

Näin jälkeenpäin hävettää tuonne sivutielle karkaaminen(ja yleensäkin koko homma). Tosin kyseinen poliisi ei ehtinyt näyttämään pysätysmerkkiä niin en rikkonut sitä pykälää. Jos mp-poliisi olisi näyttäny aiemmin valoja niin tuskin olisin karkuun lähtenyt.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ok.

Oisko tuolla sakon summalla saanut hankittua katu-uskottavan nahkarotsin, ettei ois tullut kylmä?

En tarkoituksella halua vittuilla, mutta oma veli on juuri tuossa iässä, ja monet tuon ikäiset on vaikea saada ymmärtämään, että pyörän lisäksi kannattaa panostaa:

a) Pyörän perushallinnan osaamiseen

b) Ajokamoihin.

Olen, vahingossa. Sitten kun huomasin peilistä, että olivat kiinnostuneita minun ajosta, kurvasin linkkipysäkille. Siihen samalle kurvasivat, eli saivat kiinni?

Kerran nuorena jopa juoksin posliineja karkuun,mentiin jonkun kartanon luumutarhassa tai mikä vitun viikunatarha se oli, mutta hirvee rytinä ja paskainen nauru kun hyppäsin ojaan piiloon ja reinikaiset hyppäs yli ja kiroili että mihin vittuun ne jätkät hävisi
biggrin.gif
Me oltiin aikoinaan kavereiden kanssa siinä Hinthaaran sillalla, mikä menee sen puron yli, ja ammuttiin puhallusputkilla pihlajanmarjoja autoja kohden.

No siinä meni sitten avo Corvette ja minähän tyhjensin suulliseni tyypin nahkapenkeille ja renkaat vain ulvoi kun se pysähty.

Se lähti saatana juoksemaan meitin perään, mutta karistettiin se kavereiden kanssa ja sitten mä sain selkääni kavereilta, hölmöilystäni.
biggrin.gif

Sitten me mentiinkin muistaakseni kalaan senperään.
biggrin.gif
biggrin.gif
Mekin mentiin Teijolle kalaan,100A datsunilla sinne jonnekin kalankasvatusaltaaseen ja sen jälkeen sellaiseen kirjolohialtaaseen yöllä pimeessä,josta päivisin turismot onkivat kovalla kilohinnalla lohta, hirvee röhönauru kun tungettiin kirjolohta penkin alle ja virveleitä takapenkille,sudittiin mäkeä ylös niin että kivet sinkoili ja savukirjolohi maistui,tosin muutama rapala menetettiin siihen altaan verkkoihin
biggrin.gif

Skinnarvikissa ajettiin terhillä joskus kapiaisia pakoon kun mentiin armeijan alueelle paremmille apajille
cool.gif
Joskus päästiin ja joskus ei
bowdown.gif

Joo ja nuoren ajelin mark kakkosella ilman korttia,pelästyin kyttiä ja vetäsin kaverin mummolaan vievälle sivutielle, ajttelin hätäpäissäni että otan avaimet pois vauhdissa ja heitän mettään ni eivät voi syyttää mua kun ei oo kerran avaimiakaan, no vittu siinähän meni ratti lukkoon saman tien kun vedin avaimet vauhdissa,neljä kättä yritti tunkea avaimia virtalukkoon kun tultiin siihen peltomutkaan kuuttakymppiä, heinät ja puskat siinä lenteli kunnes reikä löytyi ja saatiin auto tielle,eikä kyttiä näkynyt missään.
idea3.gif

Oisko tuolla sakon summalla saanut hankittua katu-uskottavan nahkarotsin, ettei ois tullut kylmä?

En tarkoituksella halua vittuilla, mutta oma veli on juuri tuossa iässä, ja monet tuon ikäiset on vaikea saada ymmärtämään, että pyörän lisäksi kannattaa panostaa:

a) Pyörän perushallinnan osaamiseen

b) Ajokamoihin.
c) järjen käyttöön

Lähteä nyt piikillä mp-poliisia pakoon.
crazy.gif
Ite en lähtis näillä ajotaidoilla edes isolla pyörällä. Sen sijaan jos poliisiauto sattuis tulemaan vastaan vähän reilummalla nopeudella ajellessa niin varmasti kääntäisin lisää kaasua, toistaseks ei oo kyllä tarvinnu tehä vielä sitäkään. Harmi vaan että toi oma pyörä on valitettavan tunnistettava mutta mitä pienistä.

En ole. Joskus 18v ikäisenä kyllä vedin autolla kyttiä vastaan vauhtia joku 150@50, kun piti perässä olleille piikkikuskeille näyttää, että auto menee lujempaa kuin piikki. Peilistä näin, että kaikki kolme piikkiä jäi bussipysäkille. Itse en pysähtynyt, kun eihän mitään pysähtymismerkkiä näytetty. Vedin kyllä pientä siksakkia kotiin etten ihan suorinta reittiä käyttänyt. Karkuun en olisi edes yrittänyt, jos poliisi olisi tullut perässä. Siinä meni varmaan kolmelta motoristilta kortti hyllylle ja kotilokuski pääsi kuin koira veräjästä
033102bebe_1_prv.gif

Kehä I:llä väänsin ruuhkassa tuppea kun siniset valot välkkyivät vihdintien kohdilla. Posliiniauto jäi tietyön ruuhkaan jumiin, mutta poistuessani Leppävaaran rampista oli poliisiauto vastassa. En lähtenyt pommittamaan kaupunkiin, joten pysähdyin odottelemaan sitä LP:n maijaa. Loppujenlopuksi sain käytännössä saman rangaistuksen kuin olisin saanut jos olisin heti pysähtynyt.

Viime yönä ajelin kaverilta kotiin ja oltiin siinä saunottu ja juotu parit oluetkin. Ennen lähtöä puhalsin alkometriin 0,2 promillea. Ajelin siinä sitten ihan normaalisti kotia päin kun yhtäkkiä taustapeilissä näkyi maija. Ajattelin että autiolla tiellä on vmäistä ajella maija perässä kun pitää kyylätä koko ajan nopeusmittaria joten käännyin seuraavasta oikealle. Gyyt perässä. Käännyin vasemmalle ja gyyt perässä. Prkl. Ajelin siinä sitten sivukatua kunnes tajusin että tää sivukatu tulee kohta takaisin pääkadulle josta lähdin ja jos meen sinne niin ihan varmasti siniset ja punaiset valot kohta vilkkuu. Eipä siinä mitään mutta kotia halusin eikä huvittanu jauhaa sontaa poliisien kanssa. Niinpä katselin kivan näköisen omakotitalon ja käännyin kuin "omaan pihaan". Maija painoi ohi ja hetken odottelun jälkeen pakitin takaisin ja lähdin jatkamaan matkaa.

Noh, saavuin ydinkeskustaan ja olin punasissa oottelemassa kun vasemmalta tulee maija. Ihan takuulla sama auto. Koska sille paloi vihreä joutu se ajamaan risteykseen ja käänty samalle tielle kuin itse. Poliisien katseet kertoi että "mitä hittoa" "tuohan on sama auto mitä äsken seurattiin". Siinä samantien kun vaihtu omat valot vihreiksi tein pelimiehen liikkeen ja kun lähdin liikkeelle niin yhtäkkiä heitinkin vilkkua vasempaan ja käännyin sinne mistä maija juuri tuli ja äkkiä kotiin.

Eipä siinä mitään. Ihan ok seurailla yöllä autoja ja kattoa ajaako kuski kännissä. Silleen niitä rattijuoppojakin saadaan kiinni. Piti vaan vähän kiusata niitä kun itsellä oli puhtaat jauhot pussissa.

Se on anaalista kun siviiliautolla käydään seurailee ja kun edellämenevä provosoituu niin sitten pistetään vilkut päälle ja kirjotellaan maksumääräyksiä. Maijalla tuo on ihan ok toimintaa.

-86 yritettiin epätoivoisesti pappa-tunturilla kyllä karkuun kaveri kyydissä.
Kiinnihän sitä jäätiin ja poliisi palkitsi yrityksen röhönaurulla ja käski taluttaa mopon kotiin kun ei ollut kunnollisia jarruja.
biggrin.gif

siinähän meni ratti lukkoon saman tien kun vedin avaimet vauhdissa,neljä kättä yritti tunkea avaimia virtalukkoon kun tultiin siihen peltomutkaan kuuttakymppiä, heinät ja puskat siinä lenteli kunnes reikä löytyi ja saatiin auto tielle,eikä kyttiä näkynyt missään.
idea3.gif
biggrin.gif
reps

Noi on aina niin fiksuja noi paniikissa tehdyt ratkasut. Onhan sitä joskus tullu vähän pakoiltua. Yhten aikaan mulla oli semmonen auto, joka aiheutti lähes aina yöaikaan vastaantulevalle poliisille u-käännöksen. Kerran olin sitte tulossa yöllä himaan ja just vähän ennen kämppää tuli paskalakit vastaan. Peilistä seurasin tapahtumia ja U-käännöstähän ne alko tekemään. En jaksanu jäädä kyselemään, heti ku pääsin näkösuojaan painoin kaasun pohjaan ja pommitin halki öisen lähiön niin paljon kun se ritsa kulki, mikä ei toisin ollu kovin paljon. Just sain auton tienvarteen sammuksiin ja valot pois ja luulin jo selvinneeni, mutta liukkaasti oli Mondeo liikkunut kun siinä ne poliisit oli jo takapuskurissa kiinni
tounge.gif
No ei siinä mitään, nousin autosta ja leikin hämmästynyttä että mistä poliisit siihen tupsahti. Ne halus vaan puhalluttaa ja nähä auton paperit, minuutti ehkä hommassa meni. Eivät edes maininneet karkuruudesta, eli ehkä se ritsa ei oikein liikkunut.

Viime yönä ajelin kaverilta kotiin ja oltiin siinä saunottu ja juotu parit oluetkin. Ennen lähtöä puhalsin alkometriin 0,2 promillea. Ajelin siinä sitten ihan normaalisti kotia päin kun yhtäkkiä taustapeilissä näkyi maija. Ajattelin että autiolla tiellä on vmäistä ajella maija perässä kun pitää kyylätä koko ajan nopeusmittaria joten käännyin seuraavasta oikealle. Gyyt perässä. Käännyin vasemmalle ja gyyt perässä. Prkl. Ajelin siinä sitten sivukatua kunnes tajusin että tää sivukatu tulee kohta takaisin pääkadulle josta lähdin ja jos meen sinne niin ihan varmasti siniset ja punaiset valot kohta vilkkuu. Eipä siinä mitään mutta kotia halusin eikä huvittanu jauhaa sontaa poliisien kanssa. Niinpä katselin kivan näköisen omakotitalon ja käännyin kuin "omaan pihaan". Maija painoi ohi ja hetken odottelun jälkeen pakitin takaisin ja lähdin jatkamaan matkaa.

Noh, saavuin ydinkeskustaan ja olin punasissa oottelemassa kun vasemmalta tulee maija. Ihan takuulla sama auto. Koska sille paloi vihreä joutu se ajamaan risteykseen ja käänty samalle tielle kuin itse. Poliisien katseet kertoi että "mitä hittoa" "tuohan on sama auto mitä äsken seurattiin". Siinä samantien kun vaihtu omat valot vihreiksi tein pelimiehen liikkeen ja kun lähdin liikkeelle niin yhtäkkiä heitinkin vilkkua vasempaan ja käännyin sinne mistä maija juuri tuli ja äkkiä kotiin.

Eipä siinä mitään. Ihan ok seurailla yöllä autoja ja kattoa ajaako kuski kännissä. Silleen niitä rattijuoppojakin saadaan kiinni. Piti vaan vähän kiusata niitä kun itsellä oli puhtaat jauhot pussissa.

Se on anaalista kun siviiliautolla käydään seurailee ja kun edellämenevä provosoituu niin sitten pistetään vilkut päälle ja kirjotellaan maksumääräyksiä. Maijalla tuo on ihan ok toimintaa.
Enempi anaalista on killittä kaljaa ja lähteä rattiin. Ja ei pidä provosoitua, jos provosoidaan. Siihenkin löytyy vika omasta päästä, ei virkavallasta.

Voi tulla mielenkiintoiset prossat noihin vastausvaihtoehtoihin...
Eräässä aiemmassa kyselyssä vastausten katsottiin edustavan vahvasti motoristien näkemyksiä lainsäädännöstä jne. Lopputulema oli, että vallitseva lainsäädäntö on kansansoittimesta.

Voidaanko tämän pollin perusteella tulkita, että noin 30% motoristeista ei ole puhtaita jauhoja pussissaan? Tuskinpa.

Back