• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee?

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee? -

• Olen

Ääniä: 5 55,6%
  • En

Ääniä: 4 44,4%
  • Seliseli

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    9
Jep.
sport05.gif

Äänestin en, mutta täytyy myöntää että olen monestikkin. Tosi se oli josku 70-luvun alkupuolella, kun näitä nopeusrajoituksia ei ollut. Silloin 250 Suitsa kulki n. 170 mittarin mukaan, 350 Avanger Kawa n. 180 ja 500 Kawa kelas mittariin yli 220 (oli pikkusen laitettu himmeli), et silleen. Nykyisellä en oo koittanu.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

250 mittarin mukaan, ja karvan verran ois ollu vielä varaa..
sport05.gif

todellisuudessa.?! Varmaan 175 tai 75 tai 5?!
tounge.gif

Sehän kulkee aina, niin kovaa kun se kulkee. Koskaan se ei vielä ole menny lujenpaa, kuin mitä mitä ite haluan.

Ei kiinnosta kokeilla, sillä mun tuurilla tikkarikaveri on juuri silloin puskassa, jos kahvaa vääntää.

En ole uskaltanut kokeilla. Sen ole empiirisellä kokeella vahvistanut että 200km/h mittarinopeus saavutetaan kolmosella, mutta nelonen ja vitonen on saanut jäädä vielä rauhaan...

Autoilla on ollut tapana kokeilla täyttyykö tehtaan lupaukset  
biggrin.gif

Olen.

Hain ensimmäisen pyöräni viikko sitten. Kurvatessani kotipihaan lapset tulivat kysymään, miten lujaa mopo kulki.

Vastasin, että satasta- alamäessä ja myötätuulessa  
sport05.gif

En. paitsi joskus piikillä.
Huiput tällä hetkel ehkä jossain 190 paikkeilla.
Omalla nykysellä ehkä 180 (?) ei ehi kattelee ja pää repee kypärän takia jo 150 vauhissa
biggrin.gif

Back