• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee?

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee? -

• Olen

Ääniä: 5 55,6%
  • En

Ääniä: 4 44,4%
  • Seliseli

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    9
ER-6n kokeiltu n.200 mittariin, ehkä se olisi vielä vähän jaksanut. Harmi kun täällä ei laillisesti pääse kokeilemaan ja noi lentokenttätapahtumat ei oikein kiinnosta.
Onkos jollain käynyt huono tuuri kokeillessa, eli just silloin sattunut poliisit paikalle tutkineen?

Ei ole terveellistä koittaa, kun on näinkin huono kuski.
tounge.gif

Olen koittanut, mutta ei se kulkenut niin lujaa kun luvattiin. Eikä tuolla pikkucustomilla lujaa onneksi pääsekään, ei paljon tullut nopeusrajoituksia rikottua...

Kerran saksanmaalla 220km/h sivulaukkujen ja ison katteen kanssa. Alkoi kivasti vemputtamaan etupäätä ja oli pakko himmailla alle 200.

Tuutilla 80-luvulla tuli joskus ajeltua sen mikä pelistä irtos. Vanha väsähtänyt kone ei huimia nopeuksia tarjonnut.
Oisko ollut siinä 160-170 km/h paikkeilla.

Nyt tallissa uusi FJR. Ainoa ajokokemus ko. mopolla autotallin luiskaa alas vapaalla sen minkä lähti.
blush.gif

Tulis kesä jo, no tänään antoi pieniä viitteitä.
sport05.gif

En. On se vaan tosiasia, kun ikää tulee...pelko iskee takamukseen kahvaa kunnolla väännettäessä
crazy.gif

Olen, Olen, Olen, Olen, Olen, Olen, En ole (mutta eniten kovaa tällä kumminkin.)
biggrin.gif

Suljetulla alueella aina tietty. Intikka oli mielenkiintoisin kokemus...

Ihan huippunopeudesta
en tiedä, koska exmopo keräs kierroksia vielä mittarin näyttäessä 299. No, mittariin ainakin rullattu huiput.

Back