• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee?

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee? -

• Olen

Ääniä: 5 55,6%
  • En

Ääniä: 4 44,4%
  • Seliseli

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    9
Jos tehdas on luvannut uudelle cbr 600 f:lle -99 huippuja 255 km/h, niin olen tyytyväinen ja voin sanoa ajaneeni huiput kun vedin tutkaan kesällä 245 km/h 10v vanhalla mopolla.

Kyyti oli kaikin puolin tasaista ja rauhallista, mieli olis tehnyt pitää kahvaa pidempään kumossa. Toivottavasti joskus olis varaa mopoon joka oikeesti menis...

Kerran kokeiltu kahva rullalla. Tehtaan lupaamat nopeudet tuli mittariin ja siihen viisari toppas (240KM/H).
sport05.gif

Kerta riitti sitä hupia.
wink.gif

20 kilsaa myöhemmin lykki moottoripyörä jepari ohitte vilkut päällä ja katoin mittariin. Näytti 105 100 alueella.
Ensi tunne ,että mua se haluu jututtaa
blush.gif

Mitä, ohi meni ja jatkoi matkaa.
bowdown.gif

Oli siinä hieman miettimistä loppumatkalle.

Monta kertaa ajanut sen (299) mittarinopeutta ja viel olis kovempaakin mennyt,,,,sekä kuski ja mopo..

ps.KAWA 10r
062802moto_prv.gif
tounge.gif

265 km/h tuolla just kynnetyllä naapurin pellolla.
biggrin.gif

Sitä kun ei vanha mies enää oikein uskalla ajella sen kovempaa.
033102ass_1_prv.gif

Piti mennä lappeenrannan lentokentälle syyskuussa, mutta eivät paljoa päivää ilmotelleet missään, ja sit ku sain tietää ni olin 2 viikkoa myöhäs.No talvi aikaa kutitella pyörää, ja ens keväällä uudestaan eikai tuolla pääsekkään kun 250. 200 on tullut ylitettyä tyhjällä suoralla ja oli ihan nastaa
biggrin.gif

Muuan piikkisuoralla motarilla
lookaround_orig.gif
302 km/h buustatun Zetorin mittariin.

Autolla 305 km/h BMW M5 (lastulla, rajoittimet poistettuna)

no joo 2kertaa ensimmäisellä tehopenkissä kun pc.tä asennettiin tulos oli 275 maisema ei vaihtunu ja oli hitonmoinen
hiki t-paitasillaan.toisella kertaa piti kokeilla luonnossa silloin maisema vaihtui eikä tullut hiki oli viimekuussa ja lämmintä 10astetta.mittarin mukaan vauhtia olisi ollut enemmän mut kai se on uskottava tehopenkin käppyröitä.
niin pyörä on x-11.

Back