• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee?

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee? -

• Olen

Ääniä: 5 55,6%
  • En

Ääniä: 4 44,4%
  • Seliseli

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    9
En.

Toisin sanoen vielä on todistamatta ETTEI zäksä kulje yli kolmeasataa...  
tounge.gif

275 mittariin. Liekkö todellista ollut etes 200  
tounge.gif
Suljetulla metsäautotiellä tietysti.
cool.gif

Miten ihmeessä sä olet uskaltanut ajaa hiekkatiellä 200 km tunnissa. Mä en edes enää uskalla ajaa hiekketiellä kun olen siellä yhden kerran kaatunut.

Kaverin kanssa ajettiin mukava mutkikas reitti. Sitten huomasin ison kyltin mikä kertoi, että tietä parannetaan ja saattaa olla tie auki eli asfalttia on poistettu muutaman kilomterin matkalta. Ajatus vaan kävi, että mitenköhän tässä meinaa käydä kun hiekka monttu lähestyy.

Mitenköhän minä pääsisin sen hiekkatie kammon yli? Täällä maanseudulla on hiekkateitä paljon ja joudun jossain vaiheessa varmaan mennä ajamaan hiekkatietä kun mun kaveri asuu metikössä missä ei oo asfaltti teitä. Täytyy yrittää ajaa hiekka tiellä mahdollisimman varovasti.

On tullu kokeiltua huippuja mutta ei nuo mun romut oo kulkenu kovin huimia vauhteja...  
biggrin.gif
Enemmän tykkäänkin kyllä ajella hiljokseen ja katella maisemia.  
sport05.gif

235:ssä on tullut käytyä, en tiedä paljonko pystyn repimään irti mutta eipä ole hirveästi avautunut tilaisuuksia edes kokeilla!

Mittariin 299. TRE paikallaan niin kai se vielä ois vähä siitä kiihtynyt näillä väleillä
nixweiss.gif
Ja 30 alueella suojateiden kohdalla vastaantulevien kaistalla perjantaina neljän aikaan päivällä luonnollisesti testattu. Ja kännissä.
ghostface.gif

253 näytti mittari ja pää meinasi oikeesti irrota. Ei tartte enää kokeilla, ei ollu kivaa
biggrin.gif
Pien-lentokoneiden kentällä, keskellä ei mitään...
wink.gif

Joka pyörällä ,ja kymmeniä kertoja kesässä.Busalla toki kovimmin eli 290 speedohealerilla ja tutkatulla mittarilla (ja ehkä pikkutiellä peltoaukeamalla).Eika se pää mihinkään irtoo,nytkin viimeksi Hallin kenttäajoissa istuin välittömästi pystyyn ja tutka näytti 258 Honda VTR Sp1,llä,mopovauhtejahan nää kaikki alle 3,5 markkaa on.Eniten harmittaa se ettei pyörä kulje 350 km/t tai enemmän,eikä ole varaa sellaista hankkia, kuin ehkä 60 vuotispäivänä.I´ll be back!!
biggrin.gif

Ei vieläkään huippuja, mutta 282km/h on alku sekin. Hektistä ja koukuttavaa tuo päästely
smile_org.gif

En ole  
sad_orig.gif
Joku 250 mittarinopeutta, mutta ei sen enempää. Niin, ja joo tämä tietty sillä samalla suljetulla alueella Saksassa missä muutkin  
tounge.gif

275 mittariin. Liekkö todellista ollut etes 200  
tounge.gif
Suljetulla metsäautotiellä tietysti.
cool.gif

Miten ihmeessä sä olet uskaltanut ajaa hiekkatiellä 200 km tunnissa. Mä en edes enää uskalla ajaa hiekketiellä kun olen siellä yhden kerran kaatunut.
Sepä olikin päällystetty metsäautotie  
wink.gif

Mukavahan se on sorateillä ajella kun pienempikin teho riittää kikkailuun ja sladissa ajamiseen  
smile_org.gif

Ihme homma muuten, että täällä valitetaan ettei ole suljettuja harjoitusalueita motoristeille ja silti lähes kaikki ovat huippunsa sellaisilla ajelleet  
tounge.gif

Viimeksi pari viikkoa sitten Saksan autobahnalla. Ja aiku teki taasen kutaa. Tosin takalaukun sadesuoja tuppasi repeytymään kun 230km/h mittarissa
blush.gif

Mutta Suomessa aina (
biggrin.gif
) rajoitusten mukaan. Ainakin kunnes toisin todistetaan... Tosin eihän Saksassa saisi laukuilla kovinkaan kovaa ajaa. Jos Saksan poliisi-setä huomaa sinun ylittävä laukkujen max. nopeuden, niin voi voi (kyllä, laukuilla on sallitut max nopeudet).

Back