• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee?

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee? -

• Olen

Ääniä: 5 55,6%
  • En

Ääniä: 4 44,4%
  • Seliseli

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    9
Vastasin että en, kun nykyisestä ei ole moista saavutusta. Eikä varmaan tulekaan, vitosella on vedetty loppuun asti ja vähän kutosta päälle.
Vanhasta kyllä sain kitkutettua 165 irti ja siinä oli jo aika lailla venyttämisen makua.

Jokaisella omistamallani pyörällä on tullut kulut testattua...
Mikään vaan ei ole 300km/h rajaa ylittänyt(vielä)
sport05.gif

Vanhalla ei uskalla (CB500Four vm.72) ja uudemmalla... yritetty, mutta ei se Alastaron pääsuoran nyt niiiin pitkä ole  
smile_org.gif

Todennäköisesti kyllä. Pari vuotta sitten vinttasin pyörällä apinan raivolla alamäkeen, myötätuulessa ja selkä kyyryssä. Kai se huiput otti. Reidet ainakin oli ihan hapoilla.

Mahtaakohan jossai Varsinais-Suomen suunnalla olla jotain tapahtumia missä pääsis esim. lentokentäl ajamaa?

Kyllä. 215 sain kerättyä mittariin, en tiedä sitten olisiko vielä noussut hiljalleen tuosta kun piti ruveta sitten jo himmailee. Kyllä kesti erkalla kiihtyä 190->215 aika vitun kauan. Liekkö tuo ollut sit todellista joku 200.

En mä mahdu kyykyn katteiden taakse.
Eli tuuli rieppottelee ja kypärä runtaa naamaa.
Esim. Räyskälässä joku 260 riittää mulle.

Back