• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olenko huono motoristi...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NiB
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun ajetaan kaks päällä, niin mulla eli kyyditettävällä on ollut auto, jolla käydään kaupassa ja ajetaan myös lomareissuja...ei mua sateet haittaa, vaan se et ajokautta on 3 viikkoo jäljellä...
bawling.gif
sport05.gif

Mulla on ollut myös kumppanin auto käytettävissäni melkein koko kesän ajan poislukien ne kerrat kun kumppani on ollut reisun päällä itse. Mutta eipä tuota ole paljoa tullut ajettua keleistä huolimatta...
062802moto_prv.gif

Kyllähän sitä ihmismieli pyrkii ajamaan niin pitkään kuin vaan säät sallii,toki autokin pitää pitää varuilla..eli molemmilla tarpeen tullen.

kaks kotiloo + suiza kesällä (muija ei suostu tulee kyytii mopoon)
talvisin vain kaks kotiloo hiiohoi
062802jumpie_prv.gif

Itsellänikin on molemmat ollu liikenteessä koko kesän! Pyörällä mielummin ajelisin, mut ei oo ilmat kovin suosinu ja työt kyllä vaatii autolla liikkumista
sad_orig.gif

Alkuviikosta jo siirsin mopon lämpimään talliin yöpymään, mistä haen sen jos mieli tekee vielä ajelemaan! Alkaa yöt olee sen verran kylmii, enkä haluu "pikkusen" paleltuvan, hih
wink.gif

Kesäkuun lopulla joutui taipumaan ja otin auton liikennevakutuksiin, huolestuin kun mopon renkaat kului silmissä ja vettä tuli kokoajan kun esterin perseestä. Pakko oli kuitenkin ajaa pitkiä matkoja ja alkoi tympimään kun aina satoi vettä... Ehkä olen sokerista!

Back