• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olenko huono motoristi...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NiB
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Entäs jos sanon, että molemmat on käytössä ympäri vuoden..?
lookaround_orig.gif

Auto liikenteessä ympäri vuoden. Ajattelin laittaa mopon seisontaan jo ensi kuun alusta. Tallissahan se on suurimman osan kesästä ollutkin. Prkl, hanurista koko kesä...
veryangry.gif

Auto on myös kesällä liikenteessä. Aina välillä kuljetustarpeet ja sääolosuhteet pakottavat jättämään pyörän talliin. Ja muutenkin kun autossa on vaan osakasko niin en minä siinä paljoa säästäisi jos laittaisin sen muutamaksi kuukaudeksi seisontaan.

Auto on läpi vuoden käytössä lähes päivittäin - jos en itse aja niin vaimo tarttee. Ja muutenkin onhan tuota tavaraa & ihmisiä helpompi autolla kuskata
smile_org.gif
Prätkän ja auton lisäksi myös 50cc skode on vakuutuksissa läpi vuoden - itse liikun pääasiassa sillä talvisin ja joskus kesäisinkin jos matkan lyhyyden tai pysäköinnin vuoksi ei viitsi prätkällä lähteä. Stadin keskustaankin mopolla on hyvä mennä nyt kun nopeusrajoituksiakin laskettiin - eikä ole niitä parkkiongelmia saati parkkimaksuja
thumbs-up.gif

2 autoa ja pyöräliikenteessä koko kesän, piti laittaa toinen autoista seisontaan kesäksi.
Niin no ei sitten sattuneista syistä käynytkään
nixweiss.gif

Auto (tai siis nelipyöräinen p*ska) ajossa koko vuoden. Kuten monet sanonut, perheelliselle vähän pakko. Minen ole edes Jysärin jälkeen ehtiny ajamaan mopolla ollenkaan. Minä ainakin olen täysin kelvoton ihminen
bawling.gif

3 autoa ( 1 tosin museosellainen) Veemaxi ja popcorni, kaikissa pyörii kesäaikaan vakuutus..., paatin onneksi myin. Emännyydelle pitäisi tosin ostaa vissiin oma mopotin...
Taidetaan olla vakuutushtiölle kohtalainen asiakas...
crazy.gif

Ajossa molemmat, sekä auto että mopo. Auto lasten
pftroest.gif
kuljetusta varten ja mopo itseni viihdyttämistä/liikuttamista varten
062802moto_prv.gif

-A-
wink.gif

Kyllähän tuo kotilo on ympäri vuoden vakuutuksissa. Pyörällä ajattelin ajella syyskuun loppuun, jos ei hirveitä luonnonmullistuksia tule.

Kyllä auto on ollut koko kesän käytössä lasten vuoksi. Välillä on toisenkin autolla ajellut. Ehkä ensi kesänä kuljetaan enemmän pyörillä lasten kanssa, kun neiti tottuu paremmin. Tänä kesänä pojat kulki pyörällä ja me tytöt ajeltiin matkat Poppiksella
smile_org.gif

Mä se vasta huono motoristi olen, ku ei ole kun auto  
biggrin.gif
, tosin nyt olen kyllä ajatellu pistää auton myyntiin, kun sitä niin vähä tarvii ja ruveta kulkeen bussilla ja fillarilla, niin vois sit ens kesäks ostaa pyörän  
062802moto_prv.gif

Kyllä auto aina pihalta löytyy tarvittaessa.
Mutta mitä te valitatte? Eilenkin oli kerrassaan upea ajokeli. Reilusti yli 200 km mutkateitä auringonpaisteessa
smile_org.gif
.
Ja kun aurinko laski, niin upeaa oli vielä pimeässäkin halkoa usvaa. Peltoaukeilla Aavekin oikein kehräs kun pääsi usvaa hengittään
tounge.gif
.
Lämmintäkin oli klo 23.00 jälkeen vielä 12 c.!

Joten heittäkää helvettiin tollaset kotilopuheet. Hyi saa*ana.

062802moto_prv.gif

2 autoo (tai siis tila jenkki ja Ooppeli) ja pyörä liikenteessä
ja vakuutuksissa ympäri vuoden.
062802jumpie_prv.gif

Pyörä on kyllä vähän vähemmän liikenteessä talvella ku autot
033102bebe_1_prv.gif

Molemmat käytössä, auto ympäri vuoden ja mopotin keväästä lumien sulamisesta - syksyyn lumien tuloon.  
sport05.gif

Eikai se mikään motoristin mitta ole,onko a**o vakuutuksissa kesällä tai ajaako sillä tai mopolla?
nixweiss.gif

Olenko täysin hakoteillä?
withstupid.gif

Back