• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ois kiva tapa

Minua aina jossain bussipysäkillä pönöttäessä (varusteita säätäessä, karttaa tutkiessa jne) hirvittää, että joku raukka turhan päiten tulee kyselemään että onko jokin vialla
biggrin.gif

En oikein tiedä noista "ripustetaan sitä ja tätä sinne ja tuonne" -säännöistä, niissä on aina huomaamatta jäämisen tai ymmärtämättömyyden riski.

Eikö se olisi helpointa ja selkeintä että apua haluttaessa käännetään rintamasuunta kohti lähestyvää mopotinta, ja heilutetaan vapaavalintaista raajaa tai vaikka useampia laajamittaisella tavalla, jota ei voi sekoittaa pelkäksi tervehdykseksi? Vaikka molempia käsiä suorina vaakatasosta pään päälle, eikö se ole jokin ihan kansainvälinen "hätämerkki"? Luulisi asian tulevan selväksi.

Peukun näyttämisestäkään ei ehkä aina arvaa halutaanko kyytiä huoltikselle vai näytetäänkö että kaikki on ok...

No, emmätiijä.
nixweiss.gif

no tänää olin kouluu menossa ni mein tienpäässä oli joku pappa autonsakanssa eturengas puhki. Aluksi ajoin ohi ja sitten alko omatunto kolkuttaa. Käännyinm ympäri ja kysyin onko avuntarvetta. kyseli että mistä pääsee eräälle tielle niin sanoin ehkä sun isoin ongelma on toi puhjennu rengas. Noo siinä sitte kerto et selkä ei kestä vaihtaa. Minä reippaana nuorena"miehenä" siinä sitten rengasta vaihtamaan. Oli pappa raukka ajanu puhjenneella renkaalla jo jonkinmoisen matkaa ja vanne ihan sökönä. Onneksi takakontin vararengas oli normaali kokoinen ja auto saatiin taas kuoseihin. Sitten viellä auto ei lähtenyt käyntiin viallisen akuntakia niin työnsin käyntiin ja pappa sai rauhassa jatkaa matkaansa. Olisi rahaakin tarjonnut siirtämään tilille mutta en mie tollasista rahaa haluu. Sain sen mielen ilon tu autoin toista  
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif
bowdown.gif

Back